I want more Powerrrrr

Forumindex Forums Modellen Astra I want more Powerrrrr

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 75)
  • Auteur
    Berichten
  • #18095515

    Precies, ook een 8 klepper is prima te chippen, zoals je bij Johna ziet een winst van 11% in vermogen, 15nm meer en een betyer bruikbaar breder koppel, dat resulteert in een veel fijner rijdende auto.

    Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl

    #18095516

    Maar als hij aan het sparen is voor een 2.0 turbo of een 2.2, waarom dan in hemelsnaam geld gaan steken in een 1600’tje…

    #18095517

    ligt er maar aan hoe hard hij sparen kan
    als het een tien jarenplan wordt
    is het wel fijn een paar peekaas meer :jerry

    #18095518

    Neem dan een powerfilter, levert geen ruk op qua vermogen, maar door het geluid is net alsof je harder gaat. :jerry

    #18095519

    en daar ga jij 10 jaar mee rond rijden? :D

    een groep n systeem er onder hangen zou geen loze investering zijn
    als er later toch een turboblok inkomt :D
    2e hands spaghetti opsnorren
    zonder er echt bergen geld in te steken is er wel genoeg peekaas haalbaar
    om een originele c20ne er uit te rijden :D

    #18095520

    Dan heb je wat bereikt zeg haha
    Nee hij moet het helemaal zelf weten, ik zou ’t alleen afraden als hij toch wat anders wil kopen over een tijdje.
    Want, als je eenmaal begint, is stoppen vaak moeilijk..

    #18095521

    ik kan niet in zijn poromonee kijken daar is het meeste toch van afhankelijk
    gezien hij zelf monteur is zou ik de wagen niet weg doen en zelf er een 2.0 turbo inhangen
    goed voor zn ervaring en vele malen origineler als een al met turboblok uitgevoerde auto kopen :D

    #18095522

    inderdaad er gaat toch wel snel veel geld in zitten

    #18095523
    #18095524

    is dat niet een beetje veel
    alles wat maar de opc benaming heeft op marktplaats opkopen :jerry

    #18095525
    #18095526

    @trashmetal wrote:

    ken beter dees kopen :D
    http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m618107578-compleeet-c20let-turbo-blok-uit-een-een-astra-g.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
    meer peekaas mogelijk met minder kosten ;)

    minder kosten :hmmz kost hem het dubbele met inbouwen&keuren rdw

    #18095527

    inbouwen is graties he als je monteur bent ;)
    ben even kwijt van welk jaar de astra g is van topicstarter
    maar omkeuren kost ook geen godsvermogen hoor :D

    #18095528

    :hmmz 2003, oke duurdere categorie :D

    #18095529

    Spaghetti spruitstuk, openluchtfilter, katalysator eruit, middendemper eruit Remus einddemper,
    eventueel chiptuning wat niet veel zou helpen, maar je kan t wel iets gaan merken:)
    Ander inlaat spruitstukje, andere nokkenas, hoeveel wil je er hebben?
    Maar goedkoop tuning bestaat niet..
    als je 100pk + wilt hebben moet je diep in je buidel tasten

    Succes! Greetz

    #18095530

    @trashmetal als jij die turboblok nou gratis voor hem inbouwd dan is het optie

    #18095531

    dacht ergens opgevangen te hebben dat hij zelf monteur is :hmmz

    #18095532

    @darknight2003 wrote:

    Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).

    Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?

    hij werkt als monteur ja en daar is alles mee gezegd

    #18095533

    @darknight2003 wrote:

    Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).

    Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?

    Zie je wel :D

    #18095534

    @NoFear1696 wrote:

    @darknight2003 wrote:

    Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).

    Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?

    hij werkt als monteur ja en daar is alles mee gezegd

    hoezo? is het een slechte monteur dan?
    of is een monteur niet in staat een ombouw te doen?
    ik snap hem niet :wtf

    #18095535

    @trashmetal wrote:

    @darknight2003 wrote:

    Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).

    Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?

