het dikke kadettjes topic

Forumindex Forums Modellen Kadett het dikke kadettjes topic

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 363 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 2 jaren geleden door .
25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 1,657)
  • Auteur

nog wa dikke dettjes, zijn allen turbo’s :

vond ddeze ook wel mooi:

idd ik heb ff wat research gedaan … en het is idd azev a … normaal ben ik heel erg gesteld op 13inch onder een c kadett … maar deze velgen staan hem zeker niet mis .. en ze zijn goed 2dehands vekrijgbaar voor een mooie .. alleen wat ik nou niet snap .. op die foto is het idd 16 inch .. en volgens mij is die ook nog eens 80mm verlaagd … hoe ken je dan in godsnaam nog sturen … ? lijkt wel of die die gene op die foto amper aan het stuur ken draaien zonder dat ze wielen aanlopen :wtf

Origineel gepost door Negatifone
    idd ik heb ff wat research gedaan … en het is idd azev a … normaal ben ik heel erg gesteld op 13inch onder een c kadett … maar deze velgen staan hem zeker niet mis .. en ze zijn goed 2dehands vekrijgbaar voor een mooie .. alleen wat ik nou niet snap .. op die foto is het idd 16 inch .. en volgens mij is die ook nog eens 80mm verlaagd … hoe ken je dan in godsnaam nog sturen … ? lijkt wel of die die gene op die foto amper aan het stuur ken draaien zonder dat ze wielen aanlopen :wtf

Goed, ben weer ff verder gaan zoeken. Spreek totaal geen Noors, maar heb wel een restauratieverslag gevonden. Misschien kom je er aan de hand van de foto’s uit:

http://s4.photobucket.com/albums/y101/kadettkongen/?start=all

Overigens blijkt uit de gegevens dat hij met een set-up van K.A.W. rijdt, dacht ooit in de Flash gelezen te hebben dat ze verlagingssetjes hebben tot wel 100 mm.

Ook niet echt een mooi strak voorscherm:hmmz

Origineel gepost door Pablo
    Ook niet echt een mooi strak voorscherm:hmmz

het lijkt er op dat het voorwiel het scherm heb geraakt .. als je dan nadenkt zou je een schade kunnen verwachten zioals je daar ziet .. lijkt mij hoor :thumbdown .. voor de rest vind ik deze velgen nog steeds wel wat hebben .. en iemand hier verkoopt ze ook nog eens .. daan als goed is (corsa) verkocht ook ooit rsl’s met en zwart hart …

Origineel gepost door Negatifone

ik heb zelf ook 16″ onder mijn c-tje zitten moet je alleen wel een hoge et waarde hebben mijne et40 bandjes 195/35
    deze kadett is ook 80mm verlaagd en dat loopt niet aan daar hoef je je wielkasten niet voor te verkl-ten.
    want dat heb ik al eens gedaan voor veel te brede 13ers.

Origineel gepost door dussel32

mijn kadett zoals die nu is:thumbup

zijn deze velgen toevallig de velgen die onder een groene 4 deurs uit kwamen???
    heb deze zelf ook nog liggen in 8j15 inc en dan onder de c kadett. en die andere velgen op de groene zijn azev of atev velgen.
    ik heb hiervan ook nog een setje liggen maar dan hoogglans zwart -offtopic[en te koop]:angel dus als je er zoekt ik heb ze in 7j15 et 40 volgensmij:cool:

Origineel gepost door pipo

Origineel gepost door dussel32

mijn kadett zoals die nu is:thumbup

zijn deze velgen toevallig de velgen die onder een groene 4 deurs uit kwamen???
    heb deze zelf ook nog liggen in 8j15 inc en dan onder de c kadett. en die andere velgen op de groene zijn azev of atev velgen.
    ik heb hiervan ook nog een setje liggen maar dan hoogglans zwart -offtopic[en te koop]:angel dus als je er zoekt ik heb ze in 7j15 et 40 volgensmij:cool:

u2u me ! :cool:

[img]http://www.netresol.nl/opelforIMG_6545.jpgum/pics/IMG_6425.jpg

:thumbup:thumbup:thumbup

:wtf

nee dit zijn niet de velgen die onder de groene 4 deurs sedan
    maar ik weet niet of het de zelfde zijn

dit heb ik altijd 1 van de mooste kadett’s gevonden.

zo hoort ie te zijn in mij ogen! het begin was er bij me :

Origineel gepost door astra tje

idd, 1 van de mooiere… jammer dat tie niet meer bestaat :(

Origineel gepost door Roger

Origineel gepost door astra tje

idd, 1 van de mooiere… jammer dat tie niet meer bestaat :(

idd das wel jammer jah… de kadett begint op uitsterven te staan:cry

ooit.. en als ik zeg ooit dan gebeurd dat echt! ooit maak ik er voor mezelf weer 1… en dan gelijk helemaal naar mijn zin.. de kadett is gewoon DE auto..

Jammer dat deze Kadett niet meer bestaat idd……..

Gelukkig heb ik nog wat van de auto over kunnen nemen:thumbup:thumbup:D

Kunt zeggen wat je wil origineel altijd wellll…..

Heb hem zo als ie op de foto was nooit in het echt kunnen aanschouwen, maar hier had ie duidelijk moeten stoppen….Hier was ie netjes. Hierna was ie volgens mij groen toch?

van de zomer op sevenum gezien……. machtig gewoon!

heb em toen ook in het echt gezien wat een bak he :D
    vooral die deurgreep is erg goed bedacht

25 berichten aan het bekijken - 251 tot 275 (van in totaal 1,657)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.