iemand nog een vectra voor 35000?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum iemand nog een vectra voor 35000?

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219102

    KLIKKIE DOEN

    hij is t wel waard:wub:wors

    #17646523

    beetje veel 35000 ik heb ze niet liggen
    maar wel vet

    #17646524

    haha wel apart, die zie je niet dagelijks :D

    #17646525

    Lastig op kenteken te krijgen zo denk ik :jerry

    Willem

    #17646526

    echte orginele btcc auto… zit dus ook geen chassis nummer in (belasting kwestie).

    zijn er trouwens 22 van gemaakt.. (1996 vectra b model)

    #17646527

    oh ja . . . en je moet um alleen nog even uit australie halen ;)

    KAN HET NOG VERDER WEG . . . :hmmz

    weet niet wat een zeecontainer kost.

    #17646528

    zeecontainer kost zo’n 1800 tot 2000 euro van daar naar hier !

    #17646529

    dat bedoel ik :)
    je kunt ze maar 1x uitgeven :D

    desalniettemin wel een leuk autootje :wub
    maar ligt dat blok er nou achterstevoren in :wtf

    #17646530

    origineel gepost door sw_reijnders
    dat bedoel ik :)
    je kunt ze maar 1x uitgeven :D

    desalniettemin wel een leuk autootje :wub
    maar ligt dat blok er nou achterstevoren in :wtf

    en onderste boven !! :jerry

    #17646531

    hahaha, zijn jullie ze enkel als gezinsbak gewend?

    is een swindon racing engine, 290pk uit een c20xe, geen turbo of iets. puur motor. de kop zit omgedraaid bij die dingen.

    #17646532

    leuk voor onderdelen :D

    #17646533

    Wat voor voordeel heeft het omdraaien van de cilinderkop en hoe los je het op met de ontsteking en distributieriem?

    #17646534

    ontsteking is gewoon een rotor toch? Gewoon bougie kabels weer in de juiste volgorde zetten.
    distri-riem is een goeie ;)

    #17646535

    Mja die Ontsteking zal wel met een computer werken, DIS module oid..

    origineel gepost door mayhem
    echte orginele btcc auto… zit dus ook geen chassis nummer in (belasting kwestie).

    zijn er trouwens 22 van gemaakt.. (1996 vectra b model)

    Mja geen chassis nummer, das jammer, anders een bere vette ring-tool. :thumbup

    #17646536

    origineel gepost door InjectTheVenom
    Wat voor voordeel heeft het omdraaien van de cilinderkop

    Inlaat zit dan aan de voorkant en de uitlaat aan de achterkant. Betere doorstroming dus.

    #17646537

    is dat zoveel gunstiger commo?
    ik betwijfel of dat zoveel uitmaakt als je uitlaat pijpen de goede diameter hebben.

    #17646538

    origineel gepost door speaker
    zeecontainer kost zo’n 1800 tot 2000 euro van daar naar hier !

    daar kom je niet mee Peter ;)

    #17646539

    origineel gepost door sw_reijnders
    is dat zoveel gunstiger commo?
    ik betwijfel of dat zoveel uitmaakt als je uitlaat pijpen de goede diameter hebben.

    Ja, geeft minder weerstand en ieder beetje telt in de racerij.
    De lucht gaat nu van voor [motor in][motor uit] naar achter in één lijn, terwijl die bij een standaard Vec van voor naar achter naar voor [motor in] [motor uit] en weer naar achter gaat.

    Verder is de uitlaat veel dikker en loopt deze in een vloeiende lijn naar beneden i.p.v. 2x een 90 graden hoek te maken. Daardoor komt de uitlaat wel op de plek van het orginele schutbord uit, wat daarom veel verder naar binnen is gewerkt, tot vlak achter het dashboard. Kijk maar op die foto van het dashboard, dan kan je rechts zien hoe dik de middentunnel daar is. :o

    En je hebt gewoon veel minder buis nodig voor lange in- en uitlaatspruitstukken, dus je bespaart weer gewicht.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.