iemand ervaring met : http://www.lowbudgetschroefset.nl/

Forumindex Forums Modellen Astra iemand ervaring met : http://www.lowbudgetschroefset.nl/

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Auteur

Goedemorgen,

ik wil graag een schroefset onder me Astra sedan zetten.
    Kwam op deze site terecht.
    Iemand ervaring? valt het aan te raden of juist niet.
    zo niet wat dan wel? wil er niet VEEEL aan kwijt zijn?

ik hoor graag van jullie

Greetz D’Angelo

Deze zijn zo lek, ophangpunten zien er ook niet al te stevig uit…

Zou deze laten liggen als ik jou was.

Bedankt voor je antwoord?
    eventuele opties?

Wat een onzin, die ophangpunten zijn gewoon prima gelast. Die tuv keuring zit er niet voor niets op.
    Er wordt nauwelijks slecht spul verkocht hoor.
    Enige wat ik ooit mee gemaakt heb met een goedkoper schroefsetje was dat de zuigerstang speling begon te krijgen, die kon je heen en weer drukken.
    Dat was met een supersport set onder een golf3

Ik vind het een koopje, en had hem gewoon besteld. Voor het geld hoef je het niet te laten.
    Ik betaalde 250 euro voor een Tec tuning set…..onder de corsa.

Schroefdraad gewoon goed schoonhouden, dan gaat dat lang zat mee. Af en toe kruipolie er over als je de wielen eens los hebt. Dan kan je later altijd makkelijk weer stellen mocht je dat willen

Er worden wel is setjes van FK aangeboden op marktplaats. Zo’n setje heb ik toen ook onder mn BMW 328I ringtool gehad. Ging perfect. Degelijk en niet belachelijk duur.

Er kan best tuv keuring opzitten maar voor 169 eu heb je daar nie lang plezier van.

Bedankt voor de reacties for so far!

@frank de jonge wrote:

Deze zijn zo lek, ophangpunten zien er ook niet al te stevig uit…

Zou deze laten liggen als ik jou was.

Dan vraag ik me af: waar baseer je die uitspraak op? Wel lekker makkelijk om dit zo in de lucht te gooien, maar heb je dan zelf zo’n set gehad? Of zoals zovelen: van horen zeggen

Inderdaad, het schroefdraad goed vet houden (ik had de mijne zeer dik in het vet gezet, trekt wel vuil aan, maar dat veeg je er voor verstellen zo af) Voor de rest zou ik het voor dat bedrag gewoon proberen.

Niet doen omdat het niks kost is makkelijk praten. Maar wie weet is dit juist wel een lekker goedkoop setje wat prima presteert voor zn knaken.

Ik rijdt een Astra G sedan automaat ( 1200KG) incl. G3 instal.
    Zal het gewicht geen probleem opleveren?
    Ik rij echt STEVIG door er zijn weinig bochten waar ik me best niet voor doe.
    Zoek altijd een juiste lijn op ;) Hmmmm gaat wel echt ten koste van me banden al die bochten :shock:
    Ga soms met meer dan 60 km/h over zeer slechte klinker wegen.
    Zal daardoor deze set niet snel aan het einde van zijn latijn zijn?

Greetz en iig bedankt voor de reacties!

ik mijn astra net met een schroefset max-verlaagt, een beetje jammer is dat als je hem omhoog brengt je de auto eigenlijk weer moet laten uitlijnen, dat wist ik niet. maar waar het om gaat is dat mijn schroefset bij hot tuning heb weg gehaald niet duur en heb nog geen problemen ermee gehad. zat er ook zo onder. en ik had de set in 1 dag al thuis gestuurd!

ik geloof best wel dat als je een kwaliteit setje koopt voor 1000euro deze een stuk langer mee gaat dan 1 van 200 euro, maar houd dat je tegen? mij niet :D

Ik denk dat de set binnenkort ook ga bestellen wacht alleen nog even de reacties verder af :)

in iedergeval bedankt allemaal!

Voor het showen zou het wel kunnen, maar als je het gaat gebruiken waar het normal voor bedoeld is dan is dat setje zo af.
    1 rondje Nordschleife en de kracht is eruit.

