Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Ik wil graag bert (famempeters) effe bedanken via deze forum
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 11 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
4 december 2010 om 17:50 #17229269
Beste forum leden
Als u auto een grote beurt nodig heeft ga naar bert uit hoofddorp,goeie man
doet alles voor nette prijs.
remmen,olie filters,schoonmaken motorblok enzo
ik ben echt zeer blij met resultaat
helaas geen foto s maar geloof me,echt prachtig staaltje werk
u zult niet teleurgesteld zijn
bert alsnog bedankt he!!!!!!!!!!:thumbup:thumbup:thumbup:thumbup
4 december 2010 om 18:05 #17769673Ik woon in Noord-Friesland dus dit is voor mij geen optie :jerry
Groet, Rik
4 december 2010 om 18:43 #17769674origineel gepost door mik83
remmen olie filters schonnmaken motorblok enzoolie filters schoonmaken ?
Gebruik anders wat leestekens in je tekst, dit verhoogd de leesbaarheid.
4 december 2010 om 18:53 #17769675Sluipreclame heet zoiets….
Ben zelf bij Opel-Kees in Zeewolde geweest… Die heeft wat werkzaamheden bij mijn G gedaan.
Absoluut een aanrader :thumbup4 december 2010 om 18:56 #17769676Inderdaad reclame, zo kan iedereen zijn eigen garage/beunhaas wel gaan opnoemen..
4 december 2010 om 18:58 #17769677de reactie van sluikreclame vind ik op zo,n forum zielig deze jongen heeft al maanden gelazer met dat dieseltje van hem en het idee dat hij overal belazerd werd en nu is hij door mij geholpen en goed ook of ik het doe of Wimv6 deze man is dik tevreden en uit zich zo,,,ik heb er niet omgevraagd.
zal ook het taalkundige deel herstellen ,,
olie +olie filter ,,, remmen probleem pieptoon (de slijtindikatie tegen een hoge rug van roest op de schijven opgelost de schijven even op de slijpbank en nieuwe blokjes ) alle naloop werk ..stuk uitlaat – achterdemper vervangen ,,motorruimte gereinigd en geconserveerd ,,onderzijde nagelopen(overbodige bagger er ondervandaan gehaald) en zonodig bijgewerkt met een bodycoating.
dus je zeg maar grote beurt maar dan met de nadruk op het BEHOUD de onderdelen vervangen is 1 en de zorg verder om de auto is 2..
en bedankt mike voor de goede woorden hoop dat je nu weer wat minder gedonder heb met je dieseltje .
en nu niet meer zeuren ik ben een maand of 4 op vakantie van die grote bak geld die jij bij mij hebt achtergelaten :P
Bert
4 december 2010 om 19:04 #17769678Echt zorg en aandacht dit is bij de meeste dealers wel anders hoor. Daar word echt vaak minimaal dingen gedaan tenminste vaak wel.
4 december 2010 om 19:09 #17769679Vind dat die zich hier best even mag uiten , word ook niet altijd gedaan.
En is voor Bert ook een eer , als die voor zijn gedane werk word gewardeerd.:thumbup4 december 2010 om 19:13 #17769680beste lui
jammer van de negatieve reacties!!!!!!!!!
ik ben gewoon super tevreden,en ja iedereen moet het zelf weten.
Maar zoals wij hollanders zijn,proberen we altijd het goedkoopste eruit te halen.
Dus mensen reageer gewoon normaal.:fy1
Ik hoop dat we nu mis wat positiever kunnen tegenover elkaar op het forum.
mvg mik83
4 december 2010 om 19:37 #17769681Reclame is ook wel overdreven en denk dat bert het niet voor het geld doet maar ook het ook gewoon met plezier doet en graag mensen wil helpen :thumbup
4 december 2010 om 19:59 #17769682ho ho van Vaasen ik kan en zit er wel 4 maanden van op de behama,s en verkoop daar nu winterbanden.
nee natuurlijk hou ik er wat aan over maar me must is op mijn leeftijd om lekker te sleutelen /bezigheids therapie ik kan ook niet alles hier maar normaal onderhoud remmen uitlaat en banden no probleem en alles in overleg met het betrefende persoon en veel alles tegen inkoops prijs .
maar ik probeer nogmaals met nadruk ik probeer te helpen om mensen grote kosten te besparen ,,ik ga ook vaak mee voor aankoop gebruikte wagen ,,spreek dan af met de koper als ik de technische staat goed acht en de koper de auto ziet zitten ,maak ik de prijs af met de verkopende partij en let op ik kan dan voor de verkoop partij verdomd lastig zijn .dat is inkoop zonder inruil en tot een max van zeg maar €5000 daar boven zijn er garrantie wagens dus zit dat even anders .
Voorbeeld 3 weken geleden gekocht voor buurman opel sintra 1999 150.000km nap vraag prijs handel 2750€ technisch goed paar kleinig heidjes (stoelknopweg en aanjager deed het wel maar gaf geen lucht af ),koper vond de wagen top zit nog 7 maand Apk op na overleg met de handelaar het is geen uitdeel wagen megenomen voor 2075€ mooi gedaan Bert dank u
stoelknop omega stoel sloop 2,50€ blower was vacuum slangetje los van kachel kleppen .
BERT
4 december 2010 om 20:48 #17769683:thumbup:thumbup:thumbup
kijk en dat soort mensen moet je hebben :thumbup5 december 2010 om 00:23 #17769684Negatief ??? Absoluut niet… maar op de manier hoe het gebracht wordt is het wel sluip(k) reclame.
Zet er dan neer dat je na maanden van gezeik en oplichterij eindelijk goed bent geholpen en dat je diegene via deze manier wil bedanken.En reacties van :fy1 & zielig… Pfff :puke
5 december 2010 om 00:51 #17769685denk dat de meeste het hier.
zelf hun beurtje’s uitvoeren.maar goede rec kan geen kwaad.
als je ziet wat sommige garage’s rekenen.
en soms niet eens uitvoeren.maar beurten doe ik zelf.
en als ik de garage nodig heb.
is er voor mij maar 1.
en dat is kopinga in zevenhuizen grunn.daar heb je de ouderwetse service nog.
5 december 2010 om 14:22 #17769686nou ik ook maar ff zeuren dan:o
de volgende x dat je iemand bedankt zet dan z,n forum naam er ff bij
want famempeters zecht me meer dan
bert uit hoofddorp:P:Pen ik vind dit geen sluikreclame
ok bert heeeft waarschijnlijk een paar centen gebeurd
logies
als je het voor niets doet
kom je aan je eigen dingen niet toe zo druk krijg je het dangeloof me ik heb dat meegemaakt
dat deze bert af en toe een beurtje doet voor iemandzodat bert een paar centen beurt en die persoon geen idioot hoge garage rekkening krijgt en bovendien nadietijd geen goed gevoel heeft bij de repparatie bij die garage
tjah valt in mijn ogen eerder onder helpen dan beunen:o:o;)
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.