Hoe een originele monza GSE te herkennen?

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Hoe een originele monza GSE te herkennen?

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 153)
  • Auteur
    Berichten
  • #17679068

    origineel gepost door Uniek

    origineel gepost door rinus de boer
    Als tie droog staat, kun je er ook lekkerder aan werken, zeker in de komende koude tijd.

    En ik vind, dat elke Monza, mits nog economisch en technisch behapbaar, het verdient om gered te worden.

    ik zoek nog een weldoener:P:D

    Tja, wie niet………….:P:P:P

    #17679069

    zit alweer te wachten op mn 3de, een GSE of een ? :o

    as ie binnen is [en as het past] zal ik hem ff showen :kewlpics

    #17679070

    origineel gepost door MonzaRon
    zit alweer te wachten op mn 3de, een GSE of een ? :o

    as ie binnen is [en as het past] zal ik hem ff showen :kewlpics

    ik ben je ff kwijt bedoel je een 3e auto??

    #17679071

    ;)

    #17679072

    Wordt het straks Monza tehuis Ron? ;););)

    #17679073

    origineel gepost door MonzaRon
    zit alweer te wachten op mn 3de, een GSE of een ? :o

    as ie binnen is [en as het past] zal ik hem ff showen :kewlpics

    de monza was bij mij de 4de opel oldie die ik heb
    met mijn movano meegerekend heb ik 5 opel s
    mijn vrouwtje 1 opel

    dus 6 in het totaal

    grtz

    #17679074

    gaat aardig offtopic hier -offtopic

    #17679079

    is het zeker dat de monza GSE niet met een 2.5 uit de fabriek gekomen is ( mss in duitsland ofzo )

    omdat die bescherming op de deurdrempels er opzit
    of kon dat als optie genomen worden

    grtz chriske

    #17679080

    Als het over die van jou gaat, dan hebben we het helaas niet over een echte GSE :(

    maar standaard zitten deze sideskirts op elke GSE,
    en ze zijn uiteraard als optie te plaatsen op elke Monza.:thumbup

    btw: ga ervan uit dat je het over die sideskirts hebt :hmmz

    #17679081

    Het is absoluut geen GSE, maar een “gewone” met wat GSE attributen erop, zoals de side-skirts, achterklep spoiler en velgen. Maar dat maakt voor de rest niks uit. Als het maar weer een mooie Monza wordt.

    #17679082

    2,5E is nooit als een GSE uitgeleverd,enkel de 30E en C30NE 156pk motor waren in een GSE leverbaar.

    #17679083

    okee bedankt , dan zullen die GSE spulletjes te koop komen want die gaan eraf

    grtz chriske

    #17679084

    Spoiler zou ik laten zitten staat 100X beter als zonder na mijn idee..

    #17679085

    hij moet er toch eerst af , want zit los aan beide kanten

    mss dat deze er terug opkomt

    want vind dit zeer geslaagd zonder die achterbumper
    grtz

    #17679086

    vindt deze GSE wel appart, een ‘shoppy’ of toch echt :hmmz

    #17679087

    :D haha hij is wel leuk :jerry

    #17679088

    [rquote=1834755&tid=127004&author=Senatorman]:D haha hij is wel leuk :jerry[/rquote]
    Vind die velgen wel mooi staan/hangen :thumbup :D

    #17679091

    Hey Monza fanaten/kenners, wat is de waarde van een fatsoenlijke tot nette originele GSE?

    #17679092

    @Jaccoooo wrote:

    Hey Monza fanaten/kenners, wat is de waarde van een fatsoenlijke tot nette originele GSE?

    hoi, jacoooo, ligt eraan, welk bouwjaar, de evt extra’s, onderhoud, en de werkelijke staat van carosserie [ook onder de motorkap].

    dus moeilijk verhaal, kom maar op, heb je wensen, of heb je iets gezien :hmmz

    #17679093

    Begin maar te denken aan rond de 2500 tot 3000 Euro voor een auto die dagelijks inzetbaar is, en die daarnaast acceptabel is. Dus geen super strakke bak, maar redelijk netjes en geen werk eraan, dat snel moet gebeuren.Dus APK waardig.

    #17679094

    Ha… de mijne zou echt niet voor zo’n schijntje weggaan hoor :argue

    #17679090

    denk dat je die ‘prijslat’, met jou eisen, wel iets hoger mag leggen, rinus ;)

    Normaal voor 2500-3000 heb je in NL een GSE project in je handen :shock:
    zo niet, dan heb je echt een koopje :thumbup

    #17679078

    Kijk… Ron snapt het tenminste :thumb

    #17679077

    ach, steef, as je eenmaal een x aantal heb gezien of willen zoeken voor die prijsklasse,
    is het beter een andere Monza type kopen, die netjes is,
    de kans om een betere, andere type Monza te vinden, is dan vele malen groter ;)

    Ik wilde in eerste instantie een GSE, maar ben uiteindelijk voor m’n A1 gevallen.
    M’n A1 was en is een schoonheid bij datgene wat ik al gezien had.
    Niet veel laters kwam alsnog de A2 24V, een goede A2, met veel GSE attributen.

    ‘goedkope’ GSE’s vinden is een utopie, hebben met regelmaat doorgezakte kuipstoelen,
    en heb je pech, [je kan niet door de sideskirts heenkijken] krijg je hoopjes laswerk erbij.
    bijv de rottigheid rond de verpoten, ok, hebben veel Monza’s,
    maar GSE heeft daar die extra verstevigingen bij die veerpoten, heerlijk lassen daaro. :???:
    waarschijnlijk geplaatst om het sportieve rijgedrag ermee op te vangen.

    btw: heb het wel over een GSE, ook andere Monza’s kunnen problemen hebben,
    maar van de GSE zijn er in verhouding niet zoveel verkocht als de andere types.
    GSE oogt en is sportiever, dus de kans dat er steviger mee om is gegaan, is daarmee ook groter.

    Dus wees trots op je GSE, want echt goede GSE’s zijn er niet meer zoveel ,
    en daarmee leg ik de lat hoger dan de 2500-3000, [straatwaarde]
    zet hier zelf geen bedrag neer, maar ik zeg en vind dat een goede, rijdbare,
    met apk, evt met een paar plekkies, een stukkie meerwaarde mag hebben. :wors

    #17679076

    Wat ben ik blij met onze GSE, en echte met maar 142k op de teller. Had wel een klein stukje dorpel aan beide kanten welke vervangen moest worden. Heb hier dan ook zelf een nieuwe dorpel ingelast. Het is weer super netjes geworden. Hij is weer keihard.

    Ze blinkt weer. Onze echte GSE :D

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 153)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.