Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

25 berichten aan het bekijken - 726 tot 750 (van in totaal 2,203)
  • Auteur

@ biancaatje ,

heel bekend gezicht? waarvan dan?:jerry

geen idee.. je woon nou ook nie ech in de buurt.. maar je kom me bekend voor… mischien lijk je wel gewoon op iemand hihi of kom je veel op meetings…??

@ Biancaatje,

Zie ik nou Edwin ( Edjes ) naast jou zitten op die oude foto :P

origineel gepost door biancaatje
    heeel bekend gezicht……

@akuza kuien???? ben een import limburgse he… snap nog nie al het limburgs hihi en als het gewoon nederlands is.. ik hebgezopen vanaaf dus geen idee hahaha

als ik een gokje mag wagen is “kuien” eten.

@ice iceberg ja klopt is idd ed(jes) hihihi

@champo
    ja meende ik ook hihihi is geloof ik iets van een tosti ofzo.. is al 7 jaar terug dus zeker weten doe ik het niet haha

Zal me dan ook maar even voorstellen.

Ik luister naar de naam Marcel, 31 jaar jong
    Werkzaam als Project Engineer
    Maar de leukste job is vader zijn van mijn twee kids Amy ( 2 jaar ) en Levy ( 2 maanden )

Als dagelijks vervoer maken wij gebruik van een opel vectra C station Automaat 2.2 Direct

Hier nog een fototje

Groetjes

Fam van’t Wout

origineel gepost door biancaatje
    geen idee.. je woon nou ook nie ech in de buurt.. maar je kom me bekend voor… mischien lijk je wel gewoon op iemand hihi of kom je veel op meetings…??

ik kom wel regelmatig op meetings ja haha :jerry

origineel gepost door wessaa

origineel gepost door GlennGSI

origineel gepost door wessaa
    iedereen snel het beeldscherm uitdrukken!!! :jerry

oke dit ben ik dan haha

[img]http://94.100]]].115.114/1037400001-1037450000/1037438501-1037438600/1037438543_6_2bUV_1.jpeg[/img]

Hej man psst der zit wat in je oor :jerry

bij jou ook man:jerry

Ohjah :’) :jerry

dan ken je vas daarvan hihihihihih

@marcel
    leuke foto..

@biancaatje en champo: idd is kuien eten, Bah…tosti:pukeben allergisch voor kaas;)

het kan net zo goed gewoon broodje zijn wat ik at.. zoals ik al zei het is 7 jaar terug weet t nie meer lijk op brood of tosti zoiets..

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

@biancaatje
    en champo: idd is kuien eten, Bah…tosti:pukeben allergisch voor kaas;)

Oow, dat is even lelijk:thumbdown. Alleen voor kaas of gewoon echt lactose intolerant?

Wist je dat het drinken van melk van koeien aangeleerd is. Normaal waren alle mensen lactose intolerant:o

Is dat zo? Nou ja, er zijn zoveel dingen aangeleerd

Wij europeanen zijn de enige menselijke soort die lactose op volwassen leeftijd kunnen verdragenking: en dat komt inderdaad door een mutatie voor het betreffende gen (dus aangeleerd).

De neanderthaler was inderdaad ook lactose intolerant, hebben onderzoeken uit 2009 uitgewezen.

Sorry… ik kon het niet laten:angel.

Nou ik verdraag koemelk echt heel slecht en dat terwijl ik volle melk ontzettend lekker vind :( Het gaat op mijn slijmvliezen werken en dan zit ik minstens een kwartier te hoesten.

Oke, oke, zo’n 10% van de europeanen heeft nog steeds een lactose intolerantie:angel, tegenover zo’n 70% van de wereldbevolking;).

Gaan we nu op het ‘zo zie ik eruit’ topic hebben over allergien en intoleranties?:o

Oh, en volle melk is the best!!!!

heb ik eindelijk vakantie en ben blij van biologie af te zijn. en dacht lekker opt opelforum rond te neuzen. beginnen ze over lactose:sleeping:agent:jerry

@champo: Nee, echt alleen van kaas ga ik instant:puke
    Melk lijkt me ook steeds slechter te vallen, vroeger dronk ik altijd liters melk zonder problemen.
    Nu sprint ik al naar de wc na 2 glazen, vandaar dat ik ’t bij de Bacco’s hou:jerry

@bettus accu: dan kan je ons dus véél uitleggen hier over:jerry

origineel gepost door AkUzA_TetSuo

@champo
    : Nee, echt alleen van kaas ga ik instant:puke
    Melk lijkt me ook steeds slechter te vallen, vroeger dronk ik altijd liters melk zonder problemen.
    Nu sprint ik al naar de wc na 2 glazen, vandaar dat ik ’t bij de Bacco’s hou:jerry

@bettus accu: dan kan je ons dus véél uitleggen hier over:jerry

jep. enals je wilt de hele werking van het menselijke lichaam:puke:puke:puke

en dus ook hoe het kan dat je na 2 glazen al naar de wc sprint:jerry

baco is ook veeeel gezonder dan melk ;):D:angel:jerry

Ik weet zo net nog niet of melk wel echt zo gezond is…

origineel gepost door The_Undertaker
    Ik weet zo net nog niet of melk wel echt zo gezond is…

Wat mij betreft niet nee :P

Volle melk is op zijn tijd best lekker.

ja ech wel maar dan wel met een beetje nesquik erin :D

Kan, maar ook zonder is volle melk gewoon het lekkerst voor de mensen die het kunnen verdragen dan :P

25 berichten aan het bekijken - 726 tot 750 (van in totaal 2,203)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.