Huidige Opel campagne Forumindex › Forums › Overige › Opel algemeen › Huidige Opel campagne Dit onderwerp bevat 0 reacties, 21 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door . 3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28) ← 1 2 Auteur Berichten 8 december 2012 om 19:25 #18079247 Dit komt omdat je automonteurs hebt en vervangingsmonteurs.Niet iedere monteur is liefhebber.En dat geld ook voor magazijn en verkoop medewerkers. 11 december 2012 om 19:03 #18079248 @opelremco wrote: Dit komt omdat je automonteurs hebt en vervangingsmonteurs.Niet iedere monteur is liefhebber.En dat geld ook voor magazijn en verkoop medewerkers. Volgens mij heb je ook nog verkoopmonteurs (schokdempers/kwiffitters etc).. En heb helaas in mijn werkkringen ook al een heleboel messengers mogen ervaren.. (i.p.v managers). 11 december 2012 om 20:19 #18079249 @opelremco wrote: Dit komt omdat je automonteurs hebt en vervangingsmonteurs.Niet iedere monteur is liefhebber.En dat geld ook voor magazijn en verkoop medewerkers. Dit moet je mij toch even uitleggen :D Serieus hoor :shock: Rik ;) Auteur Berichten 3 berichten aan het bekijken - 26 tot 28 (van in totaal 28) ← 1 2 Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven. Inloggen Gebruikersnaam: Wachtwoord: Houd me ingelogd Inloggen