Hoe zet je hier foto's??

Forumindex Forums Overige PC & Multimedia Hoe zet je hier foto's??

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Auteur

Lijkt mij niet, dit is bijna basis. Als je al hints krijgt dat je IMG tags moet gebruiken en het staat zelfs bij tinypic aangegeven “voor forums”, als je dit niet in ziet of niet wilt snappen denk ik dat de rek eieren in mijn keukenkastje meer IQ heeft……….

Overigens zijn er al vele topics over het toevoegen van avatars en plaatjes geweest, de zoekfunctie is dan ook wel zo handig maar helaas niet voor die mensen met een gebrek aan een eigen initiatief en liever schreeuwen “kan ik niet, wil ik niet, doe ik niet…”

origineel gepost door Roelof
    Lijkt mij niet, dit is bijna basis. Als je al hints krijgt dat je IMG tags moet gebruiken en het staat zelfs bij tinypic aangegeven “voor forums”, als je dit niet in ziet of niet wilt snappen denk ik dat de rek eieren in mijn keukenkastje meer IQ heeft……….

Overigens zijn er al vele topics over het toevoegen van avatars en plaatjes geweest, de zoekfunctie is dan ook wel zo handig maar helaas niet voor die mensen met een gebrek aan een eigen initiatief en liever schreeuwen “kan ik niet, wil ik niet, doe ik niet…”

is wel heel direct om t zo te zeggen
    maar gelijk heb je

in t hele leven is het zo dat als je iets wilt bereiken dat je der wel wat moeite voor moet doen

wil je dat niet verwacht dan cker niet dat iemand ander het even voor je oplost

helpen kan altijd :thumbup maar uiteindelijk moet je t zelf (willen) doen;)

origineel gepost door Roelof

das idd het meest logische,maar dan ben je wel van het ”gezeur” af;)

ik ben maar een simple chauffeur, maar ook mij is het gelukt!
    ik heb een uitleg gevonden op dit forum goed gelezen en er voor gaan zitten.
    ik was zekers niet de snelste maar tis net wat makko ook al zei.
    eerst denk je wat een gedoe en nu van wat easy (nl simpel)
    waar een wil is is een weg.

origineel gepost door noc
    Onder of links van de foto staan codes(is een tijd geleden dat ik nog gebruikt heb).
    de code met IMG gewoon kopiëren in bv. je advertentie.

He bedankt voor de zeer duidelijke uitleg en informatie!! Nu lukte het me wel in 1x!! En inderdaad simpel, kunnen sommige me me vergelijken met een eierrek, weet gewoon er niet erg veel vanaf en nu dankzij duidelijke informatie met de plaatjes erbij heb ik weer wat bijgeleerd! Misschien kinderlijk??? Maar wel duidelijk! Echt netjes uitgelegd zeer duidelijk! Bedankt!!

origineel gepost door CALIBRA4x4TURBO

origineel gepost door noc
    Onder of links van de foto staan codes(is een tijd geleden dat ik nog gebruikt heb).
    de code met IMG gewoon kopiëren in bv. je advertentie.

He bedankt voor de zeer duidelijke uitleg en informatie!! Nu lukte het me wel in 1x!! En inderdaad simpel, kunnen sommige me me vergelijken met een eierrek, weet gewoon er niet erg veel vanaf en nu dankzij duidelijke informatie met de plaatjes erbij heb ik weer wat bijgeleerd! Misschien kinderlijk??? Maar wel duidelijk! Echt netjes uitgelegd zeer duidelijk! Bedankt!!

:thumbup

jongens vind wel dat jullie veel moeite doen hoor om die foto’s te zien

ik heb mijzelf gisteren aangemeld hier verder ben ik ook lid geworden van een 2tal andere forums en het werkt naar mijn idee overal op dezelfde manier

dus als het elders wel lukt hier moet ie het gewoon op dezelfde manier doen

Bij sommige forums kan je plaatjes direct bij je post uploaden, dat forum fungeert direct als pic-server, op marktplaats is dat hetzelfde….

Ik ben ook aan het proberen dus als er iets vreemds bij mijn profiel zit, excuus !

HET IS ME GELUKT !!!
    Dankzij de beschrijving hierboven van noc !!!

Rik

10 berichten aan het bekijken - 26 tot 35 (van in totaal 35)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.