Het grote ‘iemand-met-opcom-in-de-buurt?’-topic

Forumindex Forums Overige Op-Com Het grote ‘iemand-met-opcom-in-de-buurt?’-topic

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 186 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 442)
  • Auteur

@okkie-001 wrote:

Als het met een op-com kan zou ik het ook moeten kunnen
    Ik moet zelf wel dan ff zoeken waar het staat maar dat is voor mijn geen probleem

Michel

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk

Ik ben vorige week zondag bij Michel geweest, alle hulp gekregen van Michel(heel aardige jongen) en het was nog niet 100% gelukt.
    Waarschijnlijk de koppeling kontakt, deze heb ik van de week weer goed vastgezet. Daarna heb ik een Op-Com interface gekocht via Marktplaats en heb de cruise control alsnog aan de praat gekregen. Je moest hem op twee plaatsen aanmelden, in het motormanagement en in de centrale Chasis module. Nou ik ben weer blij, een perfect werkende cruise controle nu.

Met dank aan Michel!

Groeten Max

Wie kan er voor mij Cruise Control activeren in de 3 hardware onderdelen. En woonachtig in Zuid-Limburg.
    En natuurlijk wat je ervoor wilt hebben?

@TigraTripleT wrote:

@okkie-001 wrote:

Als het met een op-com kan zou ik het ook moeten kunnen
    Ik moet zelf wel dan ff zoeken waar het staat maar dat is voor mijn geen probleem

Michel

Verstuurd van mijn HTC Sensation Z710e met Tapatalk

Ik ben vorige week zondag bij Michel geweest, alle hulp gekregen van Michel(heel aardige jongen) en het was nog niet 100% gelukt.
    Waarschijnlijk de koppeling kontakt, deze heb ik van de week weer goed vastgezet. Daarna heb ik een Op-Com interface gekocht via Marktplaats en heb de cruise control alsnog aan de praat gekregen. Je moest hem op twee plaatsen aanmelden, in het motormanagement en in de centrale Chasis module. Nou ik ben weer blij, een perfect werkende cruise controle nu.

Met dank aan Michel!

Groeten Max

Dus je hebt Cruise Control geactiveerd met de Op-com? Wat kostte die Op-com?
    Volgens mij zoals op het duitse forum staat kun je hem ook nog in het Instrument activeren dan doet het lampje (als dat er zit uiteraard) het ook.

CIM
    Motorsteuergerät
    IPC (Instrument)

Beste leden,

Is er iemand in de buurt van Gro/Dre/Fries, met de bekende OPcom die mijn kilometerstand aan kan passen?
    Ik heb een nieuwe tellerklok erin gezet alleen deze heeft helaas 3 ton gelopen. Ik ben best bereid om een stukje te gaan rijden!

Ik hoor graag van jullie :thumb

Peize dichtbij genoeg? king:

From: Joris via Marktplaats
    Sent: Monday, January 21, 2013 12:11 PM
    Subject: Re: Reactie: Opcom Op-com uitleeskabel obd 2 obd II saab Opel Gr verzend!

Hoi
    Installatie op xp is eenvoudig. Ik heb een klein txt bestandje welke op de cd staat hiervoor.

Graag je adres nog
    Groetjes
    Joris

Ik heb 35 euro betaald via Joris op Marktplaats. Perfecte afhandeling.

Gr. Max

@CQPV6 wrote:

Peize dichtbij genoeg? king:

Ja ben regelmatig in peize te vinden (vriendin). Misschien even pm met je 06 en dergelijke? Kun jij ook km-stand aanpassen van men nieuwe tellerklok? :thumb

Iemand in de omgeving van Noordwolde (frl) die mijn astra g ’99 zou kunnen uitlezen?
    Geeft een vage storing: zo nu en dan blijft na het (slecht) starten het mm lampje.. Iemand die daar even mee kan helpen??

@Casper16v wrote:

Iemand in de omgeving van Noordwolde (frl) die mijn astra g ’99 zou kunnen uitlezen?
    Geeft een vage storing: zo nu en dan blijft na het (slecht) starten het mm lampje.. Iemand die daar even mee kan helpen??

