honden rek

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum honden rek

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur

Voor ons ventje ben ik op zoek naar een honden rek voor een vec b station van 2000 en dan van metaal nou weet ik dat die er zijn, maar zie ze alleen in de kleur grijs. Nou is dat niet zo`n probleem dan kan ik het rek schuren en spuit ik hem in de gewenste kleur.

Wat ik me nou afvraag is of deze origineel ook in de kleur zwart zijn uitgebracht ik kan hier niks over vinden.

hallo
    ik denk dat het een spuitbus zwart wordt
    maar nu meen ik mij te herrineren dan van een astra g station ook passen
    en die is er mischien wel in het zwart

gr erik

Hee zo’n één heb ik ook (zwitserse herder) alleen die van mij is tien maanden oud ..
    ik heb een bagagenet grijs, maar ik vond het niet zo raar staan hij kleur mee met de dakbekleding. heb toen eens een keer op
    marktplaats gekocht.

Raymond

die heb ik heir wel liggen voor als je er belang bij hebt. onze hond is niet groot genoeg die kan er bij langs :???:

Onze hond was wel groot genoeg, maar ging er gewoon doorheen. :)
    Kruising Malamut en soort hoge staffordshire terrier.

@teungts wrote:

die heb ik heir wel liggen voor als je er belang bij hebt. onze hond is niet groot genoeg die kan er bij langs :???:

Nou zeker wel! Ik neem aan dat je een metalen bedoeld maar dan in de kleur grijs?

@RaydeRay wrote:

Hee zo’n één heb ik ook (zwitserse herder) alleen die van mij is tien maanden oud ..
    ik heb een bagagenet grijs, maar ik vond het niet zo raar staan hij kleur mee met de dakbekleding. heb toen eens een keer op
    marktplaats gekocht.

Raymond

Een fotootje zou wel leuk zijn :kewlpics Ons ventje is nu 11 weken!

zo,n bagage net heb ik het over. het is niet deze op foto heb er nog 1 die is mooier

@teungts wrote:

zo,n bagage net heb ik het over. het is niet deze op foto heb er nog 1 die is mooier

Ja die foto is ook mooi, maar bedoelde eigenlijk je Swiss :D !

Ik ben trouwens op zoek naar zo`n metaal rekje!

onze hond bedoel je

@teungts wrote:

onze hond bedoel je

Ja tuurlijk post eens een pic :kewlpics

@greg wrote:

@RaydeRay wrote:

marktplaats gekocht.

Raymond

Een fotootje zou wel leuk zijn :kewlpics Ons ventje is nu 11 weken!

was even afwezig.
    maar hier wat fototjes

maar ik had genoeg aan een bagage net .
    bij mijn weten zijn die herders honden niet echt van die wilde honden en er doorheen lijkt me ook niet want er zit staaldraad in.
    de onderste foto is het witte er wat van af want ze zit onder het zand

Raymond

was even afwezig.
    maar hier wat fototjes
    maar ik had genoeg aan een bagage net .
    bij mijn weten zijn die herders honden niet echt van die wilde honden en er doorheen lijkt me ook niet want er zit staaldraad in.
    de onderste foto is het witte er wat van af want ze zit onder het zand

Raymond

da`s een knapperd!

Ik heb nu een metalen rek (marktplaats) en ga deze zwart spuiten. Heb namelijk de halflederen zwart gekleurde bekleding en denk dat het wel mooier zal staan dan de grijze kleur.

dit is onze hond een kruising stabij-waterhond en duitse herder genaamd vectra

@teungts wrote:

dit is onze hond een kruising stabij-waterhond en duitse herder genaamd vectra

Wat kan die doordringend kijken zeg :D !

Wel leuk ventje hoor en dan die naam erbij (maar wat als je je vectra inruild voor de isignia haha….!)

blijft het vectra(vec is de roepnaam). denk dat hij de insignia niet mee maakt

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.