HOW-2 vervangen schokdempers achter – Vec C?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum HOW-2 vervangen schokdempers achter – Vec C?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Ik dien mijn schokbrekers achter te vervangen, maar vind het op dit moment te prijzig om dit door de VOD te laten doen.

Kan ik dit makkelijk zelf? Zo ja, heeft iemand een HOW-2? En welke schokdempers moet ik hebben?

De achterste zijn wel makkelijk te vervangen. Volgens mij is dit hier al een keer aan bod geweest ! viewtopic.php?f=6&t=121590

Op ebay vind je zat schokbrekers !

Ah super, heb ik toch niet goed genoeg gezocht! Bedankt!

Je moet alleen de bouten met een bepaalde kracht (aantal Nm) aandraaien, maar (domme vraag misschien) heb je daar speciaal gereedschap voor nodig…..? :roll: Zo ja, waar haal ik dat….? :roll:

Momentsleutel bij een gereedschap boer halen en dan de B4 er onder zetten.

Safe driving Jurgen

Thnx Jurgen! (btw ben erg benieuwd hoe het met je nose-job staat…… :angel )

uwelcome Chiel, shocks achter vervangen is echt een makkie. per kant 2 bouten los en weer vast :afro
    M’n nosejob…….. Timing Chiel, Lag echt stil tot een paar dagen geleden. Gister net weer een stap in de goede richting gedaan. Planning was na alle onvoorziene reparatie van voor de vakantie september geworden. Toen moest er na de vakantie nog een nieuwe turbo met spruitstuk op komen maar we pakken door en hebben waarschijnlijk eind september het eerste echte verzoek met de swap. Binnenkort knooppunt Azelo dus weer eens flink poetsen :jerry :jerry .

Topic zal dus spoedig nieuw leven in worden geblazen.
    Succes met de schokbrekers.

Safe driving Jurgen

Nou, ik ben benieuwd! :thumbup

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.