Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › iemand nog een vectra voor 35000?
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 11 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 8 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
24 maart 2010 om 17:34 #17219102
hij is t wel waard:wub:wors
24 maart 2010 om 17:37 #17646523beetje veel 35000 ik heb ze niet liggen
maar wel vet24 maart 2010 om 17:39 #17646524haha wel apart, die zie je niet dagelijks :D
24 maart 2010 om 17:40 #17646525Lastig op kenteken te krijgen zo denk ik :jerry
Willem
24 maart 2010 om 17:51 #17646526echte orginele btcc auto… zit dus ook geen chassis nummer in (belasting kwestie).
zijn er trouwens 22 van gemaakt.. (1996 vectra b model)
24 maart 2010 om 18:06 #17646527oh ja . . . en je moet um alleen nog even uit australie halen ;)
KAN HET NOG VERDER WEG . . . :hmmz
weet niet wat een zeecontainer kost.
24 maart 2010 om 18:11 #17646528zeecontainer kost zo’n 1800 tot 2000 euro van daar naar hier !
24 maart 2010 om 18:23 #17646529dat bedoel ik :)
je kunt ze maar 1x uitgeven :Ddesalniettemin wel een leuk autootje :wub
maar ligt dat blok er nou achterstevoren in :wtf24 maart 2010 om 18:25 #17646530origineel gepost door sw_reijnders
dat bedoel ik :)
je kunt ze maar 1x uitgeven :Ddesalniettemin wel een leuk autootje :wub
maar ligt dat blok er nou achterstevoren in :wtfen onderste boven !! :jerry
24 maart 2010 om 22:12 #17646531hahaha, zijn jullie ze enkel als gezinsbak gewend?
is een swindon racing engine, 290pk uit een c20xe, geen turbo of iets. puur motor. de kop zit omgedraaid bij die dingen.
24 maart 2010 om 22:15 #17646532leuk voor onderdelen :D
24 maart 2010 om 22:31 #17646533Wat voor voordeel heeft het omdraaien van de cilinderkop en hoe los je het op met de ontsteking en distributieriem?
24 maart 2010 om 22:55 #17646534ontsteking is gewoon een rotor toch? Gewoon bougie kabels weer in de juiste volgorde zetten.
distri-riem is een goeie ;)24 maart 2010 om 22:59 #17646535Mja die Ontsteking zal wel met een computer werken, DIS module oid..
origineel gepost door mayhem
echte orginele btcc auto… zit dus ook geen chassis nummer in (belasting kwestie).zijn er trouwens 22 van gemaakt.. (1996 vectra b model)
Mja geen chassis nummer, das jammer, anders een bere vette ring-tool. :thumbup
25 maart 2010 om 06:33 #17646536origineel gepost door InjectTheVenom
Wat voor voordeel heeft het omdraaien van de cilinderkopInlaat zit dan aan de voorkant en de uitlaat aan de achterkant. Betere doorstroming dus.
25 maart 2010 om 09:07 #17646537is dat zoveel gunstiger commo?
ik betwijfel of dat zoveel uitmaakt als je uitlaat pijpen de goede diameter hebben.25 maart 2010 om 09:58 #17646538origineel gepost door speaker
zeecontainer kost zo’n 1800 tot 2000 euro van daar naar hier !daar kom je niet mee Peter ;)
25 maart 2010 om 10:09 #17646539origineel gepost door sw_reijnders
is dat zoveel gunstiger commo?
ik betwijfel of dat zoveel uitmaakt als je uitlaat pijpen de goede diameter hebben.Ja, geeft minder weerstand en ieder beetje telt in de racerij.
De lucht gaat nu van voor [motor in][motor uit] naar achter in één lijn, terwijl die bij een standaard Vec van voor naar achter naar voor [motor in] [motor uit] en weer naar achter gaat.Verder is de uitlaat veel dikker en loopt deze in een vloeiende lijn naar beneden i.p.v. 2x een 90 graden hoek te maken. Daardoor komt de uitlaat wel op de plek van het orginele schutbord uit, wat daarom veel verder naar binnen is gewerkt, tot vlak achter het dashboard. Kijk maar op die foto van het dashboard, dan kan je rechts zien hoe dik de middentunnel daar is. :o
En je hebt gewoon veel minder buis nodig voor lange in- en uitlaatspruitstukken, dus je bespaart weer gewicht.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.