Help: De deuren van mijn Opel Astra F Caravan willen niet meer openen, met uitzondering van de bestuurdersdeur.
Hoe krijg ik deze weer open?
Ik heb inmiddels begrepen dat dit een gevolg is van een fout in het Central Door Locking System (centrale deurvergrendeling met sleutel – geen afstandbediening), en dat helaas mijn deuren zijn vergrendeld door het Anti Theft System. Ze zijn dus zowel van binnen als van buiten niet te openen.
Ik kan dus ook niet de de kabels tussen deur en carosserie controleren, of de sloten controleren van een deur, aangezien de betrokken deuren gewoonweg niet open te krijgen zijn ;(
Hoe krijg ik de deuren open?
Zekering 1 is OK en ik heb inmiddels wel het deurpanel van de bestuurders deur er af gehaald, maar daar ben ik ook niets mee opgeschoten, want ik zie niet in wat ik daar moet doen om.
Ik ben bereid het hele Centrale Deur vergrendelings systeem er uit te slopen, want het is toch een oude auto die bij de volgende keuring waarschijnlijk naar de sloop gaat. Dus dat maakt mij niet uit.
Ook maakt het mij niet uit als ik de binnenbekleding van de deuren er uit moet halen om ergens bij te kunen komen.
Zit er niet ergens een handeltje of zo bij elke deur aan de binnenzijde om hem toch los te kunnen maken bij een defect Anti-Theft_System? Dat zal toch wel?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, Alvast bedankt dan. MVG, Johan