inhouden c30se eindelijk gevonden

Forumindex Forums Techniek Overige motor types inhouden c30se eindelijk gevonden

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

na een jaar te hebben stilgestaan is de manta weer opgebouwd alleen nu loopt hij niet meer zo lekker. Heb ondertussen een andere onsteking erin en het overslaan bij constante snelheid is weg alleen nu houd ie nog erg in.
    Onderin doet ie niet echt veel dan tussen de 3500 en 5500 toeren doet ie t redelijk goed en dan valt ie weer terug. T enige wat er aan de motor is gebeurd is dat de inlaat verbouwd is maar daar lijkt t mij niet aan te liggen…
    iemand misschien een id waar ik moet zoeken??

gr tom

Staat de ontsteking en de nokkenas optijd?

ja, nokkenas isnooit iets aan veranderd onsteking staat op tijd, kan ik verder ook weinig aan afstellen. Toen ik maandag reed leek ie t goed te doen maar gister was t weer nix. soms gaat ie met optrekken ook snel, langzaam, snel, langzaam enz, heel vervelend…

zou het toch bij de inlaat zoeken.
    die van mij det het ook.
    Bleek verkeerde luchtinlaat.
    Deze aan ge past en klaar was het.
    Mijn onsteking stond ook niet goed.
    Hij stoterde tussen de 1500 en 2000 toeren.

succes

heb t gevonden denk ik, lmm vervangen en nu doet ie t al een stuk beter..

Ik moet zeggen dat ik hem bij de mantaclub sprint nou ook niet echt zo snel vond als een c30se zou moeten zijn, mss eens naar rica in oktober ?

brandstof druk nog goed?

origineel gepost door mr-turbo
    Ik moet zeggen dat ik hem bij de mantaclub sprint nou ook niet echt zo snel vond als een c30se zou moeten zijn, mss eens naar rica in oktober ?

heb je gelijk in….hij liep toen ook echt dramatisch, alleen de laatste run was iets maar toen had ik de stekker van de tempsensor erafgehaald. hoor op de 200m min 9,5 sec te rijden, dus 10,3 op 175 is niet echt goed, voelde me eige daar ook wel een beetje voor schut staan.. je kon t horen, bij de start klonk ie goed maar zogauw ik grip kreeg was t k*t en hoorde je m meer herrie gaan maken, was op de filmpjes ook goed te horen. reactie van de lmm is ook naderhand geplaatst. Ben 16 okt ook bij rica uiteraad, wil weten wat voor winst ik heb nadat de inlaat is aangepast maar dan moet ie wel goed lopen, heb nu een andere lmm maar die is volgens mij ook niet helemaal jofel zo weer even een andere proberen, weet 90% zeker dat t in dat circuit zit…

heb het probleem eindelijk gevonden, de stekker van de onsteking maakte geen goed contact, was bijna niet te zien, is ook echt iets waar je niet zoekt en toevallig tegenkomt, zal er vanavond eens een foto van posten….
    rare van alles is dat ik met de lmm beszig ben geweest en op elke lmm reageerde die anders vandaar dat ik die bleef verdenken, nu ik het heb opgelost heb ik zelfs mijn eigen oude lmm erop(viel echt niet mee te rijden maar 1 andere viel redelijk mee te rijden en nog een ander nog beter) en daar doet ie t nu ook goed mee….. Op naar de powertesting en kijken wat t vermogen nu is..

zo zat t dus:

lijkt goed te zitten zonder vergelijkings materiaal maar die 3 pinnetjes horen dus heel het blokje te overbruggen…

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.