Het alle-kleine-vragen-topic

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Het alle-kleine-vragen-topic

25 berichten aan het bekijken - 851 tot 875 (van in totaal 1,107)
  • Auteur
    Berichten
  • #17573765

    Weet iemand tot hoever ik de turbodruk veilig kan opdraaien bij mijn vectra b2 2.0dti :thumb Hij draait een redelijke druk maar kan vast hoger ;)

    #17573766

    Hoger gaat ie in foutcode:)word bewaakt door de ecu.
    Mvg

    #17573767

    Dus hoger dan de piek van 1.2 die hij nu heeft gaat ie niet? Hij houd ongeveer 0,9 vast

    #17573768

    Ik weet dat mijn 2.2 dti bij zware belasting als de turbodruk 0.1bar te hoog is al on foutcode gaat dus ik vermoed dat dit niet gaat

    #17573769

    jammer weer.

    #17573770

    Volgende vraag….weet iemand of er ergens in de motor ruimte een draad is die geschakeld is op contact? Het liefst ongebruikt.

    #17573771

    Ik heb ook een vraagje… De behuizing van één van mijn sleutels is versleten en dacht ik haal een nieuwe. Maar na wat speurneuzen vond ik een website (http://www.nieuwesleutel.nl) waar je zo’n ouderwets moordwapen laat omzetten naar een klapsleutel. Zij geven dan aan dat, als je de sleutelbaard bij de sleutelmaker hebt laten slijpen, je dit zelf kan doen en dus niet hoeft te programmeren. Echter heb ik net even de How-To bekeken en daar staat dan weer dat je hem wél moet programmeren. Mijn vraag is dus eigenlijk, wie heeft er gelijk?? :angel

    #17573772

    Niet doen. Probleem is dat de transponder dan niet meer werkt. De afstand van de transponder naar de ontvanger is dan te groot. Ik heb ook een klapsleutel laten maken, maar hij wil niet meer starten. Ik krijg dan ook het slotje in het display te zien. Pas wanneer ik de transponder direct tegen de sleutel hou, wil ie wel starten.

    #17573773

    Bedankt! Dat moet ik inderdaad niet hebben.

    #17573774

    Hallo,

    Ik heb een vraag ik kan een setje stalen velgen kopen met winterbanden.
    15″ 195/60/15 erop
    5×110 komen van een astra.

    Gaat dit passen op mijn vectra c?

    Alvast heel erg bedankt.

    #17573775

    Van een Astra H kan wel, van een Astra G wijkt de standaard ET waarde teveel af. Jij moet als ik het goed heb ET 35 hebben. Staat meestal wel ergens op de velg vermeld

    #17573776

    tot een afwijking van 5 et is het te doen.

    kijk wel even of de bandenmaat kloppend is met wat je nu heb, ivm de teller afwijking

    #17573777

    Hallo, mijn kleine vraag gaat over de buitenspiegel van mijn Vectra B 1999
    Ik vond dit op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m838126175-14-smd-led-knipperlichten-universeel-voor-uw-opel.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    En dat lijkt me wel wat om in mn spiegels te bouwen, vraag is nu hoe bouw ik deze in en waar verbind ik de boel met de richtingaanwijzers?

    #17573778

    @BouweV wrote:

    Hallo, mijn kleine vraag gaat over de buitenspiegel van mijn Vectra B 1999
    Ik vond dit op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m838126175-14-smd-led-knipperlichten-universeel-voor-uw-opel.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    En dat lijkt me wel wat om in mn spiegels te bouwen, vraag is nu hoe bouw ik deze in en waar verbind ik de boel met de richtingaanwijzers?

    Als je op YouTube iets van side blinkers mirror zoekt kom je bij een filmpje uit van krap tien minuten van iemand die dat perfect voordoet.

    #17573779

    @gose91 wrote:

    @BouweV wrote:

    Hallo, mijn kleine vraag gaat over de buitenspiegel van mijn Vectra B 1999
    Ik vond dit op marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m838126175-14-smd-led-knipperlichten-universeel-voor-uw-opel.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
    En dat lijkt me wel wat om in mn spiegels te bouwen, vraag is nu hoe bouw ik deze in en waar verbind ik de boel met de richtingaanwijzers?

