Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1

Forumindex Forums Modellen Astra Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 4,351)
  • Auteur

Ja een speciaal Relais kan je daarvoor kopen op bijvoorbeeld http://www.conrad.nl, of bij autoled leveranciers.

Willem

@wim-v6 wrote:

Ja een speciaal Relais kan je daarvoor kopen op bijvoorbeeld http://www.conrad.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;, of bij autoled leveranciers.

Bedankt willem! Met die informatie kan ik weer verder :thumb

Er zit een slangetje niet aangesloten op mn X1.6SZR, ik heb geen idee waar hij voor is, en dus ook niet of het kwaad kan.. Iemand een idee? Fotos:
    en

Ik heb een vraagje ,, op mijn scherm in de auto ,Astra h 1.7 cdti , blijft telkens de melding rem licht branden terwijl alle lichten na behoren werken tevens krijg ik soms de melding koelvloeistofpeil terwijl deze ook keurig op peil staat ??
    Kan ik dit misschien laten restten of is er wat anders aan de hand ??

Alvast bedankt voor de reactie’s

Mvgr eric

@Eric11 wrote:

Ik heb een vraagje ,, op mijn scherm in de auto ,Astra h 1.7 cdti , blijft telkens de melding rem licht branden terwijl alle lichten na behoren werken tevens krijg ik soms de melding koelvloeistofpeil terwijl deze ook keurig op peil staat ??
    Kan ik dit misschien laten restten of is er wat anders aan de hand ??

Alvast bedankt voor de reactie’s

Mvgr eric

Ik kreeg met m’n Zafira een aantal keer een melding “Check Dimlicht/Achterlicht”.
    Dus ik doe m’n lampen aan en loop rond de auto. Niks aan de hand.
    Melding blijft.
    Na lang zoeken, bleek dat m’n achterlicht dus uitging zodra ik de rem in trapte.
    In eerste instantie was het remlicht-gloei-draadje kapot.
    Daarna een keertje wat vocht in de unit gehad.

Misschien heb je ook zo’n soort probleem?

Oke ik had al laten kijken of het Brande wanneer ik remde dit was in orde maar heb uit voorzorg alle lampen vernieuwd maar toch blijft het vindt het vreemd hoor maar vandaag had ik ook al problemen met de cdv die heeft ook al kuren wordt gewoon weer een dagje zoeken ensleutelen

Bedankt voor je antwoord
    Eric

@Crosje wrote:

Er zit een slangetje niet aangesloten op mn X1.6SZR, ik heb geen idee waar hij voor is, en dus ook niet of het kwaad kan.. Iemand een idee? Fotos:
    en

Als ik het zo zie moet die gewoon weer in de stekker gedrukt worden wara die blauwe tape omheen zit.
    Volgens mij is ie losgeschoten.

Rik :)

Heeft er toevallig iemand nog een setje aftermarket achterlichten van een Astra G liggen. Staat maakt niet uit, als de stekker naar de auto toe er nog maar aan zit.
    Graag PM!

ik heb ook een klein vraagje

ik heb de sensoren die op de eerste foto te zien zijn op mijn astra x16xel 1999 astra g sport edition 1 zitten
    maar passen de sensoren die te zien zijn op de 2de foto ook op mijn auto ?

dit zou ik willen weten om dat ik dan deze set kan kopen

http://www.ebay.de/itm/Bremsbelage-vorne-Thermoquiet-Opel-Vauxhall-Astra-G-Zafira-inkl-Warnkontakt-/280821383402?pt=DE_Autoteile&hash=item41624240ea” onclick=”window.open(this.href);return false;

michel

@Crosje wrote:

en

Daar hoort een klepje ofwat tussen, is van de tankontluchting..

