Humor?

Forumindex Forums Modellen Manta Humor?

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur

hahahaha.

vind van wel jha

:D

ik vind van wel :wors

jammer zulke dingen waarschijnlijk pubertjes die zich vervelen

hahaha

3e foto is een andere hoor is die van Piet

laatste foto is een een heel andere manta geloof ik, ken me die ook van een forummer herrinderen.

ach, das de keerzijde denk ik. ik zie de manta haast wekelijks, en haast iedere keer hoor je wel ergens de ‘verrekte mongol’ brul vandaan komen :P

jep ook ervaring mee wel lache:)

daar zal piet niet blij mee zijn denk ik:mad::mad::swear

Gaat nergens over.

ach kost hem 15 euro mp kosten

nee want staat in andere groep

adv. is al weer weg ook, maar wel geinig.

Voor die 15,- euro kan je toch een lekker broodje warm vlees of kabab halen.

origineel gepost door opelmanta29
    adv. is al weer weg ook, maar wel geinig.

Voor die 15,- euro kan je toch een lekker broodje warm vlees of kabab halen.

bakpao :P

hehe..

wel stijlvol :)

maar weer een typisch gevalletje: Volg je mede puberale gangsterz

heb de advertentie niet gelezen maar kon wel zien dat die van mij was:swear… maar ja das nadeel als je auto op tv komt

Nou, dr. Antrax als mede manta eigenaar zit ik iedere week weer naar new kids te kijken en krijg het idee dat het manta image er niet slechter op word… In tegendeel zelfs, want zie nu al dat een beetje goede manta in waarde stijgt.

Mijn complimenten voor je mooie manta! ben alleen erg benieuwd wat je onder de motorkap hebt liggen…

origineel gepost door dopey6699[
    Nou, dr. Antrax als mede manta eigenaar zit ik iedere week weer naar new kids te kijken en krijg het idee dat het manta image er niet slechter op word… In tegendeel zelfs, want zie nu al dat een beetje goede manta in waarde stijgt.

Mijn complimenten voor je mooie manta! ben alleen erg benieuwd wat je onder de motorkap hebt liggen…

dank je:jerry. zit op moment een 16v met 174 pk onder. aanstaande zaterdag haal ik de nieuwe motor op. die compleet bewerkt is. aantal pk weet ik nog niet. er zouden waarschijnlijk nog meer afleveringen komen en langere afleveringen maar hier is nog niks bekend over hoe en wat. hoorde wel iets van een open dag van new kids, wat precies in houdt weet ik niet precies maar zou er waarschijnlijk bij zijn

origineel gepost door dr_antrax

dank je:jerry. zit op moment een 16v met 174 pk onder. aanstaande zaterdag haal ik de nieuwe motor op. die compleet bewerkt is. aantal pk weet ik nog niet. er zouden waarschijnlijk nog meer afleveringen komen en langere afleveringen maar hier is nog niks bekend over hoe en wat. hoorde wel iets van een open dag van new kids, wat precies in houdt weet ik niet precies maar zou er waarschijnlijk bij zijn

Bij die opendag als die er zou komen ben ik erbij! Ik moet ze eigenlijk kunnen boeken voor een evenment, dat zou kicke zijn voor al dat volk wat er komt.. wie weet

:o

origineel gepost door dr_antrax

Netjes hoor! Zit nu ook te dubben over 16v inbouw zie topic…

Die open dag ben ik ook bij. Leuk moment ook voor meeting :jerry

misschien is je manta wel al in waarde gestegen want het is nu wel ‘de originele auto uit de new kids serie’ :jerry

daar mag je wel van uitgaan dacht ik zo dat idee had ik er wel achter gezet!

Tkoop orginele newkids Manta…. haha LO:jerryL

Vandaag was ik in gesprek met een stucadoor die ons nieuwe huis stuukt. Hij had het over zijn auto’s en toen zei ik dat ik Manta B reed. Eerste opmerking:

Oh zo’n een uit New Kids?! :jerry

Vin’k wel lache, was een oudere kerel maar hij kende ‘m wel :P

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.