ok, thanx voor de info…
Ik had de oude al op de draaibank gehad, en wilde de kop afsteken met een afsteekbeitel.
Lukte wel, nozzle dood. Dacht dat hij in elkaar geperst zat. Maar is versmolten met elkaar, jammer…:(
Ga het niet proberen met m’n elektrieke nozzles :D.
Helaas heb ik niet zo’n stekkertje, dus ik heb een setje Insignia sproeiers aangeschaft.
Nu vraag ik me alleen af hoe ik de rechter (als je voor de auto staat) sproeier er uit krijgt. Aan de linkerkant kun je parafraan kap open doen, maar rechts niet? Ik kom er vanaf links net niet bij met mn arm en ik heb toch best lange armen….:angel
de rubber van de parafaan eraf halen en dan gewoon de kap omhoog trekken deze kan best iets hebben hoor,ik heb er vervolgens iets tussengelegd zodat ie niet terug veert.
vervolgens heb ik met een hamersteel de sproeier eruit gedrukt.
ik heb een astra h van 2008 5deurs
en heb insignia sproeiers gekocht, maar nu blijkt de verkeerde, want heb geen sproeierke met T stuk om ze te verbinden met elkaar
ik moet zo’n T stuk sproeierke hebben niet?
en heb ook een stekkertjes steken voor verwarmde
hoe weet ik ofdat de insigniasproeierkes ook verwarmd zijn, of hoe kan ik dat zien?
Ja, je hebt inderdaad zo’n T-stukje nodig dat is namelijk de rechter (vanuit bestuurdersstoel gezien) en het L-stuk is de linker. Je hebt nu dus twee linker sproeiers.
Volgens mij zijn de Insigniasproeiers niet verwarmd (op de wijze als bij de Vec/Astra).
dan ben ik op zoek naar sproeierkes die dat verwarmd zijn en die een nevelend effect geven bij het sproeien zoals de insignia sproeierkes
en eentje met T stuk