Infinity Sound System PROBLEEM

Forumindex Forums Modellen Insignia Infinity Sound System PROBLEEM

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Auteur

@2000 wrote:

Ook ik rij 50 km om bij de garage te komen waarvan ik denk dat het vakmannen zijn. Die 50 km vind ik meer dan de moeite waard!!!

De dealer bij jou is ook een prut bedrijf. Zelf heb ik goede ervaring met autobedrijf Jan Niesten uit Heemskerk

Ik heb het probleem ook gehad in mijn Astra ST maar de dealer in den bosch heeft het keurig geregeld (ondanks dat het een lease auto was en niet door hun geleverd)

Grappig dat mijn nieuwe Insignia bij de dealer van cocker komt en geleverd wordt door de dealer van alaintrines :D

@koenie wrote:

Ik heb het probleem ook gehad in mijn Astra ST maar de dealer in den bosch heeft het keurig geregeld (ondanks dat het een lease auto was en niet door hun geleverd)

Grappig dat mijn nieuwe Insignia bij de dealer van cocker komt en geleverd wordt door de dealer van alaintrines :D

Zeer goede dealer :thumb

@alaintrines wrote:

@koenie wrote:

Zeer goede dealer :thumb

Klopt, was de enige in nederland die mijn bestelde insignia kon en wilde leveren ;-)

4 berichten aan het bekijken - 26 tot 29 (van in totaal 29)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.