Het grote ‘iemand-met-opcom-in-de-buurt?’-topic

Forumindex Forums Overige Op-Com Het grote ‘iemand-met-opcom-in-de-buurt?’-topic

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 186 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 5 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 442)
  • Auteur

@dissie wrote:

Okee, hoe kom ik hierachter? staat dat in t boekje o.i.d.?

Het is een pasje met codes erop en zit meestal in een map met je serviceboekje en handleidingen.

Klopt zonder die code kan je niks activeren.

Okee, dan heb ik een probleem denk, ik heb nog nooit zon pasje gezien, de dealer waar ie vandaan komt wou 95 euro rekenen om de cruise control in te leren :S

@dissie wrote:

Okee, dan heb ik een probleem denk, ik heb nog nooit zon pasje gezien, de dealer waar ie vandaan komt wou 95 euro rekenen ervoor :S

Woooh €95,- :wtf

Weet je waar de auto oorspronkelijk geleverd is welke dealer? zo ja deze kunnen hem in hun systeem hebben staan.

Anders even opvragen en €95,- is echt te gek heb er toen der tijd €32,- voor betaald.

En als je hem geactiveerd wil hebben als je de code hebt mag je me altijd een PM sturen.

Okee super! Thnx
    Ja motorhuis velserbroek staat in t boekje ik ben 2e eigenaar… Weten ze t niet bij motorhuis Heemskerk?

@dissie wrote:

Okee super! Thnx
    Ja motorhuis velserbroek staat in t boekje ik ben 2e eigenaar… Weten ze t niet bij motorhuis Heemskerk?

Zou velserbroek dan even bellen kan zijn dat hij in hun systeem staat omdat hun hem geleverd hebben misschien dat hun hem je gratis verschaffen.

Motorhuis Heemskerk kan je ook proberen maar heb toen daar ook gevraagd moest 32 euro betalen was overigens wel een G

Is een 4 cijferige code.

Is er iemand die mij van een werkende software versie kan voorzien voor zo’n blauwe “Tech2” kabel? Heb ab-com, scanxl etc.. Maar abcom werkt helaas maar beperkt… Scanxl niet . en t mooie is… Maar op 1 laptop :s .. Xp laptop geprobeerd.. Maar t wil gewoon niet… Iemand hulp? :)

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Ik heb de code op moete vragen voor 40 euro en m’n auto stond niet in hun systeem, Motorhuis Heemskerk.

Nou, net het motorhuis velsen gebeld, en de code gekregen :thumbup

Dus bij deze de vraag aan opeltje17 of je misschien tijd heb vandaag:D

@dissie wrote:

Nou, net het motorhuis velsen gebeld, en de code gekregen :thumbup

Dus bij deze de vraag aan opeltje17 of je misschien tijd heb vandaag:D

Je hebt PM

Nou de cruise control werkt hoor thnx 2 opeltje 17 :thumb

Beste mensen,

Mijn auto begint sindskort heel erg te stotteren bij het file rijden. Hij geeft geen foutcodes etc aan, is er iemand hier met een uitleesapparaat regio limburg die onder het rijden kan zien wat er mis is.

Gr mb

Halleuu

Ik wou mijn auto een keer laten uitlezen voor alle zekerheid (draait ook niet helemaal lekker! en geeft heel af en toe motor management aan.

Ik woon zelf in Overloon (grens van Brabant en Limburg) ben wel bereid wat af te leggen maar geen 100km of zoeits dergelijks! alvast bedankt :wors

kheb m gister binnen gekregen, moet m nog installeren en kijken of die werkt en even een dagje mee spele om uit te vogelen, vanaf dan kun je terecht in eindhoven :ass

De motor start niet meer als hij warm is, na 30- 45 minuten wachten wel.
    Wat kan dit zijn? Is dit vapor lock??
    Wie kan me helpen met het eventueel uitlezen van de storingscode(s) ?
    ik woon in Ermelo,
    dieseldick

Hoi

Daar hou ik je aan :vertag
    Alvast bedankt!

ewoud ik woon in grave en heb ook opcom

bent ook gewoon welkom.

mijne is binnen en werkt, dus mensen omgeving eindhoven, mocht het nodig zijn is het geen probleem keer langs te komen :) :jerry

Hallo,

Ik heb pasgeleden een topic geopend over het af en toe uitvallen van mijn Astra G Z1.6XE.
    Nu verdenken sommige mensen de krukassensor.

Graag zou ik mijn G uit laten lezen om te kijken of er een foutmelding getoond wordt.

Iemand in de omg. van Eindhoven die mij hierbij van dienst kan zijn?

Alvast hartelijk dank.

Mvg.
    HarrieAstra

konijn, je hebt n watsap

In Deurne kun je ook langs komen heb ook opcom

Ik heb ook een opcom liggen, maar dat is pak hem beet 30 km van Eindhoven af

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hallo,

Ik ben op zoek naar iemand om
    -UHP4 module vrij te schakelen
    -Aux vrij te schakelen
    -Eens uit te lezen

In de buurt van Gent, Antwerpen..

Merci, Jeroen

Bedankt voor het aanbieden van jullie hulp. Ik heb al iemand bereid gevinden in de directe(re) omgeving, wat bij mij natuurlijk de voorkeur geniet.

25 berichten aan het bekijken - 226 tot 250 (van in totaal 442)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.