Ik bezit een op com woon weer in twello.. ..
    Dus als er mensen zijn die het nodig hebben en die in de omgeving wonen let me know

Ik heb er ook één zuid-west-vlaanderen

Heb er pas 1 in de buurt voorbij zien komen zonder reactie, maar toch:

Op-Com gezocht regio midden-limburg (omgeving Sittard/Roermond).
    Wil er wel 1 aanschaffen, maar eerst de auto op korte termijn even resetten king:

Edit: Mijn opcom is inmiddels besteld en binnen gekomen!

Hier iemand in de omgeving Venlo – Roermond – Weert – Eindhoven – Venray, die een OPCOM of TECH2 heeft, en mijn Boordcomputer kan en wil activeren?

Heb hier zelf een OPCOM china clone voor aangeschaft, maar daar krijg ik het niet mee gedaan…….Heb al vanalles zelf geprobeerd, met verschillende software versies, maar het lukt me niet.

Het gaat om een Astra H, uit 2007 (uit Belgie) CD30MP3 en GID.

Als ik op BC druk krijg ik enkel een timer te zien.

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt

Heb zelf ook de china kloon OpCom, maar helaas weet ik niet hoe ik een boordcomputer kan activeren..
    Zelf alleen ervaring met een Astra F ben ik bang.

Ik heb Opcom en woon in Deurne.
    Maar hoe je dat activeert weet ik niet.

Is je Astra nu al uitgelezen?

Is wel een erg oud topic wat je nu omhoog haalt ;)
    Ik heb destijds een opcom gekocht. En ongebruikt weer verkocht, omdat ik de motor van m’n Astra om zeep had geholpen. Auto heb ik toen in onderdelen verkocht.

Ik ben op zoek naar iemand die mijn Vectra C Gts op xenon kan programmeren.
    Er zit een Pilot Pro line setje in
    Als ik de lampen aan zet branden ze gelijk en goed ,
    maar als de auto loopt gaat 1 van de 2 knipperen en valt dan na 2 seconde uit.
    daarna gaat soms ook de andere uit :evil:

Helpt het dan om hem op xenon te zetten via de op-com?

Sinds enkele weken begint bij mijn Opel Astra G ’98 diesel na een tijdje rijden het MM lampje te branden, toerenteller slaat uit, motor houdt in en stottert af en toe. Van alles nagekeken, brandstoffilter vervangen, luchtfilter en EGR klep schoongemaakt, maar probleem blijft. Nu wilde ik met de paperclip methode de foutcodes uitlezen alleen zit er geen 6e pin. Ik las hier dat het kan met een Op-Com setje… Is er toevallig iemand bij mij in de buurt die er één heeft en mij er mee kan helpen?? Auto moet ook nog begin mei voor de APK…

@Jess wrote:

Sinds enkele weken begint bij mijn Opel Astra G ’98 diesel na een tijdje rijden het MM lampje te branden, toerenteller slaat uit, motor houdt in en stottert af en toe. Van alles nagekeken, brandstoffilter vervangen, luchtfilter en EGR klep schoongemaakt, maar probleem blijft. Nu wilde ik met de paperclip methode de foutcodes uitlezen alleen zit er geen 6e pin. Ik las hier dat het kan met een Op-Com setje… Is er toevallig iemand bij mij in de buurt die er één heeft en mij er mee kan helpen?? Auto moet ook nog begin mei voor de APK…

Ik bezit een op-com en kan jou auto wel uitlezen en fout codes wissen
    Pm me maar (woon in twello is niet mega ver van zwolle vandaan)

Of Wapenveld :thumb Maar pas weer beging volgende maand.
    Druk met vanalles en nog wat

Of Epe.
    Fearless ik heb je auto van de week nog gezien in wapenveld.

@JHR wrote:

Of Epe.
    Fearless ik heb je auto van de week nog gezien in wapenveld.

Daar wonen we ;)
    Hij staat ook vaak in Epe. als mn vriendin m mee naar t werk heeft.

ik kan em wel uitlezen en kom ook uit zwolle…. :thumb

Coupegek bedankt voor je aanbod, heb hem inmiddels laten uitlezen bij JHR.
    Krukassensor is besteld!

Weer diverse topics samengevoegd.

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 442)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.