Forumindex › Forums › Modellen › Tigra › Hij is weer gefixed :)
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 9 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
19 februari 2011 om 19:10 #17233052
Nou, mijn tigra is vandaag gefixed :D
het was inderdaad de waterpomp (keerring)
dus die is compleet vervangen inclusief
de distributieriem, spanrollen en de multiriem
is ook gelijk vernieuwt..Dit voor een leuk totaal bedrag van 280,-
waar ik heel goed mee kan leven ;)volgende week gaan de olie + filter en de brandstof
filter er ook aan geloven..Dus nu is zowat alles wat met de tijd kan
slijten vervangen..Bougies, koelwater, waterpomp, distri riem, multiriem,
uitlaat, stuurkogels, olie, oliefilter, brandstoffilter,
interieurfilter en de deurvangers, velgen, banden en achteras…..Enige wat nog een keer moet is de bakolie..
19 februari 2011 om 22:59 #17820677top! die wordt weer helemaal goed zo te lezen, kun je weer ff vooruit:)
20 februari 2011 om 22:39 #17820678jazekers ;)
heb nu ook het idee dat ie wat sneller is
en dat ie niet meer zo vaag doet als ik me
gas loslaat haha.. (soort bewegende motor ofzo)kortom.. geen slechte investering! :angel
20 februari 2011 om 22:41 #17820679netjes hoor, kan je idd weer vooruit. ik heb het vage probleem dat zodra mn temp over de normale ( wat is het 89-90 ) graden heen komt dan gaat hij een beetje inhouden. iemand enig idee wat dit is? ga proberen om vrijdag ff een kleine beurt te fixen, zat zelf te denken aan het brandstof filter.
20 februari 2011 om 22:48 #17820680kan inderdaad.. of bougies..?
of de luchtfilter……
als je motor warm is gaat ie op een ander
programma draaien dan als ie koud is..bij koud is het dacht ik meer bezine/minder lucht..
20 februari 2011 om 22:53 #17820681hoop idd dat het zoiets simpels is. rijdt verder helemaal prima alleen stoor me gewoon daaraan :)
het is al zodra tie maar 1 graden warmer is dan gewoonlijk, al sta ik maar even in de mcdrive of stuur ik maar ff een smsje langs de kant van de weg.20 februari 2011 om 23:02 #17820682wordt voortaan geen mcdrive meer en smsen tijdens het rijden dan maar ;) haha
nee geintje.. niet doen he!misschien ANWB een keer bellen.. (nadat je de bougies etc ff heb vervangen en hij doet het nog zo)
kost je tenminste niks dan en je weet dan 9 van de 10x wat het is ;)
20 februari 2011 om 23:10 #17820683hehe, ben geen lid van de anwb (schaam).
nee dat smsen tijdens het rijden is echt levensgevaarlijk met mn blackberry ivm dat toetsenbord :P
ga even kijken of mn neef vrijdag tijd heeft om ernaar te kijken, die doet onderhoud van bedrijfsautos, ambulances en golf 6jes dan, maar die zal me tenminste niet naaien :)
gelijk even alles nakijken, volgende maand staat mn distributie + waterpomp op de kalender, wil toch even zeker weten dat het de moeite wel waard is :)
laat het wel horen!20 februari 2011 om 23:21 #17820684ik wel.. (sinds 4 dagen ;) haha.. kost je 40,- per jaar joh..)
succes!
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.