ideeen c kadett rat gevraagd

Forumindex Forums Modellen Kadett ideeen c kadett rat gevraagd

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
  • Auteur
    Berichten
  • #17555698

    en welke schokdempers zijn er gebruikt ik ken iemand die beweert dit ook ooit te hebben gedaan en om er voor te zorgen dat de veer niet vrij kwam na opkrikken heeft hij de schokdemper van een mini cooper gebruikt omdat die zeer kort zijn als dit gaat zet ook ik de slijptol tuning in mits iemand mij wat meer info geeft over hoe en waar en wat

    #17555699

    schokbrekers aan de voorkant is het grootste probleem. tot -85 kun je volgens mij probleemloos met de “pipo dempers” rijden.
    (pipo dempers zijn de dempers welke pipo hier op het forum kan leveren)
    hij kan ook meteen -85 veren leveren als je wil.
    daarmee liggen je veren niet los als het goed is.

    eventueel kun je voor achter nog de dempers vragen voor een corsa, die zijn nog korter (wat pipo standaard levert is al korter dan verkorte koni’s als ik me niet vergis dus daar zou je prima mee uit de voeten moeten kunnen)
    je zit met -85 wel al met je standaard bumpstops te kijken, waarschijnlijk ligt hij dan al daarop, dus zou je die weg moeten halen en eventueel aanpassen dat ze direct op je dempers zitten. dan kan je demper nooit helemaal dood slaan op het einde, wat de levensduur zeer kort zou maken.

    #17555700

    volgensmij was die van ferdie -12 cm verlaagt op zo voordempers komen ook van mij af en die hebben volgensmij nog 2 of 3 cm veerweg.:P maar of bij ferdie de veren nog vast liggen durf ik niet te zeggen want die is wel heel erg laag:P achterdempers kun je van een corsa nemen als hij echt zo laag moet.
    denk als je een setje verlagingsveren stuk slijpt en je verwarmt dan de laatste ring die druk je recht en gelijdelijk aan af laten koelen dan kan er denk ik weinig gebeuren:hmmz

    #17555701

    dit is dan de kadett die ik heb gekocht voor het rat project voor voorlopig doe ik nog even niks beetje geld te weinig maar ik heb hem al primer grijs gekocht met matzwarte kap is 4 cm verlaagd wat in de toekomst veeeeel meer gaat worden ook komt er verbreed staal op en uiteraard de blokjes op het dak verder nog een maltezer kruis op beide deuren en iets op de motorkap bij deze meteen een vraag aan iedereen als je een ouderwets imperialletje hebt laat het weten ook als je iets wil dononeren van stickers of zo waar je niets meer mee doet ik hoor het wel via u2u of tot die tijd zal als ik weer iets aan hem doe jullie op de hoogte houden:kewlpics:D:Dking::P:cool:

    #17555702

    Mijn kadett (de rode dus) is ongeveer 12 á 13 cm gezakt schat ik.
    Tuurlijk liggen mijn veren vast (als de auto er op leunt :o)
    Voor kunnen ze iig nergens heen, en achter moet ik t nog aanpassen, maar die zijn zo kort dat ze maar net boven de schotel uit komen, en dus geen kant op kunnen.

    Heb wel t een en ander aan moeten passen om zo laag te kunnen, t is mijn dagelijkse auto, en rijd er regelmatig lange stukken mee, is best goed te doen :thumbup

    Zo stond hij er op opn trouwens bij met de 13ers er onder:


    #17555703

    tering man apen geil denk dat ik van het voorjaar een set -85 mm bij pipo betsel en dan 13 inch met white walls erop lijkt mij ook wel bruut moet trouwens ook nog op zoek naar een oud imperial zijn hierzo niet makkelijk te vinden

    #17555704

    haleluja wat ligt die moi op de weg:wors maar woon jij op een plek waar ze nog nooit van drempels hebben gehoord ofzo? die van mij is 60mm gezakt en bij drempels geen probleem maar als ik op stage ben en de auto op de brug wil hebben (4 kolommer met lange rijplaten) dan komt de bodem al op de brug :swear hoe doe jij dat dan met onderhoud?

    groetjes

    #17555705

    :wors:wors

    #17555706

    Heb op mijn dagelijkse routes idd weinig drempels.
    Woonwijken zijn een drama, daar blijf ik dan ook braaf weg hahahaha.

