het dikke kadettjes topic

Forumindex Forums Modellen Kadett het dikke kadettjes topic

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 363 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 1,657)
  • Auteur

echt wel.. alleen spatbord verbreders had niet gehoeven.. zit wel een leuk blokkie in volgensmij.. echt een blaasbak :) zoooeeffff

brute bak die zo te zien wel een boel pktjes heeft :wors:thumbup
    ik zie op de achtergrond een calibra met een supra spoiler

hier een kadett bij ons uit de club

die oranje B :wub

Origineel gepost door mrmonkey
    die oranje B :wub

Mee eens:wub

Deze is een jaartje van mijn vriend geweest. Spijtig genoeg verkocht maar niets aan te doen.

Origineel gepost door Sarah
    Deze is een jaartje van mijn vriend geweest. Spijtig genoeg verkocht maar niets aan te doen.

Hey,

Deze city hebben we idd geregeld mogen bewonderen op de teffens, Mandy was er altijd helemaal weg van.. (mark ff kijken die city met die dakdrager daar:wub)

Groeten,

Mark:thumbup

die is mooi:wub

Origineel gepost door mark vds car hifi

Origineel gepost door Sarah

Hey,

Deze city hebben we idd geregeld mogen bewonderen op de teffens, Mandy was er altijd helemaal weg van.. (mark ff kijken die city met die dakdrager daar:wub)

Groeten,

Mark:thumbup

Dakdrager heeft er niet zo lang opgestaan. Ik vond het persoonlijk maar niets maarja, het was niet mijn wagen eh :D

Vind het wel spijtig dat hij weg is :thumbdown

dakdragers rulez :jerry

Vin t bij sommige autos wel dik (Golfje 1, Kadett city etc)

Wat mij vooral stoorde was dat hij de wagen zo laag mogelijk wou krijgen (en nog rijdbaar natuurlijk) en dan smijt hij er zoiets op. Dat maakt de wagen toch weer een pak hoger in mijn ogen.

Nuja, na een tijdje was hij het zelf beu. Vorig jaar na Sevenum is het er af gegaan denk ik. Toen zijn ook de koffers die erop stonden nat geworden en dat kan daar blijkbaar niet zo goed tegen :D

:thumbup :kewlpics

da’s een oude bekende:D

ja dat kan idd kloppen, de auto is vrij bekend onder de opel liefhebbers,:)

Origineel gepost door vissie
    ja dat kan idd kloppen, de auto is vrij bekend onder de opel liefhebbers,:)

idd stond lang geleden al op gsi galery mooie site was dat :thumbup

Origineel gepost door j.bravo
    ja dat zou best kunnen hij is bij mij weg naar rotterdam gegaan waar hij daarna is beland weet ik niet.

hij is toendertyd naar ridderkerk gegaan, naar sjoerd. (FlameZz heette de jongen hier op t forum.)hij ryd inmiddels een pontiac firebird:wub
    daarna is ie weer naar een medeforummer gegaan, en die heeft m nu te koop staan.

die rood zwarte, die had dicky nieboer toen te koop in eexterzandvoort:thumbup

:P je zou bijna agent worden met zulke auto’s king:

die rood zwarte, die had dicky nieboer toen te koop in eexterzandvoort ,,

dat klopt, ik heb de auto van dicky overgekocht,
    dicky heeft hem voor de handel opgehaald,
    de auto is daarvoor van een jongen uit spijkenisse geweest, en die heeft de auto zo gemaakt,
    alleen nu ben ik een nieuw project gestart en dat is nieuwe dorpels erin en lekbakken, ik zal binnekort een topic openen in resteratie en plaats dan genoeg fotos:D

Origineel gepost door vissie
    die rood zwarte, die had dicky nieboer toen te koop in eexterzandvoort ,,

dat klopt, ik heb de auto van dicky overgekocht,
    dicky heeft hem voor de handel opgehaald,
    de auto is daarvoor van een jongen uit spijkenisse geweest, en die heeft de auto zo gemaakt,
    alleen nu ben ik een nieuw project gestart en dat is nieuwe dorpels erin en lekbakken, ik zal binnekort een topic openen in resteratie en plaats dan genoeg fotos:D

dat klopt er heeft een 2.0 16V ingelegen met throttle bodie’s met genoeg pk’tjes:thumbup

25 berichten aan het bekijken - 426 tot 450 (van in totaal 1,657)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.