Hoe staat jouw Kadett er deze winter bij?

Forumindex Forums Modellen Kadett Hoe staat jouw Kadett er deze winter bij?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Auteur

Beste mensen,

Het is dus eindelijk winter. De temperaturen zakken onder ver onder de nul, het is dan uiteindelijk gaan sneeuwen, overal is het verkeer weer ontregeld (1e dag sneeuw en nu al in de top 5 van drukte dagen in het jaar met de langste files van wel 900km in totaal, NS is meteen weer 1 groot drama…) Noem het allemaal maar op.

Maar goed.. Ik ben dus erg benieuwd hoe jouw Kadettje erbij staat na zo’n eerste dag sneeuw in het nieuwe jaar! 2012!

Ik ga van start met mijn E Kadett 1.3NB S6 uit 1989.

Die van mij staat fijn warm in de garage

Deze heb ik vanmorgen gemaakt:

Vooruit, mn F er dan ook maar bij:

Rik :)

Had een foto gemaakt toen het nog sneeuwde….zal morgenvroeg ff fotootje maken van hoe hij er nu bij staat….als ik er nie aan denk dan zal ik de ene posten van vandaag

staat in de sneeuw.
    te wachten tot ik de manta klaar heb.
    zo dat hij naar binnen kan voor een ander hart.
    waar hij ook nog op wacht.

Staat lekker binnen te overwinteren :afro

Zo staat mijn daily erbij in de winter..winterwieltjes/banden & grill met verstralers.

Ach..het is weer eens wat anders dan zilver of zwart :lol:
    (ik mis alleen een wieldopje R.A.)

De rest van m’n collectie staat braaf binnen ;)

@d-gek….nu weet ik hoe je kadett eruit ziet…misschien spot ik hem dan nog in ehv of in veldhoven….kan me niet herrinneren dat ik hem tot nu toe tegen gekomen ben…

mijne staat ook buiten

hij start nog supers alleen met de sneeuw rijden is bijna geen doen want hij blijft uitbreken met t gewicht aan de voorkant

Woensdag de eerste ijspegel aan m’n bumper, heb geen foto in sneeuw, komt nog wel,

Gr Colin

mijn Dett;

moet helaas noodgedwonen buiten staan, en op het moment wordt ie dagelijks gebruikt.
    Met die sneeuw/ pekel ben ik daar niet zo blijd mee :(

Je kan er beter van maken: ”Hoe staat jouw Opel er deze winter bij?”

Anyway, mijn Kadett opvolger:

De Astra F CD staat binnen in de garage, en daar blijft-ie ook :)

Gisterochtend, inmiddels is het pak sneeuw een stuk dikker.

mijne staat met dit weer niet stil. is veelste leuk dat buitenspelen king:
    maar moest er vanmorgen toch wel even 10cm sneeuw afhalen.

Die van mij staat buiten,maar komt geen cm de weg op.Heeft nu een winterslaap!

@D.E wrote:

Gisterochtend, inmiddels is het pak sneeuw een stuk dikker.

Wow, 2 D’s in de straat.
    Zijn deze allebei van jou ?

mijn gsi cabrio staat lekker droog binnen in de garage in den haag :jerry :jerry

mijn c kadett staat droog maar wel hhel koud in de garage.
    vandaag of morgen de auto nog maar even laten lopen, als ie het tenminste nog doet met die kou

mijne staat mooi op 4 winter bandjes en buiten :hmmz
    gebruik hem bijna dagelijks en heb geen plek om hem binnen te stallen helaas.

offtopic: wat is eigenlijk een goede manier om pekel te verwijderen zonden schade aanterichten aan je lak?
    denk dat meer mensen dat wel willen weten ;)

onderaan de dorpels schop ik het er maar een beetje af, verders als de pekel klaar is ff door de wasstraat & onderaan wassen.

@lukelaaf wrote:

mijne staat mooi op 4 winter bandjes en buiten :hmmz
    gebruik hem bijna dagelijks en heb geen plek om hem binnen te stallen helaas.

offtopic: wat is eigenlijk een goede manier om pekel te verwijderen zonden schade aanterichten aan je lak?
    denk dat meer mensen dat wel willen weten ;)

wegspoelen met lauw water lijkt mij de veiligste optie.

Foto zo als belooft…vanmorgen gemaakt…..was te koud om het schoon te maken en moest werken dus heb vandaag geen tijd gehad om hem schoon te maken….morgen weer een dag.

Mooi wit is niet lelijk :D

@Mr.F wrote:

onderaan de dorpels schop ik het er maar een beetje af, verders als de pekel klaar is ff door de wasstraat & onderaan wassen.

Zo doe ik het ook. Op het kunststof van de bumper stomp ik ook een beetje dat het wat los trilt.

Als het weer even rond vriespunt of boven nul wordt dan spuit ik hem af en vooral de onderkant en wielkasten.

Ook al wordt er nog gestrooid dat maakt me niet uit, zolang het maar niet vriest.

Bij m’n vorige baas kon ik ‘m wassen en een paar uur binnen zetten..

Gr Colin

mijne staat helaas ook sneeuw te happen,

@KadAstra-EF wrote:

Wow, 2 D’s in de straat.
    Zijn deze allebei van jou ?

Jazeker! Met dit weer rij ik overigens niet. Met de voorste kan dat sowieso niet meer, want de kou is de accu fataal geworden…

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 28)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.