    Als je op YouTube iets van side blinkers mirror zoekt kom je bij een filmpje uit van krap tien minuten van iemand die dat perfect voordoet.

    In dat filmpje ook met een Vectra? Zou je de link willen plaatsen?

    #17573780

    Nee een of andere Amerikaanse bak. Je moet wel het spiegelglas van het achterliggende plastic kunnen pellen. Weet niet of dat bij een Vectra of überhaupt een enkele Opel kan.
    Ik ga vanavond mijn laptop niet meer aanraken, maar ik hoop er morgen aan te denken

    #17573781

    Passen de luidsprekers van een Vectra C ook in een Astra G?

    #17573782

    astra g is 16.5 cm voor en 13 cm achter net als een Vectra B.

    en op de pioneer site vectra c 17 cm voor en achter, dan past 16.5 ook, voor waarschijnlijk wel met ringen.

    voor zou voor beide 2 weg moeten zijn met een losse tweeter, achter is standaard ook 2 weg, tweeter ruimte is er wel, kan je evt. zelf toevoegen.

    #17573783

    Ringen zitten er aan vast. Is 1 geheel. Zitten met 3 schroeven vast. Ik heb 4 oude over. En iemand met een Astra G wil ze overnemen vandaag de vraag

    #17573784

    dan kan de astra rijder alleen jouw voor speakers overnemen, al moet het wel kunnen om de 16.5 cm achter ook kwijt te kunnen het gaat is ruim voldoende alleen moet je dan gaan boren in de deur.
    is geen probleem als je alles maar weer goed in de tectyl zet.

    En als de deurbekleding los ik zou ik zo ie zo je binnenkant van je deuren goed in de tectyl te zetten, daar blijft nog wel eens water staan wat roest kan veroorzaken

    #17573785

    De vorige eigenaar van mijn vectra c2 station 1.9 cdti is nogal hardhandig te keer gegaan met vermoedelijk een ijskrabber. Alle ramen rondom zitten in de krassen wat redelijk hinderlijk is als de zon er op schijnt.

    Nieuwe ramen lijken mij prijzig vandaar dat ik bij een sloop opzoek wil. Moet ik uitsluitend opzoek gaan naar ruiten uit een c2? Of passen die uit een c1 ook?

    Verder nog dingen waar ik op moet letten? Kleur?

    #17573786

    C1 en C2 is gelijk aan glaswerk

    #17573787

    @Rayted_Are wrote:

    Ik heb ook een vraagje… De behuizing van één van mijn sleutels is versleten en dacht ik haal een nieuwe. Maar na wat speurneuzen vond ik een website (http://www.nieuwesleutel.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;) waar je zo’n ouderwets moordwapen laat omzetten naar een klapsleutel. Zij geven dan aan dat, als je de sleutelbaard bij de sleutelmaker hebt laten slijpen, je dit zelf kan doen en dus niet hoeft te programmeren. Echter heb ik net even de How-To bekeken en daar staat dan weer dat je hem wél moet programmeren. Mijn vraag is dus eigenlijk, wie heeft er gelijk?? :angel

    Kan wel degelijk, alleen je moet de transponder uit de oude sleutel klikken en in de nieuwe behuizing doen. Die is daar voor gemaakt. Ik rij al jaren rond met zo’n immitatie klapsleutel.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

    #17573788

    Chiel, hoe ziet jouw transponder eruit? Die van mij zit in de elektronica van de sleutel zelf. Ik heb dus géén klein zwart blokje.

    #17573789

    Iemand enig idee of de vectra achter valt uit te lijnen?
    Heb wel vaak last van een geschuur als ik over een vluchtheuvel rijd.
    Dit komt van de achterkant van de wagen maar ik zie hier nergens veel speling.
    Ik heb dit voor met mijn 18″ velgen
    Binnenkant band

    Buitenkant band

    Sent from my iPhone using Tapatalk

25 berichten aan het bekijken - 851 tot 875 (van in totaal 1,107)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.