het dikke kadettjes topic

Forumindex Forums Modellen Kadett het dikke kadettjes topic

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 363 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,375 (van in totaal 1,657)
  • Auteur

sow die c is ruig jonge
    dat paars maakt hem echt af :P

Dat paarse is idd een mooi kleurtje man! :thumb

Hele nette kadett combo.

heel mooi gemaakt…

Die donkergroene is wel erg vet! (de rest ook hoor…)

die 2000 is wel nice :P (op de foto bij die dikke 5drs)

@Silence wrote:

Hele nette kadett combo.

Uber!
    Deze vind je niet meer zo snel op de weg..

Die combo is inderdaad een prachtig exemplaar !

Ik ken hem nog van de tijd dat deze ooit Champion groen was en bij ons in het dorp rond reed !

Volgens mij heeft deze een jaar of 2 terug ook nog te koop gestaan maar was toen nog zilver..

In elk geval goed om te zien dat hij in goede handen terecht is gekomen !

Grtz

Vind die wit rode wel vet, mooi dat er mensen zijn die zulk las werk aan durven.

Die wit-rode “Asett” wordt zeker wel een dik exemplaar!

alleen zonde dat t een 4 deurs is.

Dat hij een 4 deurs is maakt het juist ook weer apart, maar dit is meer rally/race bouw en das meestal toch geen 4 deurs..
    Maar het is evengoed een dik ding!

@Dkadett84 wrote:

Die combo is inderdaad een prachtig exemplaar !

Ik ken hem nog van de tijd dat deze ooit Champion groen was en bij ons in het dorp rond reed !

Volgens mij heeft deze een jaar of 2 terug ook nog te koop gestaan maar was toen nog zilver..

In elk geval goed om te zien dat hij in goede handen terecht is gekomen !

Grtz

Klopt inderdaad hij is nog een poos zilver geweest en de huidige eigenaar heeft hem sinds een paar maanden blauw laten spuiten.

C-kadett coupé, in rallyuitvoering

ziet er DIK uit akke :thumbup

hier nog 1 met een klein deel van je wagenpark ;)

Uploaded with ImageShack.us

hier de mijne anno aug. 2011

zal mijn andere kadett er ook bij zetten, ook een d kadett, ook oranje ook een korte klep en ja ook van 1981 hahaha
    alleen een andere motor helaas geen c20xe maar een 1.6 op gas en 72.000 op de teller (erg nette auto)

@tocus wrote:

hier de mijne anno aug. 2011

zal mijn andere kadett er ook bij zetten, ook een d kadett, ook oranje ook een korte klep en ja ook van 1981 hahaha
    alleen een andere motor helaas geen c20xe maar een 1.6 op gas en 72.000 op de teller (erg nette auto)

:wub geweldig mooie d :thumb

dank u dank u, ik ben er ook wel wijs mee, hij ligt echt ontzettend laag, moest eerst wel wennen,

dat zijn ze samen, de 1.6 en de 2.0 //// 16v

grappig, 2 dezelfde autos bezitten…

Deze gisteren zien staan in Gillenfeld:

Stond er zo bij:

Afwerking liet te wensen over, mss snel snel klaargemaakt voor dit treffen :hmmz

@dark-divx wrote:

ok deze is echt te mooi gewoon :)
    paars maakt de kadett helemaal af :D

Afwerking liet te wensen over, mss snel snel klaargemaakt voor dit treffen :hmmz[/quote]

vind het wel gaaf hoe de kap open gaat

Hij heeft ook een tijdelijk kenteken zo te zien. Dus misschien dat ie idd nog afgemaakt moet worden.

@ tocus: Mooie D’tjes heb je! De lage is wel een bekende hier op het forum. Heeft ook best lang te koop gestaan herinner ik me nog.

dat tijdelijk kenteken is toch dat de wagen maar een paar maanden per jaar mag rijden.
    zie dat in de flash zo vaak, en dan kun je meestal wel aan de datum zien, dat de wagen alleen in de zomer word gebruikt.
    is iets van 6 maanden mag er gereden worden, en 6 maanden niet.

groeten.

@ astrawez, klopt, maar die gast die hem had, had de gehele auto niet voor elkaar, ik kwam daar en toen had hij als kwaal dat hij telkens uit viel,
    en ook niet meer aan wou… mooi kloten, moest nog wel 140 km met de auto rijden naar huis toe hahaha,

die andere normaale kadett heb ik meer geluk mee gehad, ik kocht hem in limburg, met net nieuwe gas-installatie (2 maanden voor mijn aankoop) en al omgekeurd bij rdw en alles dus dat was dikke prima, en 70.000 op de klok en geen spatje roest, alle onderhouds boekjes erbij noem maar op,
    en ook nog eens het luxe interieur, met alles bekleed de gehele deur en noem maar op, en een gte tellerklok erin,
    ben er erg blij mee, die lage d kadett krijgt mischien een ombouw van c20xe naar c20let, maar in mijn c kadett zou ik ook wel een c20let willen hebben
    dus ik twijvel nu een beetje…

waarschijnlijk omdat hij liep als een schijthuis en telkens uitviel (wat nu verholpen is) liep de verkoop zo stroef..

25 berichten aan het bekijken - 1,351 tot 1,375 (van in totaal 1,657)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.