Ideeen gevraagd versterkers in Astra Coupe 2002.

Forumindex Forums Modellen Astra Ideeen gevraagd versterkers in Astra Coupe 2002.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Hoe hebben jullie je audio in de koffer aangelegd?
    Er moeten 2 versterkers inkomen, 1 die 4 speakers aanstuurt en 1 monoblock voor de sub.

Reservewiel mag vervallen eventueel.

ik heb een dubbele 12″ JBL sub liggen, in een 2x 42,5 liter gepoorte kist. ik heb m’n monoblok simpelweg vast gemaakt aan de achterzeide van de kist.
    tevens heb ik ook nog een 4-kanaals versterker, alleen nog niet aangesloten..
    het past allemaal wel makkelijk.

foto’s iemand?

ik vind een dubbele bodem het mooiste. Heb het ooit in een astra hatchback gemaakt zal de foto even opzoeken.
    Stelt niet heel veel voor ff aan de hand van de mat maken

Zal vanaaf nog eens op de andere hd kijken kan van de astra nog niet vinden. Door de dubbele bodem
    blijft de kofferbak nog gebruikbaar ook.

Dit is in mn oude c kadett coupe

hoe wil je het hebben?
    makkelijk demontabel zodat je evt bij je reserve wiel kan komen?
    of echt netjes ingebouwd?

reservewiel mag weg.

Op dit moment ben ik alle kabels naar de koffer aan het brengen… maar heb nog geen idee hoe t moet worden…

je zou je subwoofer in de ruimte van je reservewiel kunnen maken, en versterkers tegen de zijkanten maken of onder je hoedenplank.
    of een kist maken voor de woofer, het verstandigst is dan om zelf een kist te maken en dus mooi naar de vormen van de kofferbak maakt zodat je meer kofferbakruimte over hou.
    Dan kun je 1 versterker boven op je kist maken, en 1 aan de zijkant. ik heb me versterker nu ook op me kist, en dat past perfect onder de hoedenplank en sta mooi in de hoek.

foto’s iemand van zn installatie?

ik verwacht dat de meeste niet graag foto’s willen posten van z’n installatie…

Op deze manier weet namelijk heel nederland wat er verstopt zit onder de hoedenplank en hoe waarde vol dat is.

maargoed ik zou gewoon een bodemplaat maken met zijkanten van mdf. dat bekleden met van dat stof en versterkers en condensator er tegen aangeschroeven. Vervolgens ene kant en klare subkist erin liggen. Scheelt je een hoopwerk met zelf iets fabriceren, tenzij dat nu net de bedoeling is.

Simpele tekening in paint:

Bij mij kunnen er ook nog 7 kratten bier bij, dus als je zelf een kist maak, hou je nog aardig wat ruimte over.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.