    Zie je wel :D

    denk dat hij nog niet verder is gekomen als olie verversen en bougietjes vevangen

    #18095536

    mooi topic dit :P
    nu ik eens zie dat een mooi dik blok al 1600 euro kost weet ik niet als ik er ooit een zwaarder blok in mijn auto wil gooien ;)

    maar nu zie ik hier veel dingen voorbij komen wat mogelijk is met een 1.6 8v.
    ik heb van dat soort dingen dus totaal geen verstand, houd dat ff in je achterhoofd.

    nu wil ik eens wat weten eigenlijk ;)
    ik heb een 1.4 8v.
    ding hoeft van mij geen race monster te zijn, alleen ik mis 1 ding een beetje, wie weet weten jullie een oplossing haha.
    wanneer ik met mijn aanhanger er achter op de snelweg rijd, en ik rijd constant achter een vrachtwagen, 90 a 100 km ongeveer dus, netjes in z’n 5.
    wanneer ik er zat van ben om er achter te hangen, en dus wil gaan inhalen, dan is dat ding van mij niet op gang te krijgen.
    ben denk ik zeker haast 5 minuten bezig om er voor bij te gaan.
    meestal laat ik hem dan ook terug zakken naar 80 en neem een “aanloop” voordat ik hem in ga halen :P
    maar is er ook iets mogelijk waardoor hij op dat moment net ff wat meer power kan krijgen?

    of kom ik dan ook al weer richting de 100den euros om een klein beetje meer power te krijgen?
    dat vind ik het namelijk niet waard ;)

    #18095537

    @NoFear1696 wrote:

    @trashmetal wrote:

    @darknight2003 wrote:

    Niks tegen mij achtkleppertje he :O.. Super motortje, maar het probleem is, dat ik toen alleen automaat mocht rijden :) Dusja dan wordt het voor een jong brakkie al gauw een 1.6je aangezien een 2.2 voor een scholier niet te betale is haha. Tegenwoordig werk ik dus al wel als monteur :) Maar wou hem eigenlijk nog wel 2 jaartjes blijven rijden, aangezien ik t wel lekker vind zo :).

    Er zal vast wel iets zijn waardoor er iets meer power uit te krijgen is ?

    Zie je wel :D

    denk dat hij nog niet verder is gekomen als olie verversen en bougietjes vevangen

    maar je weet het dus niet zeker?
    misschien heeft hij die golf die in zijn onderschrift staat ook wel opgebouwd
    weet jij het? ikke ook niet
    voordat je uberhaupt bougietjes mag vervangen in een garage vandaag de dag
    zul je toch papiertjes moeten hebben
    dus hij zou het in theorie moeten kunnen
    of dat in praktijk zo is kan hij alleen zelf over oordelen

    #18095538

    @soepkiepe wrote:

    mooi topic dit :P
    nu ik eens zie dat een mooi dik blok al 1600 euro kost weet ik niet als ik er ooit een zwaarder blok in mijn auto wil gooien ;)

    maar nu zie ik hier veel dingen voorbij komen wat mogelijk is met een 1.6 8v.
    ik heb van dat soort dingen dus totaal geen verstand, houd dat ff in je achterhoofd.

    nu wil ik eens wat weten eigenlijk ;)
    ik heb een 1.4 8v.
    ding hoeft van mij geen race monster te zijn, alleen ik mis 1 ding een beetje, wie weet weten jullie een oplossing haha.
    wanneer ik met mijn aanhanger er achter op de snelweg rijd, en ik rijd constant achter een vrachtwagen, 90 a 100 km ongeveer dus, netjes in z’n 5.
    wanneer ik er zat van ben om er achter te hangen, en dus wil gaan inhalen, dan is dat ding van mij niet op gang te krijgen.
    ben denk ik zeker haast 5 minuten bezig om er voor bij te gaan.
    meestal laat ik hem dan ook terug zakken naar 80 en neem een “aanloop” voordat ik hem in ga halen :P
    maar is er ook iets mogelijk waardoor hij op dat moment net ff wat meer power kan krijgen?

    of kom ik dan ook al weer richting de 100den euros om een klein beetje meer power te krijgen?
    dat vind ik het namelijk niet waard ;)

    voor de inhaalactie terug naar 4 ;)
    en flink doortrekken :D

    #18095539

    zelfs dan ie ie traag.
    wanneer ik de snelweg op draai is ie al niet voor uit te branden, ook zonder aanhanger.
    zo binnen door is ie redelijk vlot (blijft een 1.4 natuurlijk)
    maar de snelweg op is ie echt traag vind ik.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 75)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.