in nemen kenteken

Forumindex Forums Overige APK & RDW in nemen kenteken

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

mag politie bij conrtrole kenteken innemen als ze constateren dat veer gebroken is?

Volgens mij wel.
    Moet je het maken en vervolgens laten zien, dan krijg je je papieren weer terug.

ja hebben ze vanmiddag gedaan bij mijn vrien din nouja komen effe nieuwe veren onder dus zal wel goed komen maar ik vondt het vreemd verhaal

Zijn ze nu ook al monteurs? Veelzuidige lui hee… :P

heeft dat er niet mee te maken dat dan je auto niet veilig is voor de openbare weg?

(nu is dat al snel in de ogen van de politie:P)

Dat zou er misschien ergens mee te maken kunnen hebben…. :P:P

de politie mensen zijn volleerd monteur met apk papieren

dus die weten echt wel hoe het moet

haha

een waarschuwing kan er tegenwoordig niet meer af,zo van laat het ff repareren en ff zien op het buro dat het geparereerd is en klaar,maar nee gelijk de papieren innemen

stumpers zijn en meer niet

gr kabouter

mja het zal wel goed komen komen andere veren onder maar goed is gewoon kut had hem mee willen hebben naar maarsen
    maar goed samen met rdw konden ze niet meer vinden
    mag dus niet klagen over de techniese staat verder haha

[rquote=1888875&tid=144329&author=eddepet007]mag politie bij conrtrole kenteken innemen als ze constateren dat veer gebroken is?
    [/rquote]

wees blij dat er een aantreklijke dame achter stuur zat en niet zo’n lelijke gozer al de eigenaar
    dan waren zowel eigenaar als manta in bewaring genomen hahahahahah

Ik ga het zeker niet voor ze opnemen, maar een auto een gebroken veer kan echt gevaarlijk zijn bij een Corsa C en Vectra C breekt de veer en schiet hij dan langs de veerschotel tegen de band. Heb al verschillende op de sleepwagen zien aankomende of zonder klapband.

mja bij manta kanie ie nergen heen verder maar dat effe terzijde
    vindt ook dat het goed moet zijn (wist het ook niet )anders was ie al vervangen geweest

heb er nieuwe veren onder gezet
    en ben er weer mee terug gegaan vervolgens kon ik weer naar rdw

maar heb ze weer terug ben dus weer hapy

verder schijnen ze dit vaker te doen zodat ze zeker weten dat het gerepareerd wordt en je krijgt dan geen boete

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.