Inbouw dimmend binnenspiegel Vectra C

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Inbouw dimmend binnenspiegel Vectra C

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo,

Is er iemand die ervaring heeft met het inbouwen van een dimmend binnenspiegel in een Vectra C?
    Ik heb een Vectra C stw van 10-2004 en wil daar graag een dimmend binnenspiegel in hebben.
    Een aanbieder hiervoor heb ik al gevonden, maar voordat ik hiertoe over ga, wil ik weten of het mogelijk is en of de
    benodigde bekabeling aanwezig is!

Dag kstuff,

Welkom op het forum. We zouden het waarderen als je eerst even netjes voorsteld.

Tevens heeft ons forum een hele mooie zoekfunctie. Enkele resultaten zie je helemaal onderaan deze pagina… :vertag

hoi de kabel kan in de auto liggen maar als hij er niet
    in zit dan kan je hem op de sloop zo gaan halen
    en ik kan eventueel de kabelboom voor je regelen
    ik heb nog een spiegel liggen zo goed als nieuw en kan het er voor je inbouwen
    laat het me maar even weten
    mvg rick opeloss

@CAlberts wrote:

Dag kstuff,

Welkom op het forum. We zouden het waarderen als je eerst even netjes voorsteld.

Tevens heeft ons forum een hele mooie zoekfunctie. Enkele resultaten zie je helemaal onderaan deze pagina… :vertag

Hij is al geregistreerd in 2007 Chiel !! Dus waarschijnlijk zijn z’n voorgaande posten verwijderd met opruimen van het forum!!

@ Kstuff: De kabel zal wel niet voorbereid zijn, maar je kan zonder kabelboom de spiegel ook aansluiten hoor. Kijk even op http://www.vectra-c.com daar staan 2 of 3 how2’s (DIY) om een spiegel aan te sluiten. :thumbup

Hmm, dat had ik niet gezien… :hmmz
    Excuus Kstuff! king:

@CAlberts wrote:

Hmm, dat had ik niet gezien… :hmmz
    Excuus Kstuff! king:

Heren, dank voor de reacties.

Dimmend buitenspiegels heb je toch ook voor de vectra? zo ja zijn die ook makkelijk aan te sluiten?

Lijkt me wel leuk nu ik ook op zoek ben naar dimmend binnenspiegel!?

Je hebt voor zover ik weet alleen een dimmende buitenspiegel aan de bestuurders zijde. Volgens mij staat er nu ook eentje op ebay.de.
    Wil je de andere kant ook, dan moet je misschien kijken naar een Engelse spiegel en zelf wat knutselen.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.