Info Display Vectra B

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Info Display Vectra B

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

Hallo,
    ik heb een 1998 Vectra B 1.8 16V hij heeft defecte info display ja werkt wel maar letters en cijfers half dudelijk ik heb uitgehaald en via sloperijs andere geregeld precies zelf de display gele stekker met 26 pinnetjes achter display werk wel maar probleem tijd datum en buitentemperatuur werkt gewoon maar als radio aan zetten zie ik helemaal geen gegevens over radio vroeger met oude display wel ik heb stekkers van radio uitgetrokken weer terug maar niks verandeerd iemand heeft misschien ervaring over dit???

Hoi Ozdal,

welkom hier.
    dit kan uit geprogrammeerd zijn. Ga even langs de dealer en vraag of ze dit weer kunnen activeren met de Tech2

Ik ben nog wel even zo vrij om wat opmerkingen te plaatsen.

1) Gebruik aljeblieft leestekens en als je problemen hebt met de nederlandse taal dan is het een tip om even in Word de spellings check te gebruiken. Je bericht is bijna niet te lezen.

2) Stel je even voor . . . dat wordt hier erg op prijs gesteld ;)

waaristienouishijweg?

OhohBas,datkrijgjenouhemetdieopmerkingen!

origineel gepost door speaker
    OhohBas,datkrijgjenouhemetdieopmerkingen!

wahahahaha,maar hij heeft wel weer gelijk:wors

vrijheidvanmeningsuiting,ditiseenopenbaarforum.

neej,ditiseenOpel-baarforum:wors

:jerry

Heyikvinddatikhetnogaardigsubtielbrachtennatuurlijkhebikgelijkikhebaltijdgelijk :jerry

Maar goed, de beste man is sinds zijn openings post niet meer online geweest hier. Dus ik wil um nog wel het voordeel van de twijfel geven.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.