Iemand ervaring met herstellen van lichtunits?

Forumindex Forums Modellen Astra Iemand ervaring met herstellen van lichtunits?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Hey,

voor m’n Astra G had ik via Marktplaats.nl een setje angel eyes besteld.
    Vandaag ontving ik het pakketje, en zoals iedereen hier wel zal herkennen maakte ik t dus vol enthousiasme open :D.

Wat blijkt nu? De beugeltjes om ze vast te maken bovenaan ontbreken/zijn afgezaagd -_-.

Ik bedoel die twee bruggetjes bovenop waar je twee bouten inschroeft om ze vast te maken.

Weet iemand of je hier zelf iets voor kan maken?

Ik ben niet van plan om de vijf minuten naar de garage te rijden om ze te laten bijregelen, en dan afgekeurd worden bij de apk omdat ze loszitten…

Beter nog: heeft iemand nog een setje deftige angel eyes liggen voor me? Ik denk dat deze het niet lang zullen uitzingen hier :p.

Ik had met mijn oude astra dat zelfde probleem, alleen had ik ze zelf per ongeluk afgebroken omdat die **** aftermarket dingen niet passen. Heb toen van ijzeren stripjes zelf beugeltjes gemaakt. Geen probleem bij de apk. Zag er alleen niet zo mooi uit onder de kap. Zeg maar zo’n soort mechano beugeltje in een Z buigen en dan een parker in de koplamp en in het subframe. Koplamp wel even voorboren, het is al zull gaat plastic. Anders een setje Opc namaak en er zelf ledjes in zetten, die zouden goed moeten passen. Succes!

Je kunt zelfs losse beugels kopen…

maar waar ben ik ze tegen gekomen :hmmz

Ahaaaaaaaaaaa gevonden !!!!
    binnen 1 min :jerry :jerry

http://www.fsrs-opelwebshop.nl/koplampsteunen-reparatieset-opel-astra-g.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Bedankt voor de reacties!

Ik denk dat ik ze toch maar ga verkopen en nieuwe kopen.
    Das makkelijker, dan heb ik ineens een volledige set ùet lampjes en hoef ik me voor de rest geen zorgen meer te maken.

Zelf maken of achteraf bestellen, wat Marijn zei gaat ook, maar ik heb liever dat alles van in het begin in orde is :).

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.