Willem

@okkie-001 wrote:

ik heb ook een klein vraagje

ik heb de sensoren die op de eerste foto te zien zijn op mijn astra x16xel 1999 astra g sport edition 1 zitten
    maar passen de sensoren die te zien zijn op de 2de foto ook op mijn auto ?

dit zou ik willen weten om dat ik dan deze set kan kopen

http://www.ebay.de/itm/Bremsbelage-vorne-Thermoquiet-Opel-Vauxhall-Astra-G-Zafira-inkl-Warnkontakt-/280821383402?pt=DE_Autoteile&hash=item41624240ea” onclick=”window.open(this.href);return false;

michel

Is puur afhankelijk van de remblokken, aftermarket blokken is meestal met het pieletje, origineel met het schuifje..

Willem

oke de set die ik gezien heb kan ik dus gewoon kopen ?
    en die sensor is dat elke keer een nieuwe als je nieuwe blokken plaats ?

michel

@wim-v6 wrote:

@Crosje wrote:

Daar hoort een klepje ofwat tussen, is van de tankontluchting..

Willem

Dank voor je reactie!

Dat gevoel had ik ook (slangetje of iets dergelijks ertussen, want ze kunnen nu niet bij elkaar), neem aan dat je dat gewoon bij de dealer kan halen?

Heeft het nog consequenties als je zo blijft rijden dan?

Gr. Juliën

ja, kan wel storingen en invloed op rijgedrag opleveren..

Willem

Dempingsmateriaal wat onder de motorkap geplakt/gelijmd moet worden zeg maar, waar haal ik dat en is er misschien een prijsindicatie?

gewoon origineel kopen?

Thanks! Nog meer opties??

Ding kost 3 tientjes ofzo dacht ik, en anders haal je dr 1 op de sloop voor een tientje?!

Hey,

ik had een vraag over de uitlaat van een X20XER, past hier ook het uitlaat systeem onder van een X20XEV?

Alvast bedankt

Sinds (officieel) gistere trotse eigenaar van een Astra H 1.6 Cosmo.

Maar nou vroeg ik me af… in m’n vorige opel (zafira a) kreeg ik altijd een melding “Check remlicht” voor ik weg reed.
    Is dat wat nu check-control heet? En hoe kom ik er achter of dat er in zit?
    Ik heb wat me de boordcomputer zitten pielen, maar ik kom verder niks tegen over checks ofzo.

Heeft iemand of weet iemand toevallig nog een luchtfilterhuis van een astra H 1.9 cdti (te) liggen?

Ik zoek er een, maar voor het geld van een nieuwe heb ik het er niet voor over.

@botssiee wrote:

Heeft iemand of weet iemand toevallig nog een luchtfilterhuis van een astra H 1.9 cdti (te) liggen?

Ik zoek er een, maar voor het geld van een nieuwe heb ik het er niet voor over.

rond de 70 pond, ze zijn aan de prijs.. ook omdat veel mensen met een Z20LEx er ook graag een willen :P

ik heb apex 40-40 veren op me standaart schokkers zitten. maar kunnen deze veren ook gewoon op een astra G OPC1 ipv mijn Coupe?

wil namelijk weer me originele gaan steken want moet ff andere wielen erop hebben..

@BlueAstraG wrote:

Dempingsmateriaal wat onder de motorkap geplakt/gelijmd moet worden zeg maar, waar haal ik dat en is er misschien een prijsindicatie?

weet niet van waar je bent maar heb er nog eentje losliggen :)

@jeroeno wrote:

Sinds (officieel) gistere trotse eigenaar van een Astra H 1.6 Cosmo.

Maar nou vroeg ik me af… in m’n vorige opel (zafira a) kreeg ik altijd een melding “Check remlicht” voor ik weg reed.
    Is dat wat nu check-control heet?

Dat zit standaard in iedere H Cosmo. Haal maar eens een koplamp oid los.
    Meldingen zie je alleen als er wat is ;)

25 berichten aan het bekijken - 576 tot 600 (van in totaal 4,351)
  • Het onderwerp ‘Het grote ”kleine vragen” Astra-topic Deel 1’ is gesloten voor nieuwe reacties.