Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

25 berichten aan het bekijken - 2,001 tot 2,025 (van in totaal 2,203)
  • Auteur

@biancaatje wrote:

hahahaha vrouw op de foto en de mannen meteen kwijl h

echt he , stelletje G***E beren hiero :jerry :jerry

Valt wel mee toch ?

Rik :agent

val lwe mee zegt ie dan nog whahahahahahahahah egt he die foto is 6x geqoute ofzo :jerry

@biancaatje wrote:

val lwe mee zegt ie dan nog whahahahahahahahah egt he die foto is 6x geqoute ofzo :jerry

Je weet anders verdomd vlug weer een stuk van de aandacht terug te snoepen. ;)

@smileyspeedster wrote:

@biancaatje wrote:

:thumbup (soepkiepe vind dit leuk)

@smileyspeedster wrote:

@biancaatje wrote:

Je zou bijna denken dat ze wil dat we haar foto ook 6 keer quoten :hmmz :jerry

hahahahahahaha tis hier ook nooit goed :jerry ask niks la horen krijg ik gezeur ask wel wa tik krijg ik gezeur en dan zeggen dat vrouwen ingewikkeld zijn whahahhaahahah :jerry

Ooh zijn jullie dat niet dan? We kunnen slechts geven wat we van jullie krijgen ;)

ik zeg niks meer durf niet meer whahahahahahaahah :jerry ben ik zo meteen weer een aandacht trekkertje :jerry

@InjectTheVenom wrote:

Ooh zijn jullie dat niet dan? We kunnen slecht
    s geven wat we van jullie krijgen ;)

Wij vrouwen zijn niet ingewikkeld ;)

@biancaatje wrote:

ik zeg niks meer durf niet meer whahahahahahaahah :jerry ben ik zo meteen weer een aandacht trekkertje :jerry

Oh, een aandacht trekkertje ben je toch al :wub :wub

Rik ;)

kan je ook op 2 manieren op vatten kadastra ;) wel humor trouwens mijn oude naam hier was astrakadettje omgedraaidje van jouwe hahaha

das al ff geleden bianca :jerry :jerry

joa he hahahaha meer tijd om handen nu ;) nja meer hahahahaha ben al weer druk bezig met papierwerk voor sevenum .. ondertussen met de kids bezig .. ander huis zoeken (weet er niemand leuk huis met 4 slaapkamers regio purmerend ofzo hhahahahahah) en aan t kijken om in noord holland een meeting te organiseren

@biancaatje wrote:

joa he hahahaha meer tijd om handen nu ;) nja meer hahahahaha ben al weer druk bezig met papierwerk voor sevenum .. ondertussen met de kids bezig .. ander huis zoeken (weet er niemand leuk huis met 4 slaapkamers regio purmerend ofzo hhahahahahah) en aan t kijken om in noord holland een meeting te organiseren

In Friesland hebben we huizen genoeg leeg :(
    in Noord-Friesland al helemaal dus je bent welkom :wub

Rik ;)

@biancaatje wrote:

Niet gelijk de schulp in kruipen en de vermoorde onschuld spelen he nou ook doorzetten :jerry

@JJ- wrote:

@InjectTheVenom wrote:

Neuh jullie moeten en zullen alleen maar je zin hebben en als wij mannen onze plicht willen uitoefenen door jullie in toom te houden is het moord en brand ;)

hahahaha kadastra is met net ff te ver weg ;)

De Afsluitdijk over en je bent er al dus dat zal nog wel meevallen Bianc :vertag

ja en ik moe ook maandelijks naar goes en sittard…. das vanaf hier dichterbij dan vanaf frieslandhoor hahahahahahahhhhahahahahah

enne ik speel nie de vermoorde onschuld ik ben gewoon een lief klein onschuldig meisje whahahahha :jerry

Waren jullie dat maar altijd dan was het leven zo veel aangenamer :jerry ;)

tsjonge jonge wat een gebabbel hier weer!!
    ik denk het regent hier foto’s of zo, zit ik een beetje van die offtopic berichten te lezen… daar is een ander topic voor hoor
    :jerry :jerry :jerry :jerry

*kijkt naar topic titel*… MOOI, we zijn nog steeds on-topic bezig want we zijn aan het discussiëren hoe dames er van binnen uit zien :vertag

@InjectTheVenom wrote:

@JJ- wrote:

@InjectTheVenom wrote:

Neuh jullie moeten en zullen alleen maar je zin hebben en als wij mannen onze plicht willen uitoefenen door jullie in toom te houden is het moord en brand ;)

Onee hoor ;)

hoe we er van binnen uit zien inject :O :O :O :O :O :jerry

25 berichten aan het bekijken - 2,001 tot 2,025 (van in totaal 2,203)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.