how-to voor vectra

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum how-to voor vectra

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17276052

    hallo ik ben een beginner in elektriciteit in een auto maar is er iemand of ergens een how-to hoe je storing kan meten voor de slot motoren in een auto mij werdt al uitgelegd in de deurstijlen maar ik snap hier geen bal van ook op internet is hierover niks te vinden de deurpanelen zijn al gedemonteerd maar ik snap niet hoe je dat kan/moet doormeten

    het liefst een how-to met foto`s

    mvg patrick

    #18315261

    Denk da het makkelijkst is uitlezen met een op-com oid

    #18315262

    Vectra B is niet uit te lezen als het om deursloten gaat. Simpel: heb je stroom op het slot als je het knopje in drukt… Dat is wat je wilt weten. Schema is dus belangrijk omdat je dan weet welke kleur draad wat doet. Kan je ook zelf als je de Kiekert goed bekijkt. Dat is je regelbox van de CV, die zit achter de kap bij de voetenruimte van de passagiers kant, aan de deur zijde.

    Greetz Emiel

    #18315263

    dat is dus het punt het motortje achter kan ik wel losmaken maar niet uit me deurhalen het stekkertje die erop zit krijg ik ook niet los en het is niet ff 1,2,3 om dat raammechaniek los te maken

    #18315264

    Je kan de CV weldegelijk uitlezen, maar storingen in de slotmotoren worden vaak niet waargenomen, daar de weerstandwaarden van de electromotoren gewoon goed blijven.

    Alleen bij onderbrekening in de cv motoren word dat weergegeven.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18315265

    Raammechaniek hoeft niet los, alleen rails aan de slotzijde moet los.
    2 moertjes 10.

    verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

    #18315266

    Welk gedeelte van de opcom staat ie dan onder wim?

    Greetz Emiel

    #18315267

    Ik bedoelde ook dat rails kwam alleen ff niet op de naam ik ga vanmiddag proberen bestuurders deur te doen nu heb ik meer tijd qua daglicht

    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

    #18315268

    Vanmiddag geprobeerd de c.v. probleem op te losse dmv bestuurdersdeurslot motor na te kijken, na veel gevloek en getier had ik eindelijk het motortje eruit en direct viel me op dat de contactpuntjes in de motor en stekker geoxideerd waren .

    dus ff rustig alle puntjes schoongekrabt en ingespoten met contactspray en ook meteen doorweekt met wd 40 in de hoop dat het flexibeler gaat en miss wel werkt.

    maar helaas niet het gewenste resultaat maar het zelfde als dat ik begon dus uit eindelijk heerlijk zon in de rug gehad en ervaring rijker nu op zoek naar volgende dader denk de kieker ff opentrekken miss helpt dit

    Mvg

    Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.