Het grote offtopic-topic / chattopic

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het grote offtopic-topic / chattopic

25 berichten aan het bekijken - 4,276 tot 4,300 (van in totaal 7,027)
  • Auteur

Owja, dat heb ik gelezen. Had niet gezien dat je ook nieuwe bougiekabels moest hebben.
    Balen dat je grill daarbij beschadigd is geraakt.

@RISL wrote:

Owja, dat heb ik gelezen. Had niet gezien dat je ook nieuwe bougiekabels moest hebben.
    Balen dat je grill daarbij beschadigd is geraakt.

De bougiekabels moesten al vervangen worden, kreeg soms het idee dat ie op 3 cilinders liep.
    En ze moesten toch dus wat doe ik, de handel bedienen.
    En toen was het “RUR”

Rik :D

Ja, balen.
    Zijn bougiekabels duur voor een F?

Lang geleden dat ik bougiekabels moest halen bij de grossier…

Ik meende iets van 50 Euro.

heb nog wel goeie liggen van een x16sz komen ze af
    15 eurie excl verzenden mag je ze hebben
    ben aan het opruimen :D

Ik had ze pas voor 75 euro van bosch :shock:

Bij de dealert zeker ;)

@trashmetal wrote:

Best aangeboden :thumb maar ik heb ze het liefst nieuw EN……ze zijn al besteld.

Hey Mensen,

Nieuwe foto’s van mn E zijn hier te vinden in mn Historietopic :thumbup
    Laatste posting.

viewtopic.php?f=106&t=140596&p=2212611#p2212611

@KadAstra-EF wrote:

@trashmetal wrote:

Best aangeboden :thumb maar ik heb ze het liefst nieuw EN……ze zijn al besteld.

ahaa oke :thumbup

ben een lekker weekend je weg met vrienden, vallen mijn collega’s mee nog lastig. :swear

Als klap op de vuur pijl belt de baas met de mededeling: morgen niet rijden , maar wel op kantoor komen want je krijgt uitleg hoe de boordcomputer van een andere klant werk vanaf dinsdag bij ander bedrijf charter rijden. o ja je bent wel de hele week van huis. Fijne afsluiting van een weekendje ardenne

@gsi rudi wrote:

ben een lekker weekend je weg met vrienden, vallen mijn collega’s mee nog lastig. :swear

Als klap op de vuur pijl belt de baas met de mededeling: morgen niet rijden , maar wel op kantoor komen want je krijgt uitleg hoe de boordcomputer van een andere klant werk vanaf dinsdag bij ander bedrijf charter rijden. o ja je bent wel de hele week van huis. Fijne afsluiting van een weekendje ardenne

Ik had de telefoon uitgezet ! :jerry

mogguh!!

zo toch nog een beetje mogen uitslapen van de kids op onze vrije dag hahahha zometeen maar eens kijken of er nog wat te beleven is op alkmaars ontzet schijnen allemaal politie brandweer leger open dingen te zijn enzo ..

@KadAstra-EF wrote:

@gsi rudi wrote:

Ik had de telefoon uitgezet ! :jerry

dat doe ik de volgende keer ook, afgelopen zomer ook geen meegenomen beviel goed.

Denk dat ik mijn gsm er helemaal uit gooi

Hallo mensjes

Do !

no

Je weet helemaal niet wat “do” betekend juh !

Rik :)

soww ook weer thuis van een vermoeiend ochtendje alkmaars ontzet hahhaha kids hangen half dood op de bank mama hangt half dood bij de eettafel hahahah veul gelopen veel gezien en veul foto’s hahaha

@gsirudi duss lesje niet geleerd na die zomervakantie … elk weekendje weg vakantie stedentripje meeting of wat dan ook foon thuus laten ;)

@KadAstra-EF wrote:

Je weet helemaal niet wat “do” betekend juh !

Rik :)

wat betekend het dan?

Ouwe mensen hier in Friesland zeggen “do” dat wil “dag” zeggen.

Do is OudFries zeg maar.

Het is al af en toe lastig met die vlamingen hun uitspraken
    ga jij nou niet met fries beginnen alsjeblieft hahahaha :jerry

Iemand nog tips hoe met jetlag om te gaan ik zit hier half dood te gaan van de koppijn en voel me zo gaar als een mandje :-|

zuip een paar flessen bier en ga een paar uur pitten :jerry

Nou ik heb vorige week vrijdag een paar liter Budweiser achterover gedrukt in zeer goed Amerikaans gezelschap maar dat was toch alleszins beter te doen dan jetlag :-|

Wat trouwens tot mijn stomme verbazing mega goed werkte om de kater daarvan weg te krijgen was dat ik de andere dag een paar rondjes achter elkaar ging karten, toen ik uitstapte was ik compleet nuchter zonder resterende verschijnselen :shock:

25 berichten aan het bekijken - 4,276 tot 4,300 (van in totaal 7,027)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.