    Normaalgesproken rij ik met 15″ wielen, dan heb ik net wat meer grondspeling, maar t blijft opletten

    Oh, en op de brug rijden……………….drama hahaha, heb ik minstens een half uur voor nodig, balkjes ervoor, over de balkjes heeeeeel voorzichtig de brug op, gaat net allemaal.

    Zo staat hij er normaal bij:

    #17555707

    :wub:wub

    #17555708

    :hmmz als de station dadelijk op kenteken staat en ik aan de sedan ga beginnen toch nog maar eens goed naast elkaar zetten(met die van jou op 13″ natuurlijk), ff kijke of we nog iemand met een kadettje op originele hoogte ernaast kunnen zetten ;)

    #17555709

    En als ik aan een voordelige 1600 achteras kan komen zal ik ook eens een poging wagen zo laag te gaan, dan rijden er al 3 zo laag in eindhoven ;-)
    Met mijn manta achteras komt dat niet goed vrees ik:mad:

    #17555710

    Hey Pablo, jij ook weer terug in kadett land dan???
    Waar rij je nu mee??

    #17555711

    Je toevallig wel weer!, geel gebakje met een 1900.
    Ziet er eigenlijk niet uit hoor maar wel weer een limo!
    Geen plannen ook om hem mooi te krijgen, alleen laag en luidruchtig haha.
    Zodra er weer een meet is in de buurt zie ik je wel weer! ;)

    #17555712

    Oke, nice :thumbup
    Als t goed is eind maart, begin april weer in Son.
    Ben nu zelf ook bezig met mijn andere sedan, komt 2.2 in, en wordt ook weer laaaaaaaaaaag, maar wel anders als de rode.

    Heb je foto’s van je limo???

    #17555713

    gele 1900 met 1200 achteras? had hans het daar pas niet over?

    #17555714

    hmm gaat dat ja een 1.2 maar wel grotere motor dus assen enz org laten alleen grotere motor en bak vertel mij meer

    #17555715

    Nee nog geen foto’s, wou eigenlijk de 2,2 van adett hier kopen maar is een beetje misgelopen helaas, die was beter als wat ik nou heb.
    Maar goed, ben benieuwd naar je limo!, ik heb nog effe de oude coupe van Dussel gehad en ik kan je vertellen dat een 2.2 in een c-tje vette fun is!!!
    Wil ik ook nog wel, maar dan wil ik dubbele webers :o
    Voorlopig eerst maar eens rijdend krijgen!

    Manta as overigens!!, geen 1200 as, en deze manta as is te breed om echt goed te verlagen, vandaar!

    #17555716

    aah ok, even voor hanskadett, ja het kan wel, maar is zeker niet te adviseren.
    sowieso moet je dan speciaal een cardan as laten maken, want er is geen standaard passende voor dacht ik.
    maar beter even doorsparen/zoeken voor een goeie, want een 1200 as trek je zeker stuk

    #17555717

    dat word dan sparen wil het niet naar de klote rijden

    #17555718

    De 1200 as is wel heel leuk om rubber mee te versmelten.
    ik had een 1200 sedan voorzien van een 1900 ohc met 245 bak en zelfs in de 4e versnelling spint het nog. 0-100 in zowat 4.5 sec. met een beetje beleid. ha ha

    #17555719

    nog bedankt voor de raampjes mad marc handig een opel gek in de buurt

    #17555720

    hier zag ik op google er een daar gaat de mijne redelijk op lijken hoop ik

    #17555721

    ach een kratje bier maakt wonderen:D
    straks nog wat tijd spenderen om een ander frontje in de rode coupe te lassen en dan is m’n broertje ook weer heppie.
    ik heb ook weer ontdekt waarom ik natte voeten kreeg, het hele bovenpaneel was zowat opgevreten door ijzerratten. er zat nog presies een klein strookje van 1,5 cm plaat,enoeg om het choke kabeltje op de plaats te houden.
    dus mog meer transplantatie plaatwerk te doen.

    #17555722

    origineel gepost door prayer
    gele 1900 met 1200 achteras? had hans het daar pas niet over?

    nee das een rooie met 1,9 automaat en 1,2 achteras.
    heeft nu ook iemand van het forum:P

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 50)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.