Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

25 berichten aan het bekijken - 776 tot 800 (van in totaal 2,203)
  • Auteur

tja ook al rijpen jullie nog paar jaar in een oostenrijkse kelder (hoe kom je erop chris haha) tegen die tijd hebben we al iemand of zijn jullie nog te jong voor mij in ieder geval hahahaha

@vinci
    leuke foto fijn eens een man aan het werk te zien met zijn kleine ipv alleen maar vast te houden :P

origineel gepost door biancaatje

@vinci
    leuke foto fijn eens een man aan het werk te zien met zijn kleine ipv alleen maar vast te houden :P

Tja, mijn vrouw is al zo’n heldin:wors, geeft na 5 maanden nog borstvoeding aan de kleine man!:thumbup Kan ik natuurlijk niet achter blijven heh… Ik doe hem om de dag in bad en geef hem altijd z’n avond voeding, ’s ohtends weer zijn druppeltjes en luiers vervangen we allebei wel…

Tja, papa en mama kunnen inmiddels wel staand slapen, maar het is het waard…:wub

Thijmen:

wat een goeie regeling zo tussen jullie…. zie je niet gauw.. en 5 maanden borstvoeding das ech wel netjes..

wel een lekker mannetje zo achter dat stuur haha

Hij heeft ook zo genoten van het WK:

Nou, nog meer vaders dan. Hier mijn mannetje met zijn vader.

@vinci dat was finale wedstrijd zeker zo boos als dat ie kijkt hahah leuke foto..

@emma leuke foto..

die foto is een jaar of 6 geleden

deze is van eind mei.. op een visvakantie in spanje

Wow wat een vis!! Is dat een meerval of niet?? (zoveel verstand heb ik er nou ook weer niet van).

ben je blond of ? ja is een meerval idd ;)

Goudblond:). Vroeger wel op karper gevist, als 13/ 14 jarig meisje maar niet op meerval dus hoe moet ik dat weten??? Ik herkende alleen de brede kop en die 2 haren/ sprieten of wat het dan ook zijn.

bij mij bedoel je of bij die vis :jerry…. ja is idd meerval. de grootste die wij daar gevangen hebben was 2 meter 13 cm pffffff echt groot

Pfff en dan ons mannen af entoe verwijten dat we niet aan jullie vrouwen denken jullie kunnen er dus zelf ook mooi wat van :jerry

tja ook al rijpen jullie nog paar jaar in een oostenrijkse kelder (hoe kom je erop chris haha) tegen die tijd hebben we al iemand of zijn jullie nog te jong voor mij in ieder geval hahahaha

@vinci

hoezo ik weet gewoon wat ik wel en niet wil.. en dat is voor mij het belangrijkste

origineel gepost door 1985Opelgirl

origineel gepost door mayhem
    wat? dat ze uitzakken en dat dat babyvet er 9 v/d 10 keer er niet afgaat?

Ik heb een kindje maar ik heb ze nog nooit horen klagenking:.

;)

u2u maar ff je adres, ik keur wel ff :jerry

niet elke vrouw heeft er last van, vorig jaar mezelf een nacht vermaakt met een 30 jarig single moedertje, maar die zat ook gewoon nog strak in t vel.

hoezo ik weet gewoon wat ik wel en niet wil.. en dat is voor mij het belangrijkste

:thumbup

is allen zo jammer dat hetgene wat ik wil niet gaat hihi

@mayhem
    dr fotos staan paar paginas terug hoor haha
    ben ook 30 jarig moedertje maar superstrak zit ik nie in me vel hoor.. ben 30 en heb 3 kids .. ben ook geen kamerolifant en er ook ech wel mee bzig maar ben nou ook weer geen graatmager foto model he….

Ooh vertel? Dat heb ik nou zo vaak, altijd als je iets echt graag wilt gaat het verdomme niet :swear:P
    En er zal ook NOOIT eens verandering in komen dat is nog het ergste! Kom je een leuk meisje tegen blijkt ze al bezet te zijn, nou ze bekijken het maar lekker op die manier blijf ik niet bezig :P

is allen zo jammer dat hetgene wat ik wil niet gaat hihi

tja kan gebeuren je kan nou eenmaal niet alles krijgen wat je wil… er is wel een kans op verandering dus we blijven positief denk ik dan maar..we doen in ieder geval ons best en nee het is geen ex van mij hahahaha

tja kan gebeuren je kan nou eenmaal niet alles krijgen wat je wil… er is wel een kans op verandering dus we blijven positief denk ik dan maar..we doen in ieder geval ons best en nee het is geen ex van mij hahahaha

Nee ok maar sommige dingen baal je gewoon van als een stekker dat bedoel ik ;)
    We horen het wel als de verandering positief blijkt te zijn.

ja is ook gewoon balen idd… zal het vas wel laten weten als de dingen eindelijk gaan zoals ik ze hebben wil haha

origineel gepost door 1985Opelgirl

wat? dat ze uitzakken en dat dat babyvet er 9 v/d 10 keer er niet afgaat?

Ik heb een kindje maar ik heb ze nog nooit horen klagenking:.

;)

u2u maar ff je adres, ik keur wel ff :jerry

niet elke vrouw heeft er last van, vorig jaar mezelf een nacht vermaakt met een 30 jarig single moedertje, maar die zat ook gewoon nog strak in t vel.

:jerry :thumbup

Wie neemt Mayhem nou eigenlijk nog serieus hier..?? “Een nacht vermaakt..” hahaha met je oudere zus zeker?! :jerry

origineel gepost door Baas J.
    Wie neemt Mayhem nou eigenlijk nog serieus hier..?? “Een nacht vermaakt..” hahaha met je oudere zus zeker?! :jerry

ik ken joop niet heel goed ofzo.. maar ik zie het em zo voor aan :’)

mayhem heb bijne elke vrouw op t forum gehad toch hahahahahahaha

mayhem heb bijne elke vrouw op t forum gehad toch hahahahahahaha

Speak for yourself honey! ;):P

25 berichten aan het bekijken - 776 tot 800 (van in totaal 2,203)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.