help help…

Forumindex Forums Techniek Cih help help…

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17247621

    hallo…
    wie kan mijn helpen…..
    ik ben bezig om een 2.0 gte cih van een manta in mijn kadett aan het bouwen…
    nu ben ik al 2 weken bezig om mijn blok te laten lopen……
    na veel onderzoeken ben ik er achtergekomen dat mijn lmm naar zijn grootje is….
    dit probleem heb ik (zo ver als ik ben ) opgelost…..
    nu blijkt ook dat mijn extra luchtschuif kapot is….
    wie heeft deze nog liggen ergens in de hoek ?????
    en mijn brandstof druk meter is ook niet optimaal….
    dus ook hierbij de vraag wie heeft deze ????

    het is namelijk zo als ik mijn auto start dan doet ie het netjes maar owee als iets warmer is dan is het 1 en al blauw en stinken naar benzine……….dus mijn conclusie is dat hij te veel brandstof krijgt…..
    nu heb ik de lmm vervangen, en nu doet ie niets meer behalven verzuipen….

    dus wie kan mijn aan al deze onderdelen helpen..

    groeten maikel

    #18006479

    Brandstofdrukmeter?
    Extra luchtschuif?

    Wat bedoel je precies?

    Is ’t niet zo dat je koudstartinjector (die op de kont van je injectiebuis) blijft inspuiten?

    #18006480

    nee dit is het onderdeel dat boven op je thermostaathuis staat…
    daar loopt een slang van je luchtmassameter naar je injectie huis toe..

    groeten maikel

    #18006481

    Als’t zo een injectie is met een koudstartinjector zou ik die ook eerst controleren.Het kan zijn
    dat de temperatuurschakelaar stuk is of de injector open blijft staan.
    Je kan simpelweg de brandstofslang demonteren en afsluiten, dan weet je het direct.
    grtjs.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.