Hulp gezocht aub,startproblemen Corsa B Swing

Forumindex Forums Modellen Corsa Hulp gezocht aub,startproblemen Corsa B Swing

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

Hallo
    Hulp gezocht aub.

Ik zit met het volgende probleem.

Ik heb een opel corsa swing,schakel
    Laatst wilde ik ergens wegrijden en start me auto,en vervolgens wil ik wegrijden,en plotseling slaat me motor af en sindsdien niet meer aan de praat gekregen.
    Ik heb denk ik 50 meter gereden nadat ik me auto gestart had en toen gebeurde dit.

Als ik nu me sleutel omdraai om hem proberen te starten,dan hoor je wel dat ie probeerd te starten maar hij start niet.
    Ik heb geprobeerd om hem aan te duwen maar dit lukte ook niet,en via een andere auto met startkabels…ook niks

Ik hoop dat een van jullie me hiermee uit de brand kan helpen.

Start hij niet meer of slaat ie niet meer aan?

Hallo basss27

Als ik hem probeer te starten dan hoor je wel dat ie probeerd te starten…maar dat blijft zich continu herhalen zonder dat ie aanslaat.

Heb er weinig verstand van maar het klinkt in mijn oren alsof er nauwelijks compressie is?

Misschien nokkenas sensor die kapot is? Probeer hem eens uit te lezen doormiddel van de paperclip methode.

http://www.thecorsa.co.uk/electrical-tutorials/31-how-do-paperclip-test.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

misschien handig om te weten waar je woont… of waar de corsa staat…

Corsa A, Corsa B, Corsa C, Corsa D? Motor code?

Hoe kunnen wij u helpen zonder minimum aan informatie? Hoe kan ik kijken naar de schema’s zonder minimum aan informatie?

@liviu2004 wrote:

Corsa A, Corsa B, Corsa C, Corsa D? Motor code?

Hoe kunnen wij u helpen zonder minimum aan informatie? Hoe kan ik kijken naar de schema’s zonder minimum aan informatie?

Corsa Swing is altijd een Corsa B voor zover ik weet. Wel handig om te weten wat je motorcode is inderdaad. Dit kan je vinden door bijvoorbeeld op autoweek.nl te kijken en te kijken wat je motorcode is. Bijvoorbeeld c12nz of x14xe

Dank je basss27

ben nu op die website van die paperclip om te kijken hoe dat werkt

@NMGN2019 wrote:

Dank je basss27

ben nu op die website van die paperclip om te kijken hoe dat werkt

Succes vergeet niet te vermelden wat je motorcode is anders is het voor ons giswerk…

Ben inmiddels erachter gekomen dat er een heel dun kabeltje is afgebroken
    kabeltje dat van de luchtfilter naar de cabarateur loopt volgens mij.

Zou het daar aan kunnen liggen misschien? dat ie daarom niet wilt starten.

Grt.

Is een slangetje als ik goed heb. Ik heb ook een swing. Vanuit luchtfilter lopen 2 slangetjes weg. Een rood en een zwart. Zou gewoon moeten starten zonder die slangetjes. Maar wel beroerd lopen. Laat hem eens uitlezen misschien dat daar wat uitkomt.

Vanaf nu graag ontopic reageren, geen opmerkingen meer over het voorstellen.

Als je de topicstarter beter wilt leren kennen dan kun je hem een PM sturen.

djw bandido

Denk dat het dat is idd,er loopt een rode en een zwarte,die zwarte is afgebroken.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.