Het alle-kleine-vragen-topic

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Het alle-kleine-vragen-topic

25 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,075 (van in totaal 1,107)
  • Auteur

Ok, bedank, het is dus niet standaard zoals bij de C1.
    komt waarschijnlijk omdat de C2 koplamp verder naar binnen komt.

De c2 is zo goed je hoeft daar toch nooit te komen[WINKING FACE]. Nee is weg bezuinigd.

Vind het een beetje armoedig staan op een auto waar voor de rest alles aan opties opzit :jerry

Klopt vandaar mijn mod

Kunnen we de rubbers van de onderste draagarm achter vervangen of moeten we heel de onderste draagarm vervangen? Het gaat om een Vectra C Gts

Is de achter bumper van een hatchback gelijk aan die van een sedan? Vectra c2

Welke uitvoering

@musti20 wrote:

Kunnen we de rubbers van de onderste draagarm achter vervangen of moeten we heel de onderste draagarm vervangen? Het gaat om een Vectra C Gts

Niemand die me kan helpen?

Ik heb een overleden O-ring wat de koeling doet lekken.
    Het gaat om de afsluiting die van de linkerkant radiateur, naar de kop loopt.
    Slang/bocht is 1geheel met een plastic klem aan de kant van de kop.

Gaat hier om een z32se. Wat zijn de afmetingen of weet iemand een goede vervanger?

Mvg johan

@musti20 wrote:

@musti20 wrote:

Niemand die me kan helpen?

Rubbers vervangen zou wel kunnen. Er zijn bedrijven die dat kunnen bv kc performance.
    Als je het zelf zou willen doen is de draagarm vervangen de makkelijkste optie

Ik ben op zoek naar pookknop voor de opel vectra c, 5 versnellingen. Weet iemand waar ik dit op internet kan vinden?

EBay Duitsland kun je vaak wel wat vinden

Geen plekje in Nederland? Zou wel fijn zijn als ik deze week nog eentje kan regelen. Hoeft niet per se, maar zou wel fijn zijn. Ik ga zondag op vakantie met de vectra:)

https://www.onderdelenlijn.nl/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Kijk hier eens vast een demontage bedrijf in de buurt die een Vectra met een 5 pook heeft

Ik heb via onderdelenlijn aangevraagd. Ben benieuwd hoelang het gaat duren tot dat ze reageren. Bedankt voor je reactie!

Meestal wel snel binnen 24 uur

Hallo,

– Ik heb een vraagje heeft iemand toevallig nog 40mm of 45mm verlagingsveren voor mij?
    Mijn auto is rondom 30mm verlaagd maar wil voor graag nog wat lager.

– Ik heb nog een vraag met betrekking tot de cd70 is er iemand die mij kan helpen zodat ik tijdens het rijden het adres kan invoeren?

– Heeft iemand toevallig nog dubbele achterdemper liggen?

Alvast bedankt!

Op naar de meet in september René dat zijn wel mensen met techII
    Verder helaas

@gwriemersma wrote:

Op naar de meet in september René dat zijn wel mensen met techII
    Verder helaas

Ik zal zien of ik aanwezig kan zijn! is zon 3 uur rijden enkel :cry

Weet iemand of het mag dat ik op mijn mistlampen halo rings monteer?
    Of mag dit niet in combinatie met je dimlicht aan?

http://www.ebay.nl/itm/1Pair-60MM-Car-Led-Headlight-COB-LED-CCFL-Halo-Ring-Angel-Eyes-Warning-Lamps-/261959543307?hash=item3cfe016a0b

Mqg niet volgens mij. Enkel dagrijverlichting of dimlicht.
    Je kan je mistlampen instellen als drv toch?

Kan iemand mij voorzien van een foto hoe de klemmetjes aan de bovenzijde van de ramen achterin bevestigd zijn? Gaat om die van die rolschermpjes. Ik weet waar ze moeten bevestigd worden maar wil even kijken hoe t origineel zit voor ik ga snijden in m’n raamrubber.

Kan ik morgen vroeg wel even doen

top dank je!

Tip. Druk het grondplaatje op zijn plek. Dan kun je daaromheen wegsnijden. Enkele millimeters vrij laten zodat het rolgordijn haakje vast geklikt kan worden. Beter te voorzichtig je kan makkelijk meer wegsnijden als die houden nog niet goed past

Bij deze de beloofde foto’s

25 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,075 (van in totaal 1,107)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.