heeft iemand een electrisch schema van astra g coupe??

Forumindex Forums Modellen Astra heeft iemand een electrisch schema van astra g coupe??

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

zoals de titel het al verraad ik zoek dus een elektrisch schema van een astra g coupe
    ik heb me zopas een coupe aangeschaft en nu met her en der eens een kapje los te halen vind ik stekkers die achterin zitten en niet aangesloten zijn en stekkers waar geen relais inzit en dan heeft hij ook nog een paar kleine electrsiche probleempjes
    dus als iemand dit heeft zou me een heel groot plezier mee doen :)

bouwjaar en uitvoering er even bij zetten, dan zal het vast lukken

geen probleem :)
    mijn astra G coupe is van 2001 en is een bertone uitvoering :)
    alvast ne dikke merci aan iedereen die mij hiermee wilt helpen :)

ik bedoelde motor type

z18xe, staat in zn onderschrift

http://www.megaupload.com/?d=T2IYB0VM” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hier de schema’s.

@ baas j dit is al een grote hulp alleen had ik de schema’s verwacht waar de stekkers in de auto zitten want nu weetk wel al veel meer maar nog altijd niet welke stekker wat is en of er een relais bij moet in mijn zekeringskast enzo
    kheb onder het handremkapje een witte stekker zitten en onder het langwerpige kapje net voor de versnellingspook zitten 1 groene en 1 zwarte stekker weet ik ook niet van wat het is zo zijn er nog wel een heleboel dingen
    toch alvast bedankt hoor :)

Witte stekker is om uit te lezen

de groene en zwarte stekker zijn voor de stoelverwarming

willem

aha :) dit was nou mijn probleem wat nu bijna opgelost is :) in mijn zekeringskast zit een bruine stekker waar volgens mij een relais hoort in te zitten maar deze zit er niet in dus alsk nou ook nog eens wist waar deze voor was zijn mijn problemen van de baan :)
    thx wim :)

in de zekering kast, welke plaats????

niet overal hoort een relais in namelijks.

Ik heb de dikste vectra-B uitvoering, mis nog steeds een relais voor mijn achterwisser, de rest zit wel vol!!

Willem

onder de motorkap heb ik een echte zekeringskast zitten met de zekeringen op een rijtje en darlangs zitten nog een kastje waar deze bruine stekker zit
    grts

Dat is voor de secundaire luchtpomp die je niet hebt.

Willem

oke dikke merci :)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.