Hij is er!!!! :D

Forumindex Forums Modellen Astra Hij is er!!!! :D

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Auteur

Vind de nieuwe astra echt een hele strakke bak, alleen het dashboard vind ik nu nog wat minder. Moet denk ik wennen aan het design (moest ik ook heel erg bij de H). Vind het schermpje en alles zo insignia aandoen en dat vind ik jammer..

Verder wel een hele gave bak. Veel plezier en succes ermee!

super mooie auto mooie kleur ook:thumbup

mvg paul

Mooie Astra hoor. Leuk oprit zo met ook nog een witte Meriva. Mooi wagenpark zo.

ik vind de witte alleen mooi met donkere koplampen en achterlichten,

maar toch een hele mooie wagen, heb er al aardig wat kilometertjes in gemaakt, echt top

Hele mooi station. Wit is inderdaad mooi als hij gepoetst is. Maar na 1 dag. Voor mij ook geen witte meer.

VInd het een geweldig mooi station vooral de buitenkant. Maar de binnenkant vind ik iets te. Zal ik nog wel aan moeten wennen. Vind namelijk dat
    alle nieuwe auto’s van de binnenkant minder zijn geworden. Ik vind tot op dit moment nog altijd de astra G het mooiste.

mooie auto!

Erwin

Idd mooie wagen, en dat wit staat goed.

Echter jammer alleen dat er geen fabrieks xenon inzit met de lens lampen. (zoals ook te zien op de foto van motorimpress hierboven)
    Vind dat gewoon zoveel mooier staan bij zo’n wagen. Echt een verschil tussen dag & nacht.

mooi station hoor:wors:wors

8 berichten aan het bekijken - 26 tot 33 (van in totaal 33)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.