Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

25 berichten aan het bekijken - 976 tot 1,000 (van in totaal 2,203)
  • Auteur

Nou, dan zal ik mezelf ook eens in het opel-forum smoelenboek zetten :D

Soow dat is ikke dus :D

Je kan binnenkort de rekening voor een nieuwe monitor verwachten, de mijne is spontaan kapot gegaan bij het openen van deze topicpagina :jerry

Dan vond ik je vorige look toch mooier staan Bianc :thumb

Dit ben ik, ergens in New York. Uit het niets liepen we Regilio Tuur tegen het lijf, daar hoort natuurlijk een foto’tje bij:D

Ook al last van een falende monitor haha :jerry (gein)

@InjectTheVenom wrote:

Je kan binnenkort de rekening voor een nieuwe monitor verwachten, de mijne is spontaan kapot gegaan bij het openen van deze topicpagina :jerry

@Technoboy_1987 wrote:

Dit ben ik, ergens in New York. Uit het niets liepen we Regilio Tuur tegen het lijf, daar hoort natuurlijk een foto’tje bij:D

Blijft toch biezonder, ben je aan de andere kant van de wereld loopt je een bekende nederlander tegen het lijf :thumb

Jazeker, hij was ook echt de laatste die ik verwacht had :D

@InjectTheVenom wrote:

Moet je voorstellen wat er gebeurd als je foto’s van jezelf zou plaatsen……haha :jerry

Dan vallen alle Opel Chicks spontaan van adoratie in zwijm :wors

Niet echt geloofwaardig als je niets van jezelf post ;)

Je moet de spanning er in houden he :vertag

hahahahahaah inject sorry maar kom op doe nie zo wimpy en post een foto dan snappen hun ook mijn reactie hhahahahahahahahahahaha :jerry :jerry :jerry

Ja inject je laat jezelf iigv wel kennen zo pussy ;)

Maar zijn we anders gewend van Inject?

Idd, wie A zegt moet ook B zeggen! king:

Zeg rustig aan ik moet zo nog een gehoorapparaat aanschaffen :jerry Jullie snappen gewoon niets van het spelletje, jammer hoor :( :jerry Maar goed omdat ik zo’n gulle vent ben hier:

2 jaar geleden op 3/4 van een cross-USA trip van ruim 3200 kilometer (oost kust – west kust én weer terug) per pickup truck met trailer waar een auto op stond, niet bepaald wimpy wilde ik zeggen want het was alleen stoppen voor benzine en 2 overnachtingen :vertag

Trouwens volgens mij had ik allang een foto van mezelf gepost tig pagina’s terug, kan ik het helpen dat jullie of slecht van geheugen zijn of te nieuw om het te kunnen weten :-P

in mijn geval dat laatste :D

lol, ik houd niet bij wie wel zijn foto post en wie niet hoor :D

Ehm, ja :hmmz vind mezelf ineens een stuk knapper king:
    Ik heb op papier staan dat ik geen wimpy ben, kom hierdoor america niet eens in geloof ik :jerry
    En wat die trip betreft, leuk :D
    Maar er zijn mansen die dit voor hun beroep doen, vrachtwagenchauffeurs genoemd

:jerry

@InjectTheVenom wrote:

Trouwens volgens mij had ik allang een foto van mezelf gepost tig pagina’s terug, kan ik het helpen dat jullie of slecht van geheugen zijn of te nieuw om het te kunnen weten :-P

ik heb onderzoek gedaan in de door jouw geplaatste posts en niets kunnen vinden….

Dan in een ander soortgelijk topic, weet toch absoluut zeker dat ik een tijd geleden nog 2 foto’s van die trip ergens in Slap Geouwehoer gepost heb :)

Owkay, heb niet verder gezocht dan dit topic
    zo leuk vind ik je nu ook weer niet :D
    Maar je bent een leuk knulletje :wub :jerry

Aangenaam iedereen

@Sandra. wrote:

Aangenaam iedereen

Hello :wors

25 berichten aan het bekijken - 976 tot 1,000 (van in totaal 2,203)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.