hemel spuiten

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

ik wil de hemel van de Manta spuiten,
    hoe kan ik dit het beste aanpakken, hoe voorbewerken en wat voor lak, hemel moet wel gemonteerd blijven..

MOTIP heeft spuitbussen voor leer te spuiten, zou heel goed moeten werken ;)

Misschien heb je hier iets aan :) Motip heeft idd heeel veel verschillende kleuren en voor verschillende ondergronden.

http://opel-forum.nl/viewthread.php?tid=119217&page=1#pid1577202

watvoor hemel is het? stof of plastic of leer?

laten maken in kleur 110,- man zit in hoogeveen even google!

origineel gepost door black champion
    watvoor hemel is het? stof of plastic of leer?

plastic hemel is t, enne ik ga geen 110 euro betalen voor een beetje lak voor de hemel, kan ik beter watergedragen met een spuit aanbrengen ben ik de helft minder kwijt…

hoorde van iemand dat als je met spuitbus doet dat je kans hebt dat de hemel door gaat hangen door de oplosmiddelen, waarschijnlijk trekt dit wel weer goed mar da is niet altijd zo, klopt dit??

heb toen m’n hemel in m’n e kadett (ook plastic) zelf gespoten gewoon met goedkope lak in een spuitbusje. niks aan de hand ging prima en zag er nog eens goed uit ook!

hoi
    ik zou gaan voor die bussen van motip heb regelmatig hemels gespoten en heb het 1 keer geprobeerd met gewone normale spuitbus lak vandaag zijn we bijna 20 jaar verder en hemel voelt nog altijd pas gespoten aan

dus hebben we volgende keren motip gebruikt voor zetels te spuiten en moet zeggen gewoon perfekt resultaat wel effe wachten op een iets warmer weer

su6

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.