Ik geef ook gewoon mijn mening natuurlijk, hoef je niets mee te doen.

Ik vindt het zonde geld.

bedankt voor je mening!

@frank de jonge wrote:

Voor het showen zou het wel kunnen, maar als je het gaat gebruiken waar het normal voor bedoeld is dan is dat setje zo af.
    1 rondje Nordschleife en de kracht is eruit.

Ik geef ook gewoon mijn mening natuurlijk, hoef je niets mee te doen.

Ik vindt het zonde geld.

Die tec tuning set van mij heeft nu 2 x 60 minuten assen overleefd. En pak de drempels gewoon hard ipv afremmen enz.

Ze zijn nog niet lek en het veert nog net zo stug als toen ik ze er net onder had.

Ik vind je “ervaringen” iets te overdreven, maar dat mag soms wel…. :thumb

Nja, doe is een rondje ring met die dempers.

Ik heb ooit ook van die goedkopere setjes eronder gehad en toen ik de eerste keer een trackday deed op de ring was het gelijk afgelopen met dat setje. Assen is nog mooi vlak (wel übercircuit) vergeleken met de Ring.

Als ik nu weer een schroefset zou nemen zou ik voor Eibach, KW of dat andere instelbare gaan (Naam ff kwijt)

Wie is de volgende die zijn ervaring of mening met mij wilt delen?

Iemand een tip voor de goedkoopste schroefset van degelijke kwaliteit
    Wanneer is het degelijk! als het mijn rij-styl overleefd :D

ik heb zelf ta technix gehad van hottuning, onder me tigra, heb er een jaar mee ge reden zonder problemen, lekker stug, strak in bochten, heb toen 200 betaald.

nooit problemen mee gehad. :wors

die heb ik ook onder mijn kadett is goed spul hoor

Kijk t begint opgang te komen :)

Oke goed om te horen!
    Enig idee wat je Kadett weegt?
    Want als mij auto gaat incl. Brandstof wel over de 1250 kilo. En is het gooien en smijten of rijden jullie over het algemeen rustig.
    Best belangerijk om te weten, aangezien het me anders vies tegen kan gaan vallen bij een dagje fanatiek stuurwerk.

Gooien en smijten??? Wat doe jij in godsnaam in een auto als ik vragen mag. Ik hoop dat jij goed weet dat het de openbare weg is en dat je geen F1 onder je reet hebt……..

@DMLB ceo wrote:

Kijk t begint opgang te komen :)

Oke goed om te horen!
    Enig idee wat je Kadett weegt?
    Want als mij auto gaat incl. Brandstof wel over de 1250 kilo. En is het gooien en smijten of rijden jullie over het algemeen rustig.
    Best belangerijk om te weten, aangezien het me anders vies tegen kan gaan vallen bij een dagje fanatiek stuurwerk.

Je had het over met 60kmh over een slechte klinkerweg….

Denk dat je dat wel iets gaat tegenvallen met een verlagingsset onder de auto. maar goed, alles went.

Ik rij zelf ook goed door over de klinkerwegen en drempels, afremmen voor drempels zoals de plasticfantastic gasten doen doe ik niet…pak hem gewoon net zo hard als ik wil, en als daarbij de boel geschampt wordt vind ik dat alleen maar leuk. :jerry

En zelfs zo blijvne mijn cheapass dempers het gewoon prima volhouden.

Goedemorgen,

@astraG5
    daar ben ik me heel goed bewust van.
    Een goede bocht nemen gaat Heus Niet direct ten koste van je mede weggebruikers.Hou het veilig en het me grenzen

@fearless

Zo’n antwoord zocht ik super bedankt!! Dat is gwn duidelijk. Onder die omstandigheden zou de a.s. Scroefset het moeten uithouden ;)

D’Angelo

tja mn goedkope tec tuning set blijft het goed volhouden.
    Lijkt me dat die set van die site van jou het daar niet voor onder doet.

Het is alleen minder comfortabel dan wat je nu gewend bent. DUs met 60 over een slechte klinkerweg….denk dat je straks wat minder hard er overheen klapt king:

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 26)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.