Iemand met een opcom die

Forumindex Forums Modellen Astra Iemand met een opcom die

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

de kilometerstand van een teller kan laten kloppen met de werkelijke auto stand??

Schijnt te moeten kunnen met een op-com..

Beetje ver alleen

Maakt me niet uit… als je het kan kom ik wel even naar Rotterdam / Den Haag.

Mag bij mij ook altijd langskomen, heb ook een opcom.

jep heb het ook al gedaan met mijn opcom gaan inderdaad ja :) mag hier ook langskomen alleen denk ik dat het een beetje te ver is :)

bij ons binnen de club (opel club zeeland) is dit dus ook gedaan bij iemand die een nieuw blok erin heeft gezet met een andere km stand dit is gedaan door autohandel Zegers uit axel hier bekend op het forum als gto-tje meen ik.

Hmm Axel is al dichterbij dan Den Haag…

Als ik m gelijk aan de blokstand zou zetten staat er 10k op mn auto haha :)

dat betekend dus gewoon dat je de teller kunt “terug draaien” met de opcom??

opzich best interessant om dat voor elke beurt/apk flink te doen. zo rij ik 25000 km per jaar, maar op de teller komt er dan mooi 7000 km per jaar bij :S…. of ben ik dan niet slim bezig :jerry

Je kunt niet zomaar volgensmij de km stand instellen die je wil, je kunt de kilometer stand zoals in de ecu van je blok zit instellen meende ik en andersom de kmstand van de teller in de ecu. En daarbij houd het volgensmij op.

Hmm dan schiet ik er ook niks mee op..

Bij mijn opcom kreeg ik de waarschuwing dat ik de tellerstand maar eenmalig zou kunnen aanpassen, en je veranderd de daadwereklijke tellerstand van de ecu er niet mee, van een forumlid kreeg ik te horen dat toen ze probeerde de tellerstand te veranderen met de opcom het niet werkte, dus ik ben wel benieuwd of het kan of dat je toch een tech apparaat nodig hebt.

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

Astra G of Astra H??

Ik kan met mijn op-com enkel de km stand van de ecu naar de klok schrijven of andersom, maar wat je natuurlijk kunt doen is mischien van orginele klok naar ecu en dan van ecu naar andere klok?

Ja dat zou nog kunnen inderdaad… dan zou t ook al goed wezen.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.