Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Het grote "Hoe zie jij eruit" Topic —- Ook Dames

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 2,203)
  • Auteur

Ja ik heb het naar me zin gehad op Curacao maar bij lange na niet het mooiste eiland van die regio .. dat is naar mijn idee Sint Maarten & voor het duiken Bonaire.
    Maar goed .. zeg het maar ga zo last-minute met je mee hahaha.

boh ja curacao… lijk me geweldig daar.. zoiezo die eilanden daar wel.. maja geen geld en is me te ver weg met mijn kids en anders te ver bij me kids vandaan hihihi

Sint maarten is denk ik minder toeristisch en ook typisch ‘bounty island’ idee haha!
    Bonaire is voor het duiken volgens mij populairder ja.. Helaas heb ik ook niet kunnen duiken toen ik op Curacao was had enorme keelpijn en heb de halve tijd dat ik daar was bijna niet kunnen praten dus mocht ook niet duiken… Laatste dag had het misschien wel gekund maarja dan moest ik weer vliegen en ging het daardoor weer niet! :( Wel lekker gesnorkelt en erg mooie visjes daar :wub

tijd voor nieuwe foto`s dames :D

origineel gepost door Ghanz
    tijd voor nieuwe foto`s dames :D

Daar ben ik het helemaal mee eens :thumbup
    Maar dan wel een beetje in de zomerse stylen he :cool:

jha… beach mode ofzow:D

t mag minder, maar hoeft natuulijk niet :P

ja ja.. ben helemaal alleen als ik in bikini in de tuin lig morgen dus gaat m niet worden :P

wees blij dat je adres hier niet staat, anders hadden we allemaal bij je in de tuin gestaan na zo’n opmerking :P

hahahahahaha heb al genoeg las van de buurmannen hier hahahaha:P

Ben niet thuis dus kan jullie niet voorzien van Zomerse Curacao vakantiekiekjes.. Helaas, helaas!! Was toen trouwens ook nog blond haha!
    Wie weet vanmiddag op het strand wat foto’tjes maken, maar of ik die hier dan laat zien?? :hmmz

tja sommige fotos zijn nie zo geschikt om hier te posten hihihihihi

origineel gepost door OpelRoos
    Wie weet vanmiddag op het strand wat foto’tjes maken, maar of ik die hier dan laat zien?? :hmmz

als je op het strand foto’s maakt zien we hier net zoveel van je als de mensen op het strand, dus ik zie niet in waarom je die foto’s niet hier kan plaatsen :P:jerry

hangt er net vanaf op wat voor strand ze ligt hahahahah

Ach ik heb op de zaak een fotostudio he mensen .. die is altijd te huur voor mooie foto sessies ;)

Jaaaaaa!! Professionele Opel chicks fotoshoot :D!

Eens op nightmare geloof ik

Uploaded with ImageShack.us

Hehehe toch maar geen foto’s gemaakt op het strand :angel
    En wel om de reden die bianca indirect noemt :P

:hmmzheb je iets te verbergen? een mooie dame is altijd welkom

aangezien ze het over bianca haar opmerking heefd, had ze op het strand denk ik niets te verbergen :P

als dat zo is was ze denk ik wel een van de weinige jongeren, op die blotebillencamping waar ik voor het werk nog wel eens heen moet is de gemiddelde leeftijd 60+ :puke

whehehe jammer is da he :P

ja, en heb je daar eens een leuke vrouwelijke klant, gad ik pas, is ze gekleed :cry

origineel gepost door OpelRoos
    Ben niet thuis dus kan jullie niet voorzien van Zomerse Curacao vakantiekiekjes.. Helaas, helaas!! Was toen trouwens ook nog blond haha!

bij deze dan maar 1 van mij

Gemaakt bij het Seaquarium op Curacao.
    Heerlijk gedoken daar en natuurlijk vakantie gevierd.
    2 jaar achtereen daar heen geweest, TOP eiland:thumbup:thumbup

mooie foto…. heb nog steeds geen nieuwe maar wie weet vanaaf in de kroeg hahahaha

even een comilage gemaakt van de “dolfijnen”foto’s
    zwemmen met dolfijnen was dit.
    kost wat maar dan heb je ook wat…..:D

ik was samen met mijn vrouw op Curacao, we duiken allebei.

lijk me ech wel eens gaa fom te doen dat dolfijnen zwemmen

25 berichten aan het bekijken - 601 tot 625 (van in totaal 2,203)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.