Forumindex › Forums › Modellen › Astra › Idiootjes + crappy Astra Van = lol voor mij
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren, 2 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
31 augustus 2010 om 23:12 #17225417
Ik ben geen voorstander van straatracen. Als je hard wil rijden, ga naar een circuit waar je geen anderen pijn kan doen.
Maar soms moet je even iemand op z’n plek zetten.
Anyway, ik reed vanavond richting ons zwembad om een paar baantjes te trekken, wordt ik op de kruising ineens afgesneden door twee…jeugdige pet-dragers in een grijs-kenteken Astra F station/van. Dus ik toeter even, en krijg meteen een middelvinger en een tweede rempoging.
Even een mentaal plaatje; groene Astra F van, hoop troep achterin, No-Fear sticker op de tailgate, en een ENORME roetvlek op de hele achterkant. En een 1.7D badge.
Inmiddels is het een eenbaansweg geworden, en de twee staan voor me bij de lichten. Ik hoor hun auto boven de mijne uit, en zie dat ie zelfs bij stationair een beetje rookt. Het licht springt op groen, ik rij normaal weg, en ram bijna achterop. Dat ding was TRRRAAAG weg. En niet traag zo van ‘daar win je geen sprintjes mee’, maar traag van ‘een brommertje rijdt dit eruit’. Ik zat er vast achter, en van 0-50 kmh duurde een goede 12 seconden, en aan de hoeveelheid rook te zien was dat nog volgas ook.
De volgende lichten, de weg is inmiddels een tweebaans geworden, en na de kruising wordt het een 80 weg zonder lichten. Ik ga er naast staan op de linkerbaan, en Pettenmans herkent mij als de lul die net naar hem toeterde. Dus ik krijg meteen de middelvinger en een toeter terug. Vervolgens wijst ie naar het licht, en geeft ie even gas met z’n Astra. Ik was uiteraard erg onder de indruk van het geluid, wat een unieke combinatie van een blikje spijkers in een verfschudder en een kapotte rolschaats is. (…) Dus ik denk bij mezelf; ik kan nu rustig wegrijden en hem afschudden, of hem ECHT op z’n plek zetten.
Het licht springt op groen, en ik geef m’n (standaard) Astra (G X16XEL) goed de sporen. Op het moment dat ik naar m’n drie ga bij zo’n 45 km/h zie ik in m’n binnenspiegel alleen nog maar 1 hele, en 1 stadslicht, en een walm zwarte rook die steeds kleiner wordt.
Op dat moment rol ik de 80-zone in, en relax een beetje.Zonder overdrijven; 5 minuten later, met een snelheidsverschil van 0,niks komen die twee idioten weer langs, duidelijk nog steeds aan het racen. Ze toeteren, en maken een soort van huppel-spring beweging in hun stoel. Ik denk bij mezelf, bekijk het, dus ik maak een “L” op m’n voorhoofd met m’n duim en wijsvinger, en trek m’n Assie even naar de 90. Ze verdwijnen rap in m’n binnenspiegel, volgens mij niet in staat om harder te rijden…:D
Na een paar minuten weer teruggezakt naar 80-85, niets meer van gezien.
Ik bedoel, als je aso gaat doen tegenover anderen, zorg er dan iig voor dat je auto snel genoeg is om ook wat te kunnen doen, en niet in een dusdanig slechte staat van onderhoud dat je een verkeersophoping veroorzaakt bij elk stoplicht. Volgens Wikipedia heeft een standaard 1.7D 58 pk, maar bij die twee zou het me verbazen als daar nog 30 van over zijn….
1 september 2010 om 11:57 #17723370je maakt wat mee met de astra G. :P leuk verhaal. helaas heb ik sinds mijn motorswap van de astra naar de 2.0 Turbo en met de corsa zoies nog niet meegemaakt… king:
1 september 2010 om 13:55 #17723371Er zitten ook veel van deze dwaze in golfjes .
en die zien en horen niks rossen rossen rossen .
maar dit soort komt zich van zelf een keer tegen alleen jammer als ze bij jou binnen komen meestal van een kale kip valt niet te plukken.
ook de Honda Civic mannetjes een uitlaat als op een stoomboot en de auto is bij 100 km al helemaal dood alleen pokke herie .in en buiten zo,n hok .
en ja ik ben een oude man van 60 dus snap het nut er niet meer van ,maar als ik met de fluitster stille 3,2 mv6 Omega er voor bij schiet moet ik wel lachen .sukkels zelfs de vectra station is dan sneller .:wub
1 september 2010 om 14:07 #17723372:) vet grappig… herken mezelf bijna. op de vingers en dansen in de auto doe ik ook niet haha.
Maar tjah.. 1.7D.. das wel ernstig… en dan ook nog gaan uitdagen….
:wtf
Ciao…1 september 2010 om 15:28 #17723373hahaha was iets voor mij geweest had ze van de weg gedrukt met me 1.7TDS:P
1 september 2010 om 15:34 #17723374wat ben je met paarden als er al 2 ezels in de auto zitten :afro
1 september 2010 om 16:16 #17723375hey dat was ik jongens:D ik was de handrem vergeten. de rook kwam niet uit mijn motor maar van de banden:D
hahhahahah -offtopic
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.