Het grote offtopic-topic / chattopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het grote offtopic-topic / chattopic

25 berichten aan het bekijken - 6,476 tot 6,500 (van in totaal 7,027)
  • Auteur

ow ma das wel weer lekker hahahaha

werk ze morgen dan nog ff ;)

ik heb ook al half 1 WEEKEND!
    eigenlijk 12 uur, maarja, moest een chauffeur weer even NA 12 uur komen…. :jerry
    daarna Heeten ingeweest, Ponymarkt (rommelmarkt op vrijdag, woensdag waren de pony’s te koop….)

morgen uitlaat, en dan even verder met dingen.

na k heb top weekend gehad .. vrijdag avond is er heeeerlijk voor me gekookt .. zaterdag bij mijn beste vriendin op verjaardag geweest .. zo dronken geworden dat we maar zijn blijven slapen hahaha gister lekker hier in purmer over de bier markt geweest van allerhande bier geproefd..
    super gezellig film gekeken en ziten kletsen tot erg laat .. en vanmorgen begon de normale week weer hahah

mogguh

Morgen !

Rik :D

morgen is t alweer weekend hahahah

haha had om 1300 al weekend. tot dinsdagmorgen

Ik heb volgende week de hele week vakantie king:

lekkerrrrr ik heb mega druk weekend .. morgen ff met trein naar sittard heen en weer .. kiddies halen ….. zatderdag verjaardag van kiddies vieren zondag weer ff naar sittard heen en weer (tis ma 6 uur treinen :???:

dan ben je wel ff onderweg, moest nog wat snipperdagen op maken van de baas. Mocht ze alleen niet met herfstvakantie opnemen. Dan maar nu een lang weekend en begin november een lang weekend. Voor hem ook moeilijker te plannen. Ben chauffeur en normaal de hele week van huis en mijn auto staat niet op de zaak.

ben net eindelijk thuis van mijn tochtje naar sittard ;)

wel lekker op zich toch zo paar lange weekenden vrij

Goedenavond. En ja ik leef ook nog :D

Ik zeg ook weekend :)

:thumb :thumb :thumb

sigaretje wijntje relax beetje slap ouwehoeren kids in bed :thumb

zeker lekker lange weekenden vrij. Gisteren in movie-park duitsland geweest. Was eerste dag van halloween. Vanaf 1800 liepen er zombies en horrorfilm figuren rond. Nu weer lekker thuis op het bankje

gaaf toch zo dagje weg dan .. ik heb gister kids weer trug gebracht naar hun vader .. dochterlief bleef ff 2 nachtjes bij mijn zus .. en aangezien t weer chaos met treinen was en mijn vriend zei van hier wachten een vers gekookte maaltijd en een warm bad met kaarsjes en champagne op je .. dus lekker nachtje bij mijn nieuwe vriend gebleven hihi

vanmorgen samen kleine meid opgehaald bij mijn zus (die dus nog niks wist van mijn vriend hwhahaha)

ben me net weer herrinert waarom ik niet meer op marktplaats kom.. wat een bout site is dat geworden zeg.

@dion87 wrote:

ben me net weer herrinert waarom ik niet meer op marktplaats kom.. wat een bout site is dat geworden zeg.

“bout site” ?? :wtf

mogguh

@KadAstra-EF wrote:

@dion87 wrote:

“bout site” ?? :wtf

wel eens gezocht naar astra onderdelen op marktplaats? :P

je krijgt meer reclame van internet shops dan mensen met onderdelen.
    als ik wil weten wat webwinkels tekoop hebben, ga ik daar wel heen toch

Dat klopt, je wordt dood gegooid met (web-) reclame :puke :puke
    MP is er beslist niet beter op geworden .

Rik :(

ja normaal zit ik dus alleen maar op ebay, en als je dan na een lange tijd weer terug komt op marktplaats… tja.. vond het gewoon weg KUDT! :jerry

wow met dt nog wel :jerry

indeed met DT :P

iets met kofschip :jerry

Dus kudt is gewoon weg? Andere kudt zoeken dan :)

25 berichten aan het bekijken - 6,476 tot 6,500 (van in totaal 7,027)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.