Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 2,203)
  • Auteur

hahahahaha is toch wel erg hier he… in het datintopic gaat t over sevenum en vakanties en hier in het foto topic over daten:P

Leuk toch :D:jerry

hoe bedoel je slap geouwehoer hihihiihih

origineel gepost door champo

origineel gepost door funkycorsa

origineel gepost door 1985Opelgirl

origineel gepost door ICE-iceberg
    ff serieus… waarom zou je niet geloven dat Opelgirl echt is?

Zijn jullie dan echt zo hopeloos en wereldvreemd dat jullie alleen geloven dat minder knappe meiden in opels rijden?

In dat geval zou funkycorsa ook nep moeten zijn, veel te mooie kop;).

heb nog ff in de spiegel gekeken maar ik lijk echt op de gene op mijn foto hoor :jerry ok miss nu een iets dikkere kop :P maar ben ookal 2 jaar ouder als op de foto :jerry:jerry

Date nummer 1.

Als hij 10 jaar ouder was geweest;)

hahahaha is ie o jong dan… me nog niet eens opgevallen hahaha

origineel gepost door ICE-iceberg
    ff serieus… waarom zou je niet geloven dat Opelgirl echt is?

Zijn jullie dan echt zo hopeloos en wereldvreemd dat jullie alleen geloven dat minder knappe meiden in opels rijden?

In dat geval zou funkycorsa ook nep moeten zijn, veel te mooie kop;).

heb nog ff in de spiegel gekeken maar ik lijk echt op de gene op mijn foto hoor :jerry ok miss nu een iets dikkere kop :P maar ben ookal 2 jaar ouder als op de foto :jerry:jerry

Date nummer 1.

Als hij 10 jaar ouder was geweest;)

ZO!! Jij bent oud:jerry:jerry:jerry

Ik?? Ik heb mannen nou eenmaal het liefst zo rond de 30 :P.

ja 3 jaar jonger is niks he hihihi rond de 30 zijn de mannen meestal wel t leukst hihiih al mogen ze er van mij wel iets boven zitten hoorr hihihi

Ik?? Ik heb mannen nou eenmaal het liefst zo rond de 30 :P.

Ben 31:vertag:vertag

origineel gepost door biancaatje
    ja 3 jaar jonger is niks he hihihi rond de 30 zijn de mannen meestal wel t leukst hihiih al mogen ze er van mij wel iets boven zitten hoorr hihihi

1985 is niet mijn geboortejaar, dat was pas in ’88. ;) In beide seizoenen werd Marco van Basten topscoorder (zowel 84-85 als 85-86) tjaaa en da’s mijn grote ideel he?:) :angel vandaar de 1985, je moet wat verzinnen:P.

1985 is niet mijn geboortejaar, dat was pas in ’88. ;) In beide seizoenen werd Marco van Basten topscoorder (zowel 84-85 als 85-86) tjaaa en da’s mijn grote ideel he?:) :angel vandaar de 1985, je moet wat verzinnen:P.

:wtf

Sorry Glenn, vrouwen logica;-)

Nja was meer om het feit dat je weet dat van Basten topscoorder was in dat jaar oid :’) Ik wist tot vandaag van van basten alleen dat ie bondscoach is geweest en dat ie zelf vroeger ook heeft gevoetbald :’)

ja glenn er zijn vrouwen die dat weten hihih (ik ook niet hoor hihihi)

vind mwel goed bedacht in ieder geval opelgirl hihi ik heet gewoon bianca haha

origineel gepost door GlennGSI

Nja was meer om het feit dat je weet dat van Basten topscoorder was in dat jaar oid :’) Ik wist tot vandaag van van basten alleen dat ie bondscoach is geweest en dat ie zelf vroeger ook heeft gevoetbald :’)

whaha :P maar ik ben idd pas 22 jaar jong :wtf

Dus jij wilt een voetbal vouw worden? Nou, dan zoek ik maar even verder.:P

origineel gepost door GlennGSI

whaha :P maar ik ben idd pas 22 jaar jong :wtf

BROEKKIE!!:P

hahahahaha hij zoekt liever een opel vrouw :P

Wie ik? Nee hoor. Maar een voetbal vrouw wil niet alleen de man omdat hij fit en bekend is, maar ook omdat hij geld heeft.

Of denk ik nu een beetje kort door de bocht?

nee dat vind ik ook idd van die voetbalvrouwen.. bekendheid en geld

Dus jij wilt een voetbal vouw worden? Nou, dan zoek ik maar even verder.:P

Van Basten is anders toch echt wel de beste spits die Nederland ooit gehad heeft, tot nu toe, kom op zeg, hij heeft ooit in 1 wedstrijd 6 doelpunten gemaakt!!
    Maar ik zal ophouden over mijn grote held (zooo jammer dat hij voor Ajax speelde), ’t is namelijk een opel forum.

En ik wil al orthomoleculaire geneeskundige worden. Daarnaast… een intelligente voetbalvrouw, daar is Nederland nog niet klaar voor:P.

Ik haat voetbal.

Ik haat voetbal.

Dat had ik al begepen;).

hoezo gewaagde avatar:jerryik zeg ja:angel

origineel gepost door johani500driver
    hoezo gewaagde avatar:jerryik zeg ja:angel

Ik zie op andere avatars meer konten en tieten voorbijkomen dan ik ooit in mijn leven heb gezien en jij noemt mijn avatar gewaagd??;)

25 berichten aan het bekijken - 676 tot 700 (van in totaal 2,203)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.