info B kadett caravan gezocht…

Forumindex Forums Modellen Kadett info B kadett caravan gezocht…

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Auteur

wie heeft deze toevallig eens in het eggie gezien, of weet hoe hij er aan toe is, of heeft aanvullende info hierover?

had hem ook al gezien.
    maar vanaf groningen is het wat te ver rijden.
    op de foto ziet hij er in iedergeval goed uit.

heeft hier en daar wel een plekje aan de fotos te zien die hij me gestuurd had,
    en interieur is niet veel meer.

Komt volgens mij uit Heerlen weg(lang geleden)

heb zon vermoeden dattie van K.A.R.S. afkomt….

hij staat nu gereserveerd.
    iemand van hier

koper voor me

heb ook weer wat info ingewonnen via het b kadett forum.
    blijkt dat er ooit een 2.2 turbo ingelegen heeft en dat het chassis een beetje wokkel is geworden.
    maar omdat hij hiermee niet door de keuring kwam en blok defect was, ander blok ingelepeld.

klopt ben ook geweest ik begon er niet aan toch meer werk maar is niet die van k.a.r.s. want die van tristan staat nu in zuid holland ergens en is nog steed zilver met paarse vlammen maar ik raad het je af tenzij je de body recht wil krijgen

@Big Sexy,

blijkt maar weer eens dat we dezelfde smaak hebben qua auto’s. Ben namelijk ook voor deze wezen kijken. Zit inderdaad behoorlijk wat werk aan wil je er een goede van maken. Die van K.A.R.S zou een betere basis zijn.

wist dat KARS ook die zilveren had ja, maar dacht dat deze misschien ook een creatie van hem zou zijn.

@hanskadett
    : jij hebt dus ook gezien dat hij krom is?

@mantameijel
    : haha, dat blijkt weer eens…. op de foto ziet hij er nog wel redelijk uit, maar in het eggie valt ‘ie dus tegen?

ach, heb ook nog een andere auto op het oog, geen oldtimer maar wel snel dus we zullen het wel zien.

origineel gepost door Big Sexy
    wist dat KARS ook die zilveren had ja, maar dacht dat deze misschien ook een creatie van hem zou zijn.

@hanskadett

@mantameijel
    : haha, dat blijkt weer eens…. op de foto ziet hij er nog wel redelijk uit, maar in het eggie valt ‘ie dus tegen?

ach, heb ook nog een andere auto op het oog, geen oldtimer maar wel snel dus we zullen het wel zien.

Kun je niet eens gaan praten met je Kleine Bruder?:jerry

Dat hij zich eens aan zijn kop voelt…:hmmz Verkoopt hij zijn Dett.. Koopt hij er een frikandel voor trug en wilt hij een Oldtimer erbij.. Koopt hij een Kever..:o B kadettjes waren allemaal te rot of te duur volgens hem.. Hij moet niet zo nauwkeurig zijn..
    Maak hem dat maar eens wijs en anders schop hem eens:angel

tja….

old skool kever is ook wel vet…

maar nog geen opel :jerry

tja….

Ja dat klopt.. Maar de Oldschool kevers zijn allemaal idem.

Edit: Plus ik heb hem nog 2 Rekords aangeboden..

1 waar alleen voorremmen moesten worden gefixed + LPG Installatie.

en 1 die we nog moeten afbouwen, maar wel nieuwe, remmen, nieuwe leidingen, roest weg gehaald enz..

Maarja… Hij is gewoon een schande voor de familie :angel

@ big sexy heb idd gezien dat deze niet veel meer is staat ook al ruim een jaar te koop zegt ook genoeg lijkt mij ik ben wezen kijken in maart vorig jaar denk dat hij er nog wel even mee zit te kijken

@hanskadett

@mantameijel

hoe kan je zien dat een carosserie krom is? kan je dt gewoon met het blote oog zien?

auto is verkocht afgelopen weekend, niet aan mij overigens :cool:

arme nieuwe eigenaar denk niet dat hij alles van die wagen weet:(

waar heb je dat aan kunnen zien dat de kadett krom was dan??:hmmzmoet toch erg krom zijn geweest als dat was opgevallen:P stond hij met een wiel van de grond:o:P

3 sporen in de sneeuw :D Zo kwam ik er achter dat mijn oude Tigra. krom was.

origineel gepost door custom

dan is die van mij heel erg krom ik krijg alleen maar rondjes in de sneeuw:P

origineel gepost door custom

misschien een wiel vergeten er op te draaien?!?:P

origineel gepost door Fl!pke

tja….

Ja dat klopt.. Maar de Oldschool kevers zijn allemaal idem.

Edit: Plus ik heb hem nog 2 Rekords aangeboden..

1 waar alleen voorremmen moesten worden gefixed + LPG Installatie.

en 1 die we nog moeten afbouwen, maar wel nieuwe, remmen, nieuwe leidingen, roest weg gehaald enz..

Maarja… Hij is gewoon een schande voor de familie :angel

ach, we leren er wel mee leven
    gelijk even mijn medeleven getoont aan het kevertje:

Had het gezien..

Ben vandaag nog even wezen kijken..

Is toch wel lache zo’n ding..

We hebben ook al genoeg plannen gemaakt om toch respect voor elkaars merk te tonen.. :D

[rquote=1586340&tid=119917&author=Fl!pke]

@hanskadett

@mantameijel

Kun je niet eens gaan praten met je Kleine Bruder?:jerry

Dat hij zich eens aan zijn kop voelt…:hmmz Verkoopt hij zijn Dett.. Koopt hij er een frikandel voor trug en wilt hij een Oldtimer erbij.. Koopt hij een Kever..:o B kadettjes waren allemaal te rot of te duur volgens hem.. Hij moet niet zo nauwkeurig zijn..
    Maak hem dat maar eens wijs en anders schop hem eens:angel[/rquote]

Godver haha. Nou bij deze, heb zelf een B kadett sinds gisteren! Volgende week even ophalen!

hehe, de tijd leert het eindelijk.
    b asci en de b kadett (en nog de kafer), je komt er wel!

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.