Heeft iemand/Weet iemand waar…Raammechaniekonderdeeltje

Forumindex Forums Modellen Kadett Heeft iemand/Weet iemand waar…Raammechaniekonderdeeltje

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Heeft iemand, of weet iemand voor mij waar ik onderdelen voor een raammechaniek van een Kadett C city kan vinden??

Ik zoek de houder die aan de kabels vastzit, die de feitelijke ruit klemt en omhoog en omlaag laat gaan.

Die van mij heeft een carriere switch gemaakt naar schroot, helemaal weggerot. :fy1

EDIT: de Linker. EVT te Ruilen voor 8m² terrasstenen, geintje…:P

Is die hier op te zien?

Weet niet hoe ingewikkeld onderdeel het is en hoe moeilijk verkrijgbaar? Wellicht is het anders na te maken? Kan je er nog een foto van maken of is het echt speculaas geworden?

Mja, kan eens kijken, rechts zit er nog eentje natuurlijk, luxe he. Maar het is het stripje dat onderaan het glas vastzit, zit eromheen geklemd met een rubbertje.

Ik heb een zetbank tot mijn beschikking en bakken vol rest plaatwerk… Als he makkelijk na te bootsen is dan kan ik misschien wat voor je betekenen.

Maar dan moet ik effe een tekeningetje hebben met maten en een foto voor het idee…

Heb zo ook al eens dorpels gemaakt uit 2mm dik materiaal voor mijn vorige Kadett.:P Ook uit twee delen in de lengte, waardoor ik netjes de tussen verstevigingen er aan kon lassen…:thumbup

Heb 20 complete deuren staan bij m’n oom… Heb je er iets voor over u2u maar ;) Sixpack heineken is al genoeg :)

Hmmz, hoe zijn die deuren kwa kwaliteit, ben van plan hem ooit te restaureren, kan sowieso wel twee harde deuren gebruiken dan. :hmmz

op autosloperij Maris in groningen staat nog een city

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.