help ik weet tniet meer, vooras

Forumindex Forums Modellen Manta help ik weet tniet meer, vooras

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

heb toen ik mijn vooras uitelkaar haalde cde bovenste draagarm gemerkt alleen nu is t merkje weg door de lakken die erop zitten:cry Nu weet ik dus niet meer wat links en rechts is… onderste bevestiging van de schokdemper zit hierbij niet in t midden van deze draagarmen, dus moet deze aan de voorkant zitten of aan de achterkant??

mvg Tom

niemand die ff kan kijken???

Kan vanavond wel ff kijken denk ik, maar zo gemonteerd kun je het verschil volgens mij niet zien (is dat er?)
    Ik zal een foto voor je maken

zie eerste post, bevestiging schokdemper zit niet in t midden (van bovenste fuseekogel) zou je me ff kunnen bellen als je hebt gekeken ben vanavond bij de manta…

het voorste oor van de schokbreker bevestiging zit ongeveer tegenover het boutgat van de fusee kogel, deze kant is dus naar voren.

in de rijrichting kijken dan zit ie naar voren

ok dank jullie zal ik t morgen eens in elkaar proberen te zetten, normaal gesproken zou ik een foto hebben gemaakt maar de camera was toen leeg, dus ik dacht center er een L in op de linkse, maar nadat alles is gecoat en ik er polyuretaanlak op heb gezet was er nergens meer iets te zien:thumbdown

hehe kom net thuis, maar tis al geregeld dus :)

ehmm ik had het andersom zitten

lange kant naar voren:hmmz

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.