Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 1,001 tot 1,025 (van in totaal 4,351)
  • Auteur
    Berichten
  • #17950634

    @remco.m wrote:

    @dion87 wrote:

    hoe krijg je het mooiste GSI luchthappers in een astra G motorkap?

    wil ze namelijk niet geplakt hebben, das cheap-ass

    je heb echte en dummies als het goed is zit er een mal bij een echte GSI luchthapper die trek je over met een stift op je motorkap dan afplakken met tape langs de lijn en zagen maar , dan de rand goed behandelen (roesten) tape weg halen en luchthapper er in klikken…… klaar :thumb

    oke thanks man :P

    wordt vast lache, dan hoor je nog meer dumpvalve geluiden

    maar kep originele, althans.. daar ga ik wel vanuit. ik ga vanavond ff geld overmaken naar die gene hier van et forum

    #17950635

    @dion87 wrote:

    @remco.m wrote:

    @dion87 wrote:

    hoe krijg je het mooiste GSI luchthappers in een astra G motorkap?

    wil ze namelijk niet geplakt hebben, das cheap-ass

    je heb echte en dummies als het goed is zit er een mal bij een echte GSI luchthapper die trek je over met een stift op je motorkap dan afplakken met tape langs de lijn en zagen maar , dan de rand goed behandelen (roesten) tape weg halen en luchthapper er in klikken…… klaar :thumb

    oke thanks man :P

    wordt vast lache, dan hoor je nog meer dumpvalve geluiden

    ps: ik weet niet of het bij astra G motorkap ook kan maar bij kadett e wel maar dat kan je zelf het beste zien als je je kap open doet en ff kijk heb daar geen ervaring mee maar wel vette car G :kewlpics

    #17950636

    @remco.m wrote:

    @dion87 wrote:

    @remco.m wrote:

    @dion87 wrote:

    hoe krijg je het mooiste GSI luchthappers in een astra G motorkap?

    wil ze namelijk niet geplakt hebben, das cheap-ass

    je heb echte en dummies als het goed is zit er een mal bij een echte GSI luchthapper die trek je over met een stift op je motorkap dan afplakken met tape langs de lijn en zagen maar , dan de rand goed behandelen (roesten) tape weg halen en luchthapper er in klikken…… klaar :thumb

    oke thanks man :P

    wordt vast lache, dan hoor je nog meer dumpvalve geluiden

    ps: ik weet niet of het bij astra G motorkap ook kan maar bij kadett e wel maar dat kan je zelf het beste zien als je je kap open doet en ff kijk heb daar geen ervaring mee maar wel vette car G :kewlpics

    Het wordt zoiezo laswerk want ze worden eruit gezaagd. Dat zal ook et mooiste worden

    #17950637

    oke :hmmz ik dacht dat ze van kunstof waren van m’n GSI (kadett e) maar is alweer lang geleden kijk anders is bij iemand die nog een :wors echte :wors GSI heb :thumb

    #17950638

    Astra F gsi luchthappers in de motorkap van de Astra G.

    #17950639

    Haha, dat staat best goed !

    Rik :D

    #17950640

    ziet er goed uit blue dragon!!

    ik moet dat ook hebben :P krijg dan ook wel iets meer afblaasgeluid

    #17950641

    Wie kan me even snel helpen??

    Ik heb een vermoeden dat de thermostaat weer kapot is, alleen is het deze keer anders als de vorige keer.
    De vorige keer kwam de temperatuur alleen maar omhoog met stationair draaien. Nu komt ie gewoon omhoog, zakt ie weer, gaat ie weer omhoog enzovoort enzovoort. Maakt dus niet uit of ik aan het rijden ben of niet. Is gewoon een heel langzame jojo. Kachel wordt dan warm, koud, warm enz enz.
    Ik heb vorige week mijn radiateur vervangen, dus ik denk dat dat ook de oorzaak van het kapotgaan is.
    Maar ik wil de mogelijkheid van een luchtbel of een stekker verkeerd aangesloten hebben voorkomen. Mijn thermostaat zit achter de distributie, en dan wordt het ineens erg zonde als blijkt dat deze niet kapot is.

    Alvast bedankt!

    Groeten, Dave

    #17950642

    ik heb weer een hersenspinsel, niet uit verveling maar uit obsessie..

    ik zat eraan te denken om een vloeistofgekoelde intercooler ERBIJ te plaatsen…

    op de plaats waar nu die buis naast me accu zit.


    zoiets dus.

    met een pompje

    en een klein radiatortje met spal ven.

    maar zal het iets uithalen, of is het enkel voor de mooi.
    het zou natuurlijk vet zijn als me inlaattemp absurt hard daalt..

    #17950643

    denk dat zoiets meteen het beste is dan..

    http://www.votionspeed.com/servlet/the-510/TYPE-2-Water-to/Detail” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17950644

    of benk de enige die dit gaaf vind?

    #17950645

    Nee hoor, ik denk ook wel dat het zou werken.
    Maar ik vind het wel veel geld voor dat setje, volgens mij zijn er goedkopere oplossingen.
    Hoeveel kost waterinjectie eigenlijk?

    #17950646

    ik vind 400 niet heel duur voor een vloeistofgekoelde intercooler.

    maar wat bedoel je met waterinjectie dan?

    #17950648

    Ga eerst maar eens chippen dion87 :P

    #17950649

    dat moet inderdaad maar eens gaan gebeuren :jerry

    #17950650

    Ik zou wachten met chippen tot je mechanisch alles hebt voorbereid.

    Waterinjectie koelt ook, waardoor het vermogen ook behoorlijk kan toenemen. En het ziet er gaaf uit. Stukje op wiki en een aantal setjes Aquamist

    #17950651

    tja ik wil em gaan chippen als ik me uitlaat en injectoren heb, de rest is meer voor de fun, die dingen als spraykits en 2de intercooler.
    en waarschijnlijk dat ik dan nog wel een remap doe, maar dat is voor later.

    ik heb ook nog zitten kijken naar dat aquamist, maar wat ook getikt is, is cryo2

    http://www.designengineering.com/press/cryo2-intercooler-sprayer-kit” onclick=”window.open(this.href);return false;
    wel duur trouwens..

    #17950652

    Aquamist is echt gaaf, een maat van me heeft het zo gemaakt, dat hij het aan en uit kan zetten op z’n sleeper Nissan Maxima uit 1996 :D .
    Je voelt wel echt een duidelijk verschil.

    Dat cryo2 heb ik geen ervaring mee.

    #17950653

    @RISL wrote:

    Aquamist is echt gaaf, een maat van me heeft het zo gemaakt, dat hij het aan en uit kan zetten op z’n sleeper Nissan Maxima uit 1996 :D .
    Je voelt wel echt een duidelijk verschil.

    Dat cryo2 heb ik geen ervaring mee.

    das wel heftig :P

    dat cryo2 is het zelfde als nos op je intercooler spuiten maar dan goedkoper omdat het CO2 is ipv NOS

    #17950655

    Wat voor alarm kunnen jullie mij aanraden, voor een duitse auto maar geen opel.
    Nadat een vandaal voor de tweede keer me zus dr auto moest hebben zij nu dus een alarm wil.
    Tips?

    #17950656

    @DMLB ceo wrote:

    Wat voor alarm kunnen jullie mij aanraden, voor een duitse auto maar geen opel.
    Nadat een vandaal voor de tweede keer me zus dr auto moest hebben zij nu dus een alarm wil.
    Tips?

    ik heb er een cobra alarm op zitten, zelf niet gekozen, die zat er al op toen ik em kocht.
    hij gaat niet al te snel af, en maakt voldoende lawaai om het binnen te horen.

    #17950657

    Ik heb ook al een aantal Cobra-alarmen bij verschillende auto’s ingebouwd (o.a. Mercedes-Benz, Volkswagen en Seat), nooit klachten over gehad.

    #17950658

    tja ik heb er ook geen klachten over, alleen vind het concept wel achterhaald.

    ik wil gewoon een smsje krijgen als me alarm afgaat, zo hebben andere er ook geen last van.

    #17950659

    Ja precies, nu staat de auto van me zus altijd voor de deur.
    Zo is de autoruit ook voor het huis ingeslagen, zonder dat er ook maar iets is gestolen.
    Maar ik neem wel aan dat dat smsje incombinatie met een geluids alarm is toch?

    #17950647

    ik heb vanmidag met me domme kop perongeluk een schroefje door een interieurverlichtings kabel geschroeft , ik heb het kabeltje gefixt aleen nu is er een zekering gesprongen denk ik , mijn radio doet niets en mijn interieurverlichting doet niets , ook als ik mijn licht aan zet , werkt de buzzer maar half en dan gaat mijn interieurverlichting half aan ,
    wat kan dit zijn ? ik denk zelf dat de relais kapot is , kan het dan zo zijn dat me radio en interieurverlichting niet meer werkt ?

25 berichten aan het bekijken - 1,001 tot 1,025 (van in totaal 4,351)
  • Het onderwerp